Nelione vs Infinite struggle
Sho vi tänke göra en liten battle i lyrics här är textern vi skrev samtidigt o skicka samtidigt till varandra. så ingen fick iförväg
Nelione
Några saker jag kan påpeka,(1)Är dit stil För det låter alltid samma som en sega spelmaskin (2) Är ditt flow, Som låter som en papegoja bara härma alla andra, Du borde söka till så ska de låta
(3) Är din dumhet, Jamena Tänker du ens Du battlar Nelione Killen som är tung som se ment Din iq och din rapp ligger på samma nivå Så tänk efter nästa gång som du ska släppa en låt För ända hypen du får. Är utav KompisProppsen så jag.. sparkar iväg dig med mina foppa tofflor
Du snackar men är inte så stor på jorden Medans mitt arsenal har gjort ett avtryck i historieboken Dra åt skogen, Eller nej, Du bor redan där Så blow vila i frid tillsammans med din kariär
Infinite struggle
du ville ha beef mannen men jag sätter stopp ja stänger igen truten på wannabe grodan boll du kan hata mej men kommer falla bak du är så fattig at du bor nere i norlands kloak
ja hatar såna som dig du är ju ett svinn ja spottar ut dig som en snus utan nikotin hela du är kass du har för mycke luft hans son blir säkert som sin pappa när han har växt upp
men ärligt vad trodde du igentligen trodde du att du är bra? du är som joshan alltså sämst du vill mätas med mig så du köpte ett måttband men blir endå fast som en val på en strand
första votes till 7 vinner :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|