I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lägger upp en låt

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2011-04-23 00:50

lägger upp en låt

jag langar upp en diss jag meckar upp en fett jävla spliff och du vet hur man gör i betongen sniff sniff.
namnet är jointish jag meckish en suttlish eyyo jag cuttar alla grisar till flisar.
jag säger inte att ni ska lägga ner. jag vill bara langa upp fler så ni ser vem som har det i blodet jag har modet. jag har en son på 10 bast fan jag är 16 han är kass. aha aha aha!! jag kommer ut blir jaggad av en snut är helt slut så du vet jag puffar weedet sniffar kokainet. uppväxt i slummen flummar vid brunen och rappare rapstunden jag har 100 kunder du vet hur det är i betongen fuck skåne gbg låt se stockholms stad det ä där jag stannar jag stannar varje dag bror kom hit om du är vit eller om du bara vill checka weedet jag är en badboy och med mina mcs och hojtar runt som ett flum.. jag BAZAR alla guzzar diggar dom som bombar på bussar drar till slussen och får lusten att dricka spriten hänger runt med karrtellen skriker fuck aina runt kvällen jag är bäst län.. du vet jag sniffar du vet jag röker men försöker att hålla mig lung ingen snetändning.. ken han är min ovän men tänk jag är gangster med mc som meth fuck alla pjs jag ger dom en lavett denna text är fet så hållkäften era keffa svin ge mig en tår..