nyss var jag stabil men nu är jag så bäng att, orkar inte köpa papper, rullar spliffen med pengar. fast så får man inte göra bränna på sagerlöf. men jag skiter i den detaljen, så länge jag blir hög. jag blir så high som att jag kunde smeka på solen. så hög att jag inte vågar titta ner, fast jag bara suttit i stolen. ja nu vart de så jävla nice, men de skulle va chill. om jag orkade gå och köpa papper, och rulla en till. peace.
you are not a rapper, you'r an asshole cuz you only drop shit!
extacy, blå teleporter, rosa tulpan känsloutbrott som en jävla vulkan Tusen orgasmer i vartenda organ Snurrig som en kraftig orkan Eufori, välbehag det enda jag har Ebola, det enda som stänger mitt hat Slut dom artist men hör på mitt mitt tal Förälskad, kramgo och ruggigt vital drogen är min vän likaså min rival pallar inte mer px
Peace, Love and Overdosin'
Andra utbildar sig.. Andra har redan sjyssta jobb.. - jag skräpar ner mig själv men tror jag é snobb sitter alltid på första rad men har sönderrispat parkettgolv vill inte ens veta längre vad jag smular ner, kaka som blad det är lätt o hata när man inte kan förklara vad eller varför, så jävla fett men en dag tynar stajls bort från denna cypher, min domedag Jag har bytt verklighet till flum & potatischips precis som animalplanet - slut som artist.. ..vad jag ens en? bli hög, skäms sen sämst o va bäng, bli trög & ensam med endast 1 vän vincent, mackan, jolly -du vet vem kusin ocb, buskgräs -vi tar det sen enkla rim, men ett enkelt budskap så länge DU kontrollerar det é dé chill - min kunskap... - mitt liv.. ..alla rullade, jäkla fanskap, fallerande driv snetripp, tid för nyrullande av dynamitweed - en ny strid för sinnesfrid.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skriva under påverkan. ska man vara skev, packad och fullrulle? sluta snea på mig för dina föräldrar sket ut en attans ful unge så tillåt mig skratta för stunden, därefter sliter jag ut din pappa från muggen får han vråla & yra när jag trampar han på pungen bönar efter sitt liv & jag skriker om mina tjugotusen lappar med kungen på då hör jag lugnet gå, fönster spricker av mitt djungel vrål killen reser sig, puttar mig undan men jag fumlar åt pistolen & rundar dom jävla asen med patroner av samma jävla krut kanoner har !!!!!
Haha waah.. jag är helt väck känner mig tyngre än 90 tusen kilo sten i en säck It it pitch with this murder shit, super lemon haze it truly is wicked sick i'll admit, the shit I spit it's unfit when smokin mad hits, now it feels like havin' the munchies on a banana split I forgot what I were gna write and shit, after 10 minutes I just realized dat im writin' this Like a bomb recruited by uncle tom and then you're suited, committed to die It's like the time is on standby, you see a man with a white tie, feeling a taste of a gorgeous apple pie n you see your family waving goodbye A sound of breeze, everything besides you are on freeze´ Everything is all clear n' you feel the power like a mutineer Now im just high as the heaven skies, thereby I'm like the man with the bigass tie I'm laughing gas, wreckin niggas like I'm a kid with a magnifying glass n now im gna pass too much wicked grass, peace yo im out
yo, that was a nice verse and vice versa moved from LA to märsta? -va fick dig o pröjjsa? smutsluder åt dina söner, vilket fittliv ingen hör dina böner, backa din bil, office'ah "kill-kill" im like rick row, you bitch-toy, im wack yo, fuck, -so? im hard as steel, you know the deal bring in the heavy shit, fuck yo for e can ya' feel me, yeah.. i too liked ally mcbeal but it's kewl dawg, me? -no i ain't mad i be chillin' in ma pool, bra lag tre, you are fucking sad bomb irak, bomb the world pussy drippin' turd, salem alekum, yeah boi im da Cuuurd i flip that shit, shit son, imma take this don't fake this, faketitts, or I allready won? - yea.. his sick son so.. i guess it's; Bye Bye sally stajls just be around sellin' in the corner or over the valley hide your boner, the dude's got dothers so don't be silly bought ma shit in cali, free willy, i dont know whats in me so father, please forgive me imma sinna so i do what a sinna' do' im now have spoken that line for like a hundred times, it's a sign woaw.. dj please rewind if u have a mind and if you mind, we kill time, so die off mr."kind" im oldschool, du är oskuld, blazed a blunt it's combined imma drop it tho, im fo realz you know how i fealz, i don't like ealz you die if you touch me, max payne was lame go home and pay your billz our mr clinton bill did it and soon mr smith will aight, styles är fucko säg att du är 08 till mig - o du får en pucko..(_speedfight_3.jaevla-moppefucko) på en portkod siter ett foto
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
backflipp som om jag cruzade fram på någon santa cruz men posar in för mötet med göten till höger mitt i loopen nog om saker som alla ni redan vet spelar på tvspelet ser på scenen llite annorlunda, andas tunga andetag, allt ba gungar fram och jag fammlar galet sammhällskraven kan få ta sig i röven som egosexuella är seg och rätt så skärrad lever genom ögonen på min helt egna petronella
Niceness!
Haha waaah, this weed is so sick, phat buds n sticky shit! Im so bäng, haha mannen JA E SVÄNGD Jag spottar o lär, även ni som är sär Röker zutt för att komma ifrån en misär Skapa illusionerande världar, efter jollen mannen det känns som man svävar Att man färdas, att komma till en annan planet, man vill skrika av glädje mannen inte vara diskret Rappar som en profet, låter bra för mig mannen troligtvis för jag är stekt Men gräs är så fint, arbetslös man lägger en fint - för sig själv, fäller sig på bena Låtsas att bryta en sena men egentligen vill man bara röka weed o vara stenad Man är kedjad, men ack så lycklig, känner sig som guld som ska smedjas Rainbow colors coverin' the sky, high as a bird feels like im able to fly And also wanna dive, n only thing you're bringin' is weed to be prepared to virtually die, and become a angel flyin' the skies, but man.. im high as I said, DE KLIJAS
alla lika glada, alla lika blå ingen kan hata den som aldrig kommer slå oförsvarsbart att passera en gata ofattbart att jorden skulle fallera precis när jag prata är ingen tjack-yo men nog kan jag tjata alla är för lata och för de som undrar -min pinkod är acolada
Vi räknar ett två tre, kepsen e på sne, jag kokar fotsvett-té, och får brudar att le lägger 3 pruttar på raken, luktar värre än kloaken, drar fram spaken, helt jävla fucking naken! ett gäng ungdomsligister utan synliga brister men på träslöjden brukade vi sniffa klister hänger med juggar som pluggar och turkar som är skurkar, scoopar guzzar med burka och super med lurkar jag är bäst på att grilla, fråga Camilla, hon gillar när killar som är snillar pillar på pillen och fixar millar fixar cash som en Persson, slänger sedlar på nakna rumpor, formade som feta pumpor, importerar thai-bitches från Kuala Lumpur snortar feta linor medans jag spelar schack, tack till Chirac som tog med sig sitt smaskigaste tjack Går på kalas varje dag, blandar gin med sockerlag, vi käkar tårta i lag, vi skapar fett me fucking drag ey sho len bach kör, på magen brer vi smör, inget annat än raka rör och spaggish mandel-likör När jag kickar rimmar så tappar shunar inte ba' hakan, dom tappar kaffet, fatet och kakan!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
svarar inte i mobilen, inte en enda gång håller till i tråden, snackar skit, tacklar en bång inte svåra rim men flow som raketer extra röst-trim, ni vet vad det heter alla lika som kalla när vi tar en fika och spyr galla erika tänkte tjalla men ja kika in i tid, vart yr o börja svamla jag ska handla, tack då, låt oss förvandla flumma o dumma, fuck då, vi blir aldrig desamma hej då mor, hej far så här du tog livet av dig? - jag förstår nu, ta mig gud för jag har det bästa rökat du kan testa så brrraaa haha det är som jag sa och om du vill så får du fa-an ta,,
Ok, här kommer en lätt tweakad version av min fylletext (finns inspelad på min nysläppta DIY EP "Jävla EP" som kan hämtas hem från:
http://www.burlin.nu eller lyssnas på här:
http://www.myspace.com/neverendingmike ).
Här är texten:
Fyllesvin - fyllesvin - alla asen med Burlin Går i gasen som om vi gick på bensin Men det enda som vi går på är öl, sprit och vin Vi dukar upp litervis skiter i vår rigor mortis När jag och mina bröder snackar skit och spriten flödar Allt vi gjort tillsammans - alla hjärnceller vi dödar Förödar våra sinnen medan allting blir en fest Det är en fin gest mest om man e den som får med flest Dårar, galningar, vandaler och as Vi skapar kallabalikkalas när vi tömt vartenda glas För alla är vi kungar - självförtroendet är vinnande Logiken är försvinnande med för mycket av det rinnande flytande, värmande med alkoholhalt Vi svävar överallt med vatten, humle, jäst och malt i parkens famn vid täljehamn eller nån annan anhalt eller ta det kallt med bärsen sittande på varm asfalt Så jag pantar mina minnen för en kort period av luckor Jag häver mina svackor och tätar alla läckor I levern - i blodet - och dricker så fatalt Vi lever som pirater på all alkohol vi svalt En sexa single malt sen är man kapten på hela skutan Där spriten är valutan om du bidrar med en slant Så följ med upp till kullen mot adekvata fyllans brant Och vakna upp på fel kant Hoppas det smakar
/burlin
Burlins Jävla EP - Gratis på: www.burlin.nu www.myspace.com/neverendingmike
Jag har aldrig vart seriös but i make it rain regnmannen som inte kommit längre än I AM T-PAIN pinsamt, överkvalicerad gimme ma tee son, its a new brand i blaze that up, fire the rocket who to hire, right on topic and i stop it, pause u dont wanna block it, im the boss rick ross to hell, stajls, bust that shell and he did, left the earth and well.. can I tell? ok, i will, fuck that brown shit smell like.. like u know what i felt? black belt, i was ment to do bigger, hi my name is clark kent im not a man, but im super fuck a duck on the couch, cindy lauper was horny, got stucked in ya daughter hon är inte kåtiskt blöt för hon gråter vet inte vad, vad som händer, passa rökat bre vi bränner som skogsbränder auwh yeah
lägger upp en liten battle å gör om den tille en faceplant, för jag e crazy jag gör de galet sätter högre standard på whoa när jag kör layback, hahahahaha
vem är på en real cypher runt 23.00 ikväll!? Kan ju inte bomba sönder tråden helt själv heller. Vill fan ha en live-cypher för en gångs skull.. Iaf en aktiv, haft det kanske 2 gånger sen tråden skapades.. trött!
va är en real cypher? sure jag är på o.O
En bit av allt och inget
Går till som följande; Vi bestämmer i vilken ordning man ska skriva, vi måste dock vara mer än två imo. En börjar skriva, gör sitt inlägg, därefter inom inte allt för lång tid (för o hålla de aktivt för stunden) skriver den nästa och efter den personens inlägg kommer nästa. ex; Stajl börjar, valentine, pojken_124, flickZ osv osv Som om vi stod i en ring irl o hade en cypher, fast nu istället via internet. Man får utnyttja de tillgångar man har ;) Bör uppmärksamma att då¨det är en någorlunda tidspress så bör man inte förvänta sig sjuka texter, fast denna tråd är ju fristil under påverkan så.. :D Man kanske ska ha en topic + ett bestämt beat också så blir det roligare läsning för alla deltagande. hursom, kom med förslag eller ändringar om det är helt åt helv..
alt. en session.. Får nog skjuta upp tiden till 23.30 :(
jag skulle aldrig klara dehär irl på ett bra sätt så de blire super, jag är på :P har lirat lite hemma förut på fyllan men... näe mindre bra :P kommigen några andra som är på ?
En bit av allt och inget
Får se hur många vi blir, kan mycke väl bara bli vi två, but imma kick it anyway uuh-huuu...!
Regler.
Minst 6 rader
svenska/engelska
tema/topic valfritt
Då jag startade den här grejen så anser jag mig värdig att välja beat samt att börja skriva.
postar beatet redan nu, kan man värma upp lite. Och beatet är...
Jag kommer starta skiten, förutsatt att Valentine fortf är på runt 23.00 (kanske straxt efter)
owh o.O 6 rader per tur? hmm e inte de långt? :P
En bit av allt och inget
vill bara tillägga under min övertrötthet* du får mig att slappna av, när du ligger i min hand ingen fuck å dra, du är glittret i mitt hasch säger till mig själv, att jag måste sluta fuck u, ge mig eld så att koppen får skjutas å ruset blir brukat nemen ärligt talat så ska ja skriva om knark för att det är delen i historian som varit nice yeah, fristilar under likbilar med skitfina ivriga kvinnor som idiar i sin livliga sexlust men jag är din riktiga sexkung fuckar skiten som en flippad när jag tänder fem blunts av ciggarr rizzla newaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
va de till beatet? tjuvstart? o.O
En bit av allt och inget
Jag blaze'ar weed ensam på landet men frågan är var
säger inte mer än stockholms huvudstad
Ser du sambandet? hör du svamlet?
-Bästa laget med det bästa soundet
Weed på beat, bara behag
bäng sen ett bra tag
en släng av det & du vet vad av
det går bra nu, rakt av, vill ha
supergräs som detta men ja
hittar inte bättre..
för bättre finns ej
-som mitt rimhäfte
Vissa vill fucka med en bäste
Viska till mitt öra baby
-
"va fan hände?" Du kan va
Jessica Biel , jag kör smutsig stil
-
slim shady och min bitch är en slimmad lady
söndertrimmad som
R.Kelly Stajl är limmad på välling
gå inte mot graven
- det blir hängning
för stajl är i tråden till stängning
- vänd blad, rulla en, vilken vändning!
Jag vet, blev skitlångt, men fristila den på promenaden nyss via telefon hehe.tänkte 6 rader minst tänkte jag så det inte blir fööör snabba turer, så man hinner tänka lite också¨, behövs nu... :E
ITS ON
lyssnar lungt some en psykolog du kan prata i monolog, min tur, sen får vi se va du tål, taren stenhårt frukost o jag får anchovis musslor levererar som kockens vardags sysslor du anser dig kanske lite lite fetare men jag retar dig som en hatare saknad inkappsald o fint fint bevarad valentins replay knapp är söndermatad
En bit av allt och inget
min grinder är helt söndermatad, är ingen psykolog för o förstå att jag är hatad öppnar mig likt en pirog och röker ner mig som satan vilken jävla dialog, stajls tar det tillbaka till gatan storfifflar flaxar utöver haven brudarna efter, -"jag vill ha den bitch, ba' ta den, riv barrikaden felstavat som särbarn, stajls är galen
raden rad skapar dig som fadern ut igen från moster form ner malat foster konster o trix inte bättre än guaccemole mix liksom jag gör mig av med piss i pett tub får ni gossar smaka lotion va inte sur finns allti lite över om du behöver
En bit av allt och inget
blir verkligen heeeeelt osammanhängande :P haha
En bit av allt och inget
lotion - lube skulle de vart
En bit av allt och inget
hade du mig i ditt crew hade det gått smidigare till än en lotion-tube jag är inte rude men nog är jag fan bättre -än devin the dude, iaf inte sämre kickar fristil medans kungen tjuvstarta kommer det fler kommer hela skiten att urarta
(nu går vi ner i nivå o klass -.-) jag tror de va nått du sakna för att slida måste röven va rakad fittsaften avsmakad, ne vänta nu... du får ju bara skiten inbakad tillbaka här ges ingen ting förutomet et fing-er du får känslan magi av stocken tinge-ling ling över dig skylten in o finn
En bit av allt och inget
stick o brinn.. o.O
En bit av allt och inget
haha Hade jag vart en vandal hade van dame inte haft en chans sparka min sandal i hans käft och rocka trance min dåliga hälft krocka, känns som det aldrig fanns vid sidan av mig, har vi tid, rulla bra grej? enkla rim för en enkel publik stajls ska ut o ta en, bra vinkel & slip
på med nytt beat, jag pallar inte leta upp ett nice nu, måste ut en sväng
om du är en toarulle är jag en hushålls-mmm fullare än häften av bägaren, husets ägare visst jag spottar lägre men publiken begäre du lägger de snäft så jag hyvla dig me mitt rivgärn brädar dina alla pekar på dig - de va han som tog VEMM SAAA??!! de va han som tog din rad SAAA VEEM??!! sen droppa han o spände åt sin knark rem
En bit av allt och inget
haha.. Nytt beat, samma regler;
spola fram tid 0:30 så har det börjat. Så jävla tungt beat, fuck me!
I do this, no lie, extra crisp I choose this every time fuck up like shindlers list U loose this, suck tits, its a sign up in this bitch doctor said, watcha wanna wanna what I said - I like barack obama like that's news, "yes we can" what more is there to say, pass the weed man im out off this like outta space pull that beat back, imma shoutta mac b and t-glaze stajls on the track even if u don't want to like a slackin' steven im in the front - im here, baby girl.. to fuck you
nej tack du, ger dig ettik inlaggd gurka de du jätte länge efter suktat svider tuktat men verkar va de enda som funkar inget är som förr, som bara kunde kliva igenom o öppna din dörr nu låst o man får hala in via fönster mönster som spegel innmurad i tegel under ett sekel, med srit weed o steker
En bit av allt och inget
En man, ensam PRO, men jävligt skämtsam Han rent av brinner Lågan släcks aldrig, en jävla champ -han vinner Tro fan han hinner -Rusar genom rus på svamp Hugger i timmer -medans hans brud skaffa sig tramp-stamp Så jävla skev, jorden snurrar runt Tar en kopp té o sippar min blunt..
fundering, om emalgerings spad ses som sveriges folkhav varje en en bokstav likadan och hugger som en gam ett byte svagt mat knyte dom ryter o hyttar utan mening skapade en en bokstavs förening deras sätt att va gemytlig
En bit av allt och inget
men det vara bara en myt, jag är bara ytlig en ytterligare dålig sida, är bruden snygg? -är hon nice, står med svängdörrarna vida hon ligger på rygg, hon vet hon är stygg pest & pina, hon är hetare än en spränglina jag ger henne strålar, hennes tur o skina rullar en till, hennes tur, jaag drar en lina
sug o svälj slyna, dug o kvälj samma ramsa dagen nästa helj dom tycker dom e fina men är kolera skit samma sålänga dom suger på spenar dukat o klart... hallå ska du inte käka snart? pallar inte me ditt snack hora sätter fötterna på borted, host torka sperma snoret jovarss... revansh? känslor som aldrig fanns hanns aldrig med nu är jag ren så stick fittluder ut me dig vill inte va se dig
En bit av allt och inget
borted- bordet
En bit av allt och inget
jahapp.. ja det va de tror jag hört denna, var det -93? hög o skev, hade karriär inom det här -vad blev det med det? för jag är, den sjuke här i sin helhet flow som flyter på och rappen? -den är vrålfet ett toppen-råd, härma mig - allt annat är bara dåli't fett flashig, fet flåsig sjukt bra gräs, inte undra på att han är dåsig barnförbjudet som negerkuk i porr-rullar monsterspliffar, "titta inte nu" senaste; "Våra erotiska filmer säljs numera hos krovgubbar" sjukt sjuk kan man vara efter kl.sju tio gånger bättre o du toppar 77, o du vet ju bättre har du aldrig rökt som nu
ut me dig vill inte va se dig *mer*
En bit av allt och inget
ska vidare. får stanna här för idag! eller inatt! PEACE OUT!
jag säger bla bla bla du svarar na na na stäng käft för jag får huvudvärk du är demens ger demens o skapar demens trevlig som organisk flens du har mens rensa käften rensa hjärnan utveckla inte faran tar han? vad för nått ? piller millimetervis, jag käkar burkar för att klara av en dag vardagligt prat gatu- eller kvinno- prat - samma hat
En bit av allt och inget
aja kul sålänge de vara, får göra detta igen o hoppas fler hakar då
En bit av allt och inget
Lyricist
2010-10-10 03:04
Fristil under påverkan, skriver som en råbäng svart... hårig man med så mycket stålar att krogen låter han ...Göra vad han vill, ta en bitch, vara vild och spruta skumpa eller bråka med raggande luder som putar rumpa För en klunk av skumpan.... Vet inte vad jag skriver om, men livet känns bra har inte skrivit på länge men skiten finns kvar Minnen cirkulerar kring erat liv varje dag beroendeframkallande som spriten och tobak Nöäää, nu skall jag sova, kul att fåp scorea!