I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] Tycks? (Skojs skull :) (Nybörjare)

Vår Hiphop - Battle & Cypher

Rappare

2012-08-11 20:54

[Övrigt] Tycks? (Skojs skull :) (Nybörjare)

Hej hej hopp gummisnopp
Vet du vad ...

Sluta rappa Sluta kaxa gå och knulla din pappa
oj just de glömde att du är så ful och sjuk med liten kuk så det går ju inte men men man kan ju alltid försöka när man är så dessperat som du!

Du går och skryter till allt och alla att du har stor kuk men minns du inte den gången i skolan när mitt x som du lyckades få ligg med sa att du hade liten kuk jänfört med maj!

Du går och tror du är stor och snygg men i själva jävla verket är du noob och ful som stryck!

Jag gick ut och röka du kom förbi och kröka fy fan vad löjlig du såg ut din jävla åsna som inte har någon kråsa!

(Inlägget ändrat av erupt 2012-08-11 22:54:41)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2012-08-11 21:04
ahahahaha dope.
fosho

2012-08-11 21:05
Mycket arcane truestorys här känner jag för du droppar personals utan att battla någon och sånt diggas alltid!

Att du använder ord som noob går alltid hem i stugorna också, mer sådant! släng in några WTF's och OMG's så har du publiken på din sida sedan.

Sedan de gångerna du inte ignorerar att rimma så är det jävla najs med rim som kuk/sjuk rappa/pappa.

Dont quit your day job, och klipp dig förfan.
B

2012-08-11 21:46
dope! denna hör nog inte hemma i detta forum dock,

pröva utländsk hiphop/allmänt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2012-08-11 22:31
va är det man brukar säga nu för tiden på internet, troll?
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Rappare

2012-08-12 00:20
Hej hej hopp vill du dela på en festis nej nej jag ska vara med min bästis och nej min mobil nog och jag slog på en noob han kaxa mot mig och är bög så jag blev skämd och hoppa i en hög med hö :)
Rappare

2013-05-18 00:58
till Fashioncore94

när du dricker din festis
så brukar ja knulla din bästis
me min vapenborder å ja hör
hur det ringer från din moder
så det är dags att du gråter
i floder

vart bara sugen på att svara där lite lätt :)
Graffare

2013-06-18 19:29
Yo! Du e ful å fet satt dessutom och sket! Du är så jävla rädd snacka om att vara ett drägg! Din kuk e så jävla liten den lilla fucking skiten! Den duger att knulla en hamster med, din lilla så kallade gangster! Du fick alltid skolans fulaste brud som alltid hamna i fyllestrul! åker du på en smäll blir det bara en massa gnäll! Du e så patetisk du kan sätta dig å spela tetris!
Yo! Inre styrka e viktigare än fysisk styrka.

Poet

2013-06-21 02:25
Det enda som behövs är 2 ord för eran lilla skit cypher

FUCK YOU
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-11-27 22:14
ush :(