I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tagteam-battleturnering, Bedömningar finalen!

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2009-10-03 13:13
standardvågen av missnöjdhet från det förlorande laget verkar vara över och domarna har fått säga sitt om saken, så jag vill passa på att ännu en gång tacka alla som hade med tävlingen att göra för ett skitbra jobb!

2009-10-03 17:08
Vi tre i domarpanelen har varit så objektiva vi kan

Vilket är varför jag valde att inte posta, min poäng var väl mer att det är lätt att uppfatta det som medveten eller omedveten partiskhet när man anser sig inte ha fått den uppskattning man förtjänar. Om du vill se vad jag skrev i utvecklingssyfte(^^) så kan jag nog pma dig, tror jag sparade filen.

I övrigt vill jag worda Ch1ll här ovan. Peace.

2009-10-03 20:20
Det här var ju partiskt så det smäller om det, pinsamt i min mening, chill höll upp det andra laget över vattenytan, men dem andra två var riktigt wacka. Kammel var riktigt kass dock.

Men men, grattis, men ni var alla ganska dåliga.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2009-10-03 20:28
haha, no need to get cranky bara för att alla inblandade i den här tävlingen gör allting mer än dubbelt så bra som du någonsin skulle kunna drömma om att göra något.

Lyricist

2009-10-03 22:27
Raymo, som jag skrev i mitt inlägg...Har du/eller någon annan skrivit ett dokument med krititk/feedback/hatbrevsliknande drag till mig, så skicka det:D Vem vet, jag kanske lär mig något? Bättre att jag får läsa det än att det tisslas och tasslas om det på forumet istället.

Nu tycker jag att det är vinnarlagets tur att styra tävling nästa gång!

2009-10-04 01:27
Mvh, bra jobbat i denna tävling iallafall!! JAG GÖR LUMPEN!!!
Blunted in stockholm

2009-10-04 01:44
And Kid Twist seeerved you!

2009-10-04 01:49
VAR ÄR DU MANNEN, MSN!½!!!
Blunted in stockholm

2009-10-04 16:36
Men men, grattis, men ni var alla ganska dåliga.

... säger mvh överlägset för att sedan lägga upp en text som innehåller raderna:

"Jävla bitches! Ni dregglar åt dem säkra rimmen
Tills ni kommer på skärmen, och det är vitt-sen!"

HAHA! vitt sen / vitsen.. omg..

2009-10-04 21:47
Big up till båda finallagen, Gussti och domarna som genomfört en mykt bra tävling, får hoppas på att detta håller i sig i framtiden också!

2009-10-07 13:33
Jag har inte sagt att jag är bäst, knappt bra längre, men jag har sett tävlingar som är riktigt över den här. Djureri, chill och (den tredje i djureris lag) var bra, till och med grymma.

Jag tyckte den raden var rolig.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2009-10-07 20:06
okok, ja den hade varit ok om inte skämtet "jag målade ett staket igår, det var vit(t)sen" hade varit ett av dom mest använda i Sverige. ;)