LSCproduction vs. lillich
LSCproduction du e helt slut idag så när ja ju liknar ariel i manligt format, du saknar kuk,/ så du, ja kickar på beef, improvisation på en annan nivå än ditt skit,/ men javisst, som göteborg, du luktar fisk din stinkade bitch,/ så efter alla år du förstår att du droppar en tår när ja droppar Bomber i Västerås,/ så när ja frågar hur du mår för du tål lika mycket alkohol som klara i årskurs 2,/ för din intelligens är lika hög som som din takt, fucked up what you good NOT,/ haha förlåt för min ovårdade språk men på beef blir det hårt när man inte kommer på,/ ett skit om nån som inte ens existerar, säger som grizzly du gör en riktiga rappare provocerad,/
lillich jag rappar snabbt i takt/, skrattar åt skit du lagt/ medans du är fast i tjack/ suger på en saftig task/ jag är durrty som ett slaskigt fnask/ jag är hög som en mast/ du är en bög, som sagt/ varför battlar vi ens? jag har övermakt/ jag får ditt skit att bli ödelagt/ täcker över dina rader som ett överkast/ men det var ett trevligt möte, tack!/
Först till 7 :)
Yo' Mommas so fat, they had to change ''one size fits all'' to ''one size fits most''
|