[battle] Valentine vs Stajl , bars: blanda Rond 1 (bestämt 12 bars)Valentine:jakten på oscar i vårt ovala land, teamet säger "move out ho-ha!"ska äta hans organ, oscar svävar i kosmos o lyssnar på onkel kånkeljag driver fram med softikerade rader medens dina rader är makuleradeletar i skogen maskerad och bär krigs kamoflage färg, hård som stenföljer spåren som luktar urk, du har alltid varit lustigförsöker leva som en furste o besudlar 14 åringars oskulldjägarnas lockbete är weedet som du fastnar för som klisterdu trodde kusten va klar när du gick i mustiga blunt fällansluta på södertörn? du åkte dit för langningoch jag fånga dig med långt hår i västerortsnacka kontroll? snacka om hjärn kontroversoflyt o du är en myt lögner kostar dig dyrtStajl:Jag lovar att om du får ihop en enda "ok" lineså får du ett dusin rosor, happy valentinejävla emo, kör in kulspetspennan i ditt öga & pressar limehär, ta och skär dig med mina vassa rhymesSer ut som turtles i din bög-dräktverbal misshandel, vokabulär våldtäktjag är några levlar högre än digrök en fet, stöka lite till tills du är bättre än migJag suger fitta, du suger vällingsom sagt, testa att använda powerlevlingFör du har nog inget chans på tu man handknockar dig i första rundan, ger dig blodad tandNär det kommer till battles är jag en veterandu skakar som fula ankungen med tourets, jag är svanvärldsvan, vild som ett lejon innan den blivit tamdu vet hur jag lägger det, jag lägger det fettdu vet hur du suger kuk, gör fan inget rätttar dig ur bruk vad du än säger, oavsettden bästa du sett & möttdu blir den nästa som i en battle mot mig....önskat att han döttBLAM!*gunsmoke in tha building*