Fantast - DrDk 12 rader Svenska 12 rader svenska!FANTAST:jag möter denna snubbe tror han kallar sig för dekspjuthtror du att jag backar för du har VM i att kasta spjut?jag lyder mitt motto sikta och skjutträffar mina offer låter dom lidamedans jag sippar på en birasoftar vid din sida sen dränker dig i spyaför mig är du ingen känd rapparebara någon tattare försenad med sin hyraskippa allt vad skiva heterden ända som köper lär va din mammasamt den ända på planetenDrDkFantast, du är inte bra på nåntingdu klipper mitt i raden för att få ihop en lång dissnär du lyder ditt motto?, du måste fan va bögoch du erkänner, att du inte kan dricka ölalla skrattar åt dig, när du ska spy en pölvad vet du om min hyra som e betald för längesendu borde tänka dig för, och betala ditt eget hemoch din bäste vän, ja han kallas för kronofogdendu har flyttat hem igen, tillbaks där du boddedu snackar om skiva, det är inget jag har sagt?du har väl hört på stan, om mitt skivkontraktvi sa 12 bars, din text är inte klar!Först till 5 röster.WHOA RÖSTA! ni brukar va sämst på att rösta!
vi sa 12 bars, din text är inte klar!