makk-eokej, mannen du ska veta att du är en usel tiggare jag stryper din flickvän efter att jag tvingat henna knulla en uteliggare - WOW WOW WOW, calm down dude, är det inte lite väl brutalt att strypa henne efter hon blivit tvingad att ha sex med en uteliggare? (vi kan faktiskt anta att den uteliggaren är dig, för liskom, varför skulle du tvinga henne ha sex med någon annan, vem bryr sig liksom? så själv diss på denna vah, makk-e är en uteliggare)battla mig är som om du blir spetsad av en riddare du får dessutom hälsa dina fingrar med - hälsa dina fingrar med ? damn vad nödrimmat, vad menas ens ? "du får dessutom hälsa dina fingrar med"mannen du battlar mot en psykopat när du skriver till mig shit du blir sedd som mytoman - didnt get it, trist. tror nog det är du som är mytoman , eftersom du säger att du stryper hans flickvän o grejer, och det tror jag nog inte du gjort.du kan lika gärna sluta med att va rappare jag tror du gillar skit så du kan gå över till städare - tråååkigt , dåligt. matthewär trött på fjanten, gör mig av med motståndet nu du är en liten fitta, men jag är stor som ett hus jag kolla in din bild och jag fick mig ett gott skratt leker G' men kollar under sängen innan du somnar Ingen idé att du försöker, skulle kollat in mig innan du gick med på battle, kollat om jag kunde rimma jag är en vältränad battle champ, så tagga nu och du är inte bättre man, jag signar ut - trist, bättre än den första snubbens, så du får min röst
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.