I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lyricist crewbattle! Anmäl ert lag här (skriv medlemmar)

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2009-07-23 22:50

Lyricist crewbattle! Anmäl ert lag här (skriv medlemmar)

Försöka få ihop en tävling i lyricistforumet! Crewbattle! :D

3-4 personer i varje lag. Blir det färre än 4 lag skiter vi i de! Men anmäl er antingen här, eller på msn ([email protected]) eller i min gb/private messages!

Peace

2009-07-23 22:57
jag får väl anta att detta inte är något seriöst som admins heller inte har godkänt o.s.v?

Annars kul.
Blunted in stockholm

2009-07-23 22:58
Ska moderatorerna behöva ta tag i de? Jag tänker då fan inte vänta tills höst för att göra något roligt i detta forum. Det kan jag anordna istället.

Rappare

2009-07-23 23:02
Domare behövs lr ska whoa rösta?

2009-07-23 23:02
Inte ta tag i, däremot godkänna. Dessutom kan du väl göra det seriöst om du ska göra det. Fixa lite regler, skriv hur tävlingen kommer vara utformad, and so on.
Blunted in stockholm

2009-07-23 23:06
Måste dem godkänna de? Dem behöver inte godkänna battles? Regler m.m tas upp när antalet som behövs är anmälda.

2009-07-23 23:11
Men vi kan prata med Spades tyå ;D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Rappare

2009-07-23 23:14

2009-07-23 23:20
Ja ja kom på att han var i lyric -.- xd
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-07-23 23:23
jag ska snacka med zteveiieee

2009-07-23 23:40
Im down, nere, med, på. YEEEAAAAH (a la half baked)

2009-07-24 13:41
Jaha, blire eller blire inte?

2009-07-24 14:19
Jag hakar på! Bildar man egna lag eller mixar ni ihop folk lite random? Kasta in mig i ett grymt lag också ;)

2009-07-24 14:20
Music-Of-Steel
Man bildar egna lag

2009-07-24 16:19
Blir nog så att vi fixar egna lag. DOCK är det ju lite tråkigt om 4 duktiga går ihop?

2009-07-24 16:59
Kör en deadline, anmälningar, randoma fram lag, så har alla lite roligt tidsfördriv. GO.

2009-07-24 17:22
måste få in anmälningar först då

Lyricist

2009-07-24 22:10
Hanut: Precis som Gussti försöker säga så får du skriva upp en seriös plan för tävlingen, med regler, hur många lag, domare osv osv. Så kan man bolla lite ideér osv. En tävling som detta måste iallafall godkännas av oss i whoa crew innan den dras igång! Så skriv ett PM till mig med hur du tänkt dig att allt skall fungera nu, så skall vi se vad vi kan göra. Kul med iniativ!

2009-07-25 00:58
Okey okey, förstår dock inte varför det måste godkännas. Men får väl ta till mig utav villkoren. Fan mycket enklare om jag ringer dig, haha.

2009-07-25 09:56
DOCK är det ju lite tråkigt om 4 duktiga går ihop?

Men då ska vi kanske inte bilda egna lag.

2009-07-25 11:34
Hanut, fixaru elr ?

2009-07-25 14:06
Music-Of-Steel. Nej det blir mix istället. Snacka lite med zteve igår, skrev att det är bättre att vi mixar.

Remmm, som det ser ut nu står jag nog för det!

Rappare

2009-07-25 14:42
okej, men då anmäler jag mig då.

2009-07-25 15:52
anmäl i personligt meddelande.

Toastare

2009-07-25 17:52
valfritt språk? (engelska, svenska)
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm
till och med kameramannen tar dig i arslet.

2009-07-25 19:33
Språk kommer att vara svenska och engelska. (engelska bara för att bazoookjeei ska kunna ställa upp ;))

Språk som irakiska och sådant kommer inte godkännas, pga att ingen kan läsa de :P

2009-07-26 02:40
hm.. för att få med folk måste det vara seriösare och rakare än hittills. jag avvaktar. när ni fått godkännande kan ni lägga upp en ny tråd med alla regler i detalj och exakt hur det kommer att se ut i tävlingen. om många är med kan det kanske bli något.

för mig känns det jävligt viktigt vem/vilka som är dommare, eller hur bedömningen ser ut..

2009-07-26 13:48
Det är just det vi ska? ^^ Jag väntar bara på killerzteves utlåtande. Det är mycket enklare att ta det öga mot öga eller i telefon, än att skriva och förklara.. Så ska höra med honom.

Domare och så kommer att fixas hädanefter. Antagligen blir det personer som är bra lyricister. Och du som är en sån besserwisser och petig människa måste ju givetvis hinna slicka stjärt innan tävlingen!

Men återkommer så fort jag diskuterat med ztevie won der

2009-07-26 14:53
Jag säger i princip samma sak som ch1ll, hade kunnat ställa upp men jag vill veta hur bedömningsbilden och domarna ser ut, då det bara blir ett veritabelt tidslöseri om hela grejen blir en lekstuga.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2009-07-26 15:06
Jag är tyvärr för bra för liknande n00b-tävlingar. :e

2009-07-26 15:37
Nej Nej Nej ingen mer tävling på lyricist än vi hade precis en tävling som var kul o bra. Så nu ska inte noobs som hanut komma in här o tro sig kunna skapa en tävling när han inte gick vidare ur kvalet senast. Du har inget inflytande och lägger upp denna tråden på helt fel sätt. Så jag vill inte vara med nu bara för de för jag ska inte skriva texter numera. Förövrigt vill jag säga att de va inget mer.
Geni

2009-07-26 15:59
Padawon? Jag har inte varit med i nåt kval? Har aldrig ställt upp i nåt. Tänkte mer att ta initiativ och få igång något som kanske kunde vara roligt. Idiot. Bygg dina åsikter på sann fakta. Har aldrig hört/sett dig, så har ingen aning hur kvalificerad du är.

Jeppe: Aa för du är nog bäst på forumet

App: jag ska snacka med Zteve så fort han besvarat mitt förra meddelande. OCH därifrån börja bygga upp helheten

2009-07-26 21:34
Det luktar förlorare över alla er som tror ni är för bra för att va med. Visst, skit i, wajna inte om det, haters.

Jag e med, och även om ni är med elr inte, så kmr mitt lag vinna :)

2009-07-26 21:37
Spoilerdet är hårt att säga noob
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-26 22:43
Hur kvalificerad jag är?. Jag kan döda dig på 12 bars så du vet men orkar inte lägga ner tid på dig. Tycker bara du är fel kille att dra upp ngt sånt här. du har för lite inflytande och du ska fan inte käfta med mig fattar du.
Geni

2009-07-26 22:52
ovanligt att padawon e värsta häftig o hatar o sånt som vanligt :) helt ärligt du e mer negativ än min farmor :)

Hanut kom med en bra idé annars tycker jag :) men är väl bättre om man får bestämma lag själv,jag vet att vissa e bättre än andra, men det går väl ut på att bästa laget ska vinna ? ;D

dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Toastare

2009-07-26 23:23
vissa kanske inte känner nog med folk på sidan för att bilda ett lag, hur ska man göra då hade du vanilla coke tänkt dig ?

2009-07-26 23:33
robinjohanssons: fråga om man får vad med?
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Toastare

2009-07-26 23:41
anmälningar gör i PM , vilket gör att vi inte ser vilka som ställer upp, lättare att göra så att dom blandar lag, det kan bli så att man blir med sämre lyricister, så kan man visa hur man skriver bättre, vilket är ett plus, för man vill ju vinna? så då får man ju hjälpa sina lagkamrater, väljer man själv blir det ju redan teamet man ville ha, och ingen kommer utvecklas, bara köra samma grej som vanligt.

eller är det bara jag som tänker så här djupt ?

2009-07-26 23:56
Mix av lagen, det är hur det kommer bli i så fall.

Och Padawon, håll käften. Du dödar inte mig på 12 bars? Skit i inflytande. Det har zteve och andra mods~. Och lägg ner tjafset istället, du vinner inget smicker. Och jag blir absolut inte rädd. Ska du spela internet häftig kan du komma och hälsa på i sthlm istället

2009-07-26 23:58
Nackdelen med slumpmässiga lag är ju att någon bra kan hamna med några dåliga och därför förlora tack vare kassa lagkamrater.
Rappare

2009-07-27 00:02
Tack för att du tänkte på mig Anen<3

2009-07-27 00:12
limp

Varför komma och tro att du är nån, du har inte en enda stor bokstav i ditt nick, VAD BEROR DET PÅ? VAD VAD VAD?
Rappare

2009-07-27 00:14
Anenkefali med stort A och stor snopp!!!

2009-07-27 00:16
Ja, det är smällar man får ta. Men med tanke på att det finns fler som suger än fler som är bra. Kommer mixningen bli rättvis. Och dem som hamnar i ett dåligt lag, (ex med mig) får ju skriva det bättre i så fall!

2009-07-27 03:08
Vanilla coke Du borde lägga ner ist instabil körde över dig. Och jag är inte negativ bara realistisk och Jag tkr inte Hanut ska skapa trådar och tro att han är ngn hjälte nu som kmr o vill skapa en ny tävling. För vi hade en för lite sen och den va jävlit härlig för där var de bara bra med. Ska man ha 8 lag med 3-4 i varje så kommer ju vissa keffa med som tex hanut o sånna stolpskott. Och ja Hanut jag ska till sthlm snart säg vart du bor så kmr jag med mina boys. nigguh
Geni

2009-07-27 12:56
Jag tycker att det är kul med lite lagtävlande, istället för att skriva om massa saker. För vi tar det i battle-form, eller hur?

Padawon, sluta vara så dassig. Du kan ju inte säga att vi inte ska ha någon mer tävling för att vi haft en bra tävling, det är bara vrickat. Hanut får väl skapa trådar som alla andra? DU är inte realistisk, DU är bara negativ.

2009-07-27 13:15
Jag tycker Hanut skulle planerat det lite bättre, och lagt upp ett seriöst förslag samt visa hur _HAN_ vill forma tävlingen, om han har någon ny idé, så att vi vet att han är seriös, nu blir det ju zteve o dem som får göra massa jobb igen, hade du bara lagt ner lite mer tid så hade dom antagligen "godkänt" den, och gärna hjälpt till, istället för att göra så att dom får jobba massa xtra nu på sommarn..

Tex

Hur det ska gå ut, hur lagen ska se ut, domare, hur seriös du är, hur mycket tid du är villig att lägga ner, att det inte ska bli någon chat här i tråden eftersom det är en seriös tävling osv istället för "Försöka få ihop en tävling i lyricistforumet! Crewbattle! :D "

Hope u got my point, mer seriöst, mindre inet-hero babblande.

peace
be the change

2009-07-27 13:48
Padawon, södermalm. Ska du ta med dig kompisar? Kan du inte avsluta något du påbörjat ensam? Du är extremt TÖNTIG. Väx upp..

Anenkefali: Ja det blir i så fall i battle-form. Sv/eng.

JackVegas: Upplägget på hela tävlingen ligger fortfarande i diskussion med Zteve, ang. hur vi ska lägga upp det hela i med att ingen av oss vet hur många som ställer upp eller vilka som ska vara domare. Just nu är det 4 st som skickat PM till mig om anmälan..Liksom det är ETT lag än så länge? Kan ju nämligen vara ganska så bra om folk visar om de uppskattar/ouppskattar idéen, så man vet om man ska lägga ner tid eller inte.

Det är inget om att vara nån jävla hjälte? Jag skiter väl i att vara nån internet riddare eller tangentbordsriddare som Padawon. JAG ville bara ta tag i nåt, som kan bli riktigt roligt.

2009-07-27 14:29
"istället för "Försöka få ihop en tävling i lyricistforumet! Crewbattle! :D ""

Hahahahaha

2009-07-27 14:30
Hanut, jag tror knappast att ANMÄLNINGARNA kommer in förrän en klok TRÅD med klok INFORMATION kommit upp.