gomserapplife vs SlimQ 12bars gomserapplife nu fimpar jag dig som en ciggaretfimpgomse hämtar yxan sedan slaktas lilla slimQdu kommer inte kunna sova även om du knarkar sömnpillerför jag är psykopaten du du drömmer om efter skräckfilmermina rader är omtyckta som vanilj medans du bara får propps av din familj det känns onödigt att battla en tönt som digmen nu är det så att jag inte har något bättre för migdu tror din nivå är hög men nu åker du på flygkrashoch du luras till att gång på gång öppna pandoras asklilla slimq du gräver din egna gravjag kommer garva till min sista dag när jag får ditt svarSlimQskrattade när du la dina barsfan mannen det är de sämsta jag har hört i dessa darorka lägga tid på nödrimm, när du inte vetatt du möter killen som alltid kommer med vinstså om sanningen ska framså var din morsa inte så grannstöna som fan och vägra svälja lite grannska jag vara ärlig är du satsen som jag lasom din mamma ljög och sa att hon ej ville haså ärligt nu, DU ÄR ETT STORT MISSTAGgrl, du är körd i grusså jag säger bara fuck u.
nu fimpar jag dig som en ciggaretfimp