Gozmo - Veako 8 svenska .
Veako - Ärligt talat mannen ,du fattar inte vad du ger dig in i Efter battle mot kung VEAKO behövs terapi Som det ser ut just nu behöver du ett ordföråd Det är fucking anoying att battla mot ett oskuldsdåd Jag droppar shit like i was straight from the US n A Skriver texten med sanning och ja säger denna snubbe är fett gay Ja bara säger , SUG MIN KUK och jag vet att du lyder Tror du är mc ? du vet inte ens vad det betyder Gozmo - Ingen terapi, det var din idé Så ta din chans för detta är ingen lek Mitt ordföråd är alltid fullt, men tänker inte slösa rim Skriver och vinner utan något beat att köra till Och om du droppar sån shit är du sämst i hela USA Jag får hela världen att gunga, från Australien till vår huvudstad Och jag lyder inga order, vare sig kuk eller fitta Och ta åt dig eller inte, men du vet att du suger på rimma Först till 7 Vota nu whoa !
Denna battle var rätt okej , men veako var steget bättre , fetare rader och bättre punches V ; Veako
Beginner in raping!, in tha love of the streets and tha graffiti Peace out (y)
HAHAHA , veako tunga raderr :D Gozmo du va inte så bra , dåliga rim oså ^^ du borde arbeta lite på dina punch lines :P Vote : VEAKO
Ta Dagen Som Den Kommer..... Peace Out
Okej nice :) 2-0 till mig , !
dåda var fett bra men vet inte kense att gozmo var lite bätre
adda mej på MSN om du vill kicka eller skoj battla min Messenger står på min profil
Hangaround
2009-06-15 15:55
v; Gozmo
En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.
2-2 KOM IGEN NU WHOA :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hm , svårt val.
Veako ; hittar inga större fel i din text , den va bra , svårt att ge motivation sry.
Gozmo ; Det som lacka mest med dig va dina sissta rader
Och jag lyder inga order, vare sig kuk eller fitta Och ta åt dig eller inte, men du vet att du suger på rimma Du anklagar motståndaren för att suga på att rimma medans du själv inte rimmar i den meningen , ahh , iallafall
Tycker veako var snäppet tyngre i denna , hoppas det går bra för er
Pz !
Jag gillar inte din text gozmo. Den har inget gung och sitter inte ihop nått specielt Veako , din text va inte heller specielt bra men du hade en riktigt hård ;)Ja bara säger , SUG MIN KUK och jag vet att du lyder Tror du är mc ? du vet inte ens vad det betyder Ajah , han va helt ekelt bättre , inte för att ja tyckte ni va bra någon av er . menmen thats life V. Veako Pejz
Ty för kritiken :) 4-2 KOMIGEN WHOA :)
Sombabadoom Och jag lyder inga order, vare sig kuk eller fitta Och ta åt dig eller inte, men du vet att du suger på rimma Var är det som inte rimmar ? Kuk eller fitta Suger på rimma Det är till och med flerstavat ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vote; veako
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
5-2 , komigen nu whoa ! lite mer engagemang !
herrejesus.. ni båda borde träna, så rösten går till ingen.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
5-3 , ska vi avsluta så eller se ifall folk vaknar och röstar ?
vi bör nog avsluta, här är det dött grattis till vinsten
5-4 .
V: Gozmo Hittade inget bra hos nån förutom att Gozmo var "Snäppet" bättre
altsså 5-5
6 - 5, kom igen whoa
vote till Gozmo P.G.A han fick mig att garva! Mitt ordföråd är alltid fullt, men tänker inte slösa rim Skriver och vinner utan något beat att köra tillhård rad som nästan säger allt! Och om du droppar sån shit är du sämst i hela USA Jag får hela världen att gunga, från Australien till vår huvudstadnice rimmat och schyst som skryt rad! Och jag lyder inga order, vare sig kuk eller fitta Och ta åt dig eller inte, men du vet att du suger på rimmariktigt bra svar! men du borde skrivit "suger på ATT rimma" mer för den korrekta svenskan!
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
Tusen tack mannen, gör mig grymt glad att höra ! Jo det där sista " suger på rimma och kuk eller fitta " om du trycker i ett ATT så blir själva flerstavs rimmet inte lika tight, men jag förstår vad du menar :) 7 - 5, vinst till mig altsså ..
förstår hur du menar med att det inte blir lika tight men det beror helt och hållet på hur man flowar det! ;)
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
sant :)