Shoman VS Makk-E 10-bar rösta!
Shoman:
Makk-E, på Röda Korset hänger du jämnt Inte är de U-tjänst, du borde känna dig utskämd När du droppar en battle så blir det lätt & lagom Dina mesiga ord sveper förbi mig som i slalom Makk-E, du förvandlar Whoa Till ett förorenat ställe som Khao san road. Man kan skilja dig från en gris, faktiskt helt ärligt Grisen kan ju iallafall få sin text läslig Och Makk-E lämnas på helger ofta grinig och ensam Men man får ju inte gå ut när man har svininfluensan
Makk-E:
Du säger att jag jag hänger på korset / men du är han som har sitt läger i klostret / sätt på dig plåstret för du blir alltid misshandlad / du har nödrimmen insamlat och dom är rätt pinsamma / dessutom SKITKASSA du har ingen riktig studio grabben / du rappar som en på tänd luffare från Luleå mannen / på fyllan så ramlar du alltid och ska bråka / och när du är nykter vågar du inte ens pilla din egna kråka / du är ingen poet eller konstnär du är bara en vanlig diktskrivare / battla mig är som att terrorister börjar knivsticka dej /
först till 7! Peace!
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
|