Hamba vs. Kenta Hamba:du ville battla och visst det kan vi//du rappar lika bra som du spelar innebandy//eey, ja flyter bättre än en vattenslang//å ja dränker dina skeva battle rhymes//vafan troru kenta du måste skämta//ditt riktiga namn är inte ens värt att nämna//du e lika töntig som töntiga snubbar//medans ja sitter på pubbar å klunkar//ja dricker fett mycke starkbärs//ja kickar ett stycke knarkvers//flippar e totalt å vinner över kenta blam//känns lite fel att döda mitt största fan//Kenta:han antog mig och min lilla utmaning//skulle jag vara töntig!? HA!, tala för dig själv, som buktalning//du älskar katter över allt i världen, sjukt galet//å du beter dig som 3åring, vilket passar efter ronden då varenda jävla tand du har i käften har blivit utslagen!//det jag vill säga, med det jag säger det är//att jag är mannen, kuken, slutet för dig, ja jag är Kenta Blam!//så sitt å vänta där, jag ska komma hem till dig och spöa SÖNDER Dig!//och mata dig med mitt testosteron så du inte är tönt längre//smaken är som baken, även fast jag inte slickar din röv//du är en tarftlig sopa, arbetslös jävla hora, cs-spelande Nörd//Hamba tha hood, mennen med en mun för mycket//nu har jag bevisat mig som bättre, så skippa å försöka komma tillbaka med keffa undanflyker!//