Seban vs Spoola - 8 bars [Svenska]
Seban:
spoola gnäller "åh ville vinna men du har förstört det"/ kvinna, sluta battla och käfta du ska tillbaka till köket!/ när det kommer till battle så är du en hora, jag en glädjedödare/ efter att ha battlat dig, och fyra andra är jag en seriemördare/ jag är esset i leken, sylvassa rader men ingen förstår vad du menar/ för dina rader blir inte ens tunga om du skriver på runstenar/ jag möter en disillusionerad varelse, som vankar ut ifrån röken/ sanningen är att du är bara en del i min marknadsundersökning/
Spoola:
jag får såna som du att ta självmord, som offren på twintowers, du är esset i leken, men i ölspel är det ett kisskort, golden shower! jag slår dig utan att behöva röra dig, med lyrik, -Marge Simpson gul o blå & utnyttjar din mamma på bästa sätt, kalla mig -Barney Stinson jag är så old school så jag tar tillbaka dig till sten åldern, -Fred Flintstone som Ice Cube, du är Debo knockar dig i första ronden, sista scenen ur friday, sista scenen ur ditt liv, CHECK, jag e regissör klipper av det!, du kan se mig som en filmkläpp
Först till 5 RÖSTA WHOA !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|