haha, rackarns..!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe ;P
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
spottar bars ifrån en soffa softar bra Folk brukar säga -vilka stora bloss han tar Jag brukar säga storleken har betydelse Skiten tog slut dags för en ny snart så ryker det Ifrån lägenhetsfönstret som i en gangsterbil När jag kliver ur blir jag döv utav fansens skrik Tror tungan blev svart som afghan Men nåt jag inte ljuger om.. är att jag röker .. natt som dag Fast så klart om man ska tro statens tal Men jag har det bra jobbar och ska snart ha barn Så fuck din åsikt som att "Han tar väll allt men" allt jag gör är att rulla lite svart afghan om natten Är en fredlig prick så om fredrik fick Bestämma skulle världen dela på en hel del spliff det blir heligt chill och tro det eller ej ingen blir skjuten Lever inget gangsterliv för fred är simpelt i slutet drick du ditt jävla alkohol och klaga på allt som går så får vi se vem av oss som lever glatt och så
Fuck en bil och hur du rullar, kolla hur jag rullar Joint pasar lika tjocka och feta som Turkiska kott-bullar Vi juckar som ett par bonder, knullar din flickvaen, laemnar ludret sonder Det aer aggressiv rap pa s0ft roka, for vi rappa om roka och joka Stoka ner min flat med lukt av bong, som e fullpackad med hash Strax saetts vi i, det liv vi aldrig viljat ha setts i, vi aer Messi (messy) som vi jagar fotbollen, ute i rusningstrafik, det aer skrik o panik Har rakat slaenga in hjaernan i tvaettmaskinen o satt igang den pa 90 grader Dem rader jag lagt har som baktalare baktalat bakfyllan med anala charader Bravader, det aer vad vi gor av det, som om vi inte har gatt vilse med jointen Pointen e den att, detta rimmet var fett whack, poaengen aer den att Jag har lagt nagot jag anser tight, daerav forklarar vi situationen med din syster som ligger med blodig fitta pa asfalt utanfor Halmstad i en liten hala som kallas Antastad
I be around, just out of sight
Du är så långt bort men jag kan höra dina viskningar ändå omkring är det mörkt & grått, ge mig din börda - och oehörda rader du skall få ingen skröna, om du springer är det så det kommer att gå underbarnet som under bara 1 timme blev underbar bar under byxan, av med dem, så där jag, nu är jag klar.. varför förser man sig själv med frestelse, varför inte bara ta den? förklara en berättelse med sanning och du överlever den dagen med säkerhet men osäkert om du vet att detta är verklighet, inte ett vendetta att sprätta - konen är fet. DAS KÓÓÓN IS ALAAJV......!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2010-04-18 00:00
jag har ett krig inombords ingen kommer åt andan i halsen´o pulsen slår hårt det finns en dröm, ett mål men det är nog en hägrig så jag vänder mig om o går får gå hela livet ut o drömma om dig om hur livet skulle vara me dig om hur det skulle vara om du visste hur ja' känner för dig en dag kanske du får veta men nu får ja' hålla mina tankar&känslor diskreta om du skulle fråga hur ja' känner hade jag svara rakt ut att jag vill vara me dig varenda minut du får mitt hjärta att slå snabbt ja fattar de knappt
En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.
man drar ut å tar sig en promenad, drar upp en kon, för man är nere å vill bli glad, man tänder den å fortsätter att gå på, i omvärldens ögon är man en pundare å de kan jag inte förstå, visst jag eldar knarren å brajjar, men vadfan man jag lever ju å det är inget som pajjar, så fuck er som klagar på mitt rökande om du själv dricker sprit, de jag röker är mindre farligt än drickat men ändå kan jag åka dit, hårdare än om jag drar upp en flaya, men fuckt that shit jag flyger high med min brajja, så de är såhär jag gör å väljer att leva, folk säger att jag ska växa upp å börja knega, ha men fan sån skit pallar jag inte me, så jag lever mitt liv fett jävla skev! några snabba bars bara! ;) peaz!
wooord up!
ay'esh.. i be like.. I be like...I-I-I-I be like yo, my girl told me i could have whatever i liked i watch'd her undressing beneath the light i told her yeah right, when im outta focus - im outta sight... *sight* she respond tellin' me; yeah but youre a shiny star, so beatiful n'bright you don't need focus cuz youre flow is soo tight i be like, im fucking you shawty all night smoke that tree, floating like a kite i can have whatever i like and i might bite poor that coke all over the place - and make sure is zero, not light, hate that taste she went up n'down like bubbles in water told her she was it, not the clown cute as a sixteen, hello daughter when trouble finds me i bring slaughter but for now its all about love fast like transporter, star from above she said, you inside me fits like a glove like maggets and crows chicken nuggets and curry-sauce she be bumpin' back on that bike im a ryyder and I be like... I-I-I-I....
Yesterday we've lost a Hiphop-Star, Rest in Peace Guru from GangStarr You'll from ever be missed, forever I will bump Above the Clouds Loud as I can, Rite Where U Stand, I will stand too one beautiful day Hopin' for a conversation with a legend I remember from my generation The GangStarr foundation, the truth in hiphop, speak angry as Freddie Foxxx Since the world is a fucked up place where good die young Your face cannot be erased, in my heart your music will live forever R.i.P
Big Up to Stalj and Crue diggin' in the crates Who cares what you think, say or feel like mate Your life worth nada like sayin' your skills are shit I rush ya', its a brainstorm, and I dont mean a creative meetin' You're seein' visions of life when I see visions of def Big Up to Whoa back in the days without these kids Askin' who's better, Fat Joe or 50 Cents, Biggie or Pac L or Tah, La La I smoke ya' with passionate puffs Roll up on Puff and KRS him back to the golden era My area strictly boombap, everything else gets shot Locked on this like handcuffs, look the ways I create a buzz Busta with them shots with no Rhymes attached Create a hatch till the earth evolves into a deadly combat match Where humans go head-to-head and only thing left, is Naughty Dreads Those who bless hiphop and its 4 elements, without the extra ingridients!
Jag andas in luften av vår helighet breathe in, breathe out Och jag hostar av dess renlighet Four elements, in all of them they call my name FÖR stor för sätta mitt namn i musikens hall of fame cough the blaze .... VIRGINLUNG HipHop för alla häftiga på gatan Snurrades och rappades av africa bambaataa En inspiration killen va cool men inte snook Säg något annat och jag fyller din röv med mina timber boots
Du andas in, jag andas ut förvandlas, sagan besannas tillslut end of story, stajl kickar det fett, över och ut med skallen på lut, spliffar i bakfickan, skjut en snut skjut två och fittan talar fult, sikta & skjut andas in, andas ut & ba' njut sänk din öl.. sänk ditt rödtjut spliffmode i tråden, helt jävla sjukt är knappt vaken, lite varm, inte hård eller mjuk fluffig som en muffin, flummig för I BE LIKE kushing sug min kuk, djup som en brunn, är jävligt brunstig bränner av 2 på raken, bara för saken chipcoppar upp nästa, olja på baken, hon bara - ligger och visar upp sig naken... oooh skiten är fördjälva nice ooooh, stajl be like floatin', cruisin' in paradise fresh outta nowhere, where you don't ask twice cuz a suprise might be poopin' if u roll the dice real as real madrid, just high thru the rest of our lifes we switch in a split, changing sides besides the crate of knowledge..
fortsaetter kicka med en fet stajl, har en fet meck som bilmekaniker kickar en morron-rap, skriver av mig i hastig takt, lite snabbt grymmaste rappaen utan å-ä-ö, copy paste frön stajls vers för lat för skriva men för trött för att inte glida, tröttsam line... ser du saetten jag saetter ihop mina sma-ord tar tillbaka rookies till Feven-eran o ber pussy rappare ta pa sig BHn Ser mig sjaelv i spegeln i HD kvalite, har inte greppat det daera med Kvantite Sa jag satsar fullt ut pa...kvalite, fett ol' school o s0ft som Matine pZ
CYYYPHHHERRRR ! en Stor fråga som ofta kommer på tal Varför jag alltid droppar bomber som svar Vet inte själv det bara blir så efter bongen och jag Multipliceras som ett gånger tal Du lever i ett fångenskap ditt jävla mongobarn Kontrollstaten London ska brinna idag Och en gång om dan ska vi se tillbaka på den som den va Vet knappt vad jag skriver rimmar bara galet Flowar så snabbt att du svimmar utav bara farten SWOOOSH! Och allt du ser är röken från spliffen BOOOOOM! sprang så snabbt att jag brännde glöden på spliffen i röven på blixten Står över allt kristet och tro mig jag hatar Milljoner på gatan med pistoler som startar krig och elände på grund utav religioner och lagar din moder är satan
what iit do, whaat iit do soN! jag stepar in när helvetet brakas loss sprängs snart i bitar, nån snälla ge mig ett bloss korka upp en, ba' chilla en stund med din boss vi är lika go'a allihop, rök en fet & ba' ha det jävla soft sexi mama cita, bonita, like het som lara croft inbakad i rök från min gröna vattenpipa - andas in hennes doft & scratchar hennes skiva diverse saker att fördriva, bedriva, kanyler & cannabisera sånt flums, sånt flams, sickk-shiet med mera rök en baloo, kom sen till mig o testa bagarn aka bagera flumrader som får staden att vibrera försämrar sikten, röken sprider sig som vatten i lera forcera ut kraften ur dikter, gyllene tider, svensk hiphops nya era det é ja, yes, två upp, en ner, jag är här för att regera kickar det fett, har det i mig så sure, ba' att visitera du kan få mitt visitkort, se min vision du aldrig kan parera monsterspliff i HD, 120 minuters sci-fi, purple cush flamberad mycket som går runt nu här varje kväll sånär för nån minut sen kände ja lukt av en blunt im affraid eller inte rädd, mer lycka, jag känner mig glad lyckan är ett faktum när lukten bränner & brisar kring en fasad av min stad fasan är över, hög som flygplan men ja ba' plöjjer för när allt kommer omkring, är det bara stajl som verkligen röjjer...
Hangaround
2010-05-02 18:34
jag skriver så sjuka saker som kan förknippas med anagram jag börjar bli sinnesjuk men är alltid samma man rödögd och stupfull, ger dig krokben så du faller omkull jag är förfull bara för den bittra smakens skull är vaken hela nätterna så jag tror jag lever i rymden sån här bra skit kan du inte få in på din parabolannten
sån här bra skit kan du inte få in på din parabolannten - for sahaer bra skit finns inte, det blir inga fem for fem du far ge fem for en, se hur den staemmer av en individer i mina kvarter satsar pa detta med tidsfordriv laert mig lite svenska, har lite grammatik, skriver lite lyrik ingen saerskild taktik, steppar upp o ranar dig utan ranar ljuvan identifierad som Roland-Da-Busarn, cruisar han runt i dina kvarter? Javisst, Steppar upp i jamet som AP o slapar Ken Ring med min dase
So the line of sight is darkening before my eyes even after a several try's, i can't seem to read the answers to all your lies lies, that is drowning your eyes with tears for the night so could you tell me the truth for once, what's bothering you ? i want to help you, but i don't really know what to do cause i can't handle the emotions for both me and you i know you can't channel your feeling to another direction and i know it's better to let it out then to use a false expression Det är dålig engelska misstänker jag //PauseStop
Trasig lampa
it ain't bad, but not bad as MJ best we evah had, he danced and so did Tay tay i try to understand why shit flip over the wrong side i didn't need to hide, it was all cleaar, strong & wide hit that ten in that bong, totally weird but we slide'd hooked up a friend with that song and now he do it all the time I might get in trouble, but im a grown as man keepin' shit together, jungle in the rumble, i gotcha fam put the guns down, ain't no need to talk smack aaaall day you don't like us, we don't like you, we say - fuuck cops aaaall day, nigguh i claim independence when they say eat my bars aaaall day, nigger ill spittin' dukes i slash them into ten josh, get yo ass up, we on a killin' stick him up, fuck him up, yeah bwoi -we willin' put them all together, whenever in wich weather J Dilla the dillin', iThroath with heater i wear steel bitch, watcha gonna do with leather? ya'll fools need to wake up, check it out yo stajl represent with the green cake ..and yeah btw, fuck bazookahoe-joe-faggetboy_murctown-ey'sh.hood/bananascrew.tk
Hangaround
2010-05-04 23:50
allt kan förändra på ett ögonblick sen kan du fråga dig själv hur det gick att säga vad du känner till den där tjejen och hela den där jäkla grejen har alltid velat säga allt till dig kort för det är här inget som kan tvättas bort fast han får nog hålla inne allt en liten stund för han vill inte förstöra våran relation över en sekund hade han berättat hade vi kunnat leva i symbios och sedan utvecklas med varandra som metamorfos men vi kanske får vänta till en bättre prognos hon får han att falla i hypnos
So if i fall apart, would you catch me before i hit the ground or would you bash my face, to the rythm of the sound i can't imagine what shit you would do just to come around so can you take a look around, just to see what your causin' people won't look up to you, they won't even look at you you only got one life, turn the shit around cause it's no reversin' or pausin'
Trasig lampa
Jag behöver inte feta smycken Fin bil fin stil kläder för 10 tusen Jag behöver inte veta vad du tycker Jag tittar inte på TV jag sitter breve Med ögonbindel hörselskydd och blir kallad för cp TV lägger bilder i ditt omedvetna Tills du köper produkten för att du med ord fick veta Att du behöver slösa pengar på saker Och att du normalt skulle säga - " Det va inte mycket att hänga i granen" Men likt förbannat vid löning gör du som du blivit tillsagd Slänger pengarna i sjön snabbare än ett fritt fall Sen jobbar du över för handen som håller i kopplet behöver Mer pengar för att bygga på din media hypnos
crack C rAC K ganska sliten,
crack , vad kan de bero på?
rätt så liten,
crack , hostade upp en tå
trappar upp apptiten,
crack , kan någon svara då?
yo, check it, check it,
crack , vakna upp i luleå
liknandes markolio utan portfolio eller en byrå
crack ,
crack ,
crack , LL Coolio samt dub n'heaven
knallar vingligt,
crack , blir gott med nåt varmt på seven-eleven
nääk i mp3'n,
crack , inte feven som fick mig till det
det var,
crack , som knocka mig helt
släck din filt innan,
crack , startar bränder
crack -attack, sånt vi hatar, vi gnisslar tänder
folk visslar,
crack , han bara matar folk med sina händer
och det händer att,
crack , finns i din holk utan ränder
kanske vinden vänder,
crack , kanske är det ända du känner
är det inte,
crack , är det pennor, inte pännor
crack ,
crack , vi sänder defendor på vändor
vänster om,
crack , där är våra trollsländor
kom och skaka,
crack , loss din göt
en söt liten,
crack , flicka, ta ett blås, gör den blöt
haha,
crack , slutar aldrig slicka, du är så hot, jävla hööht..!
cracktodilz crackzorsz...,-''*¨´+;.:-,._________________------..>
Spoiler
först och främst jag är inte rappare man jag är lyrikist jag droppar bomber på beatet precis som en terrorist jag är den som alltid levererar formaterar uppdaterar så sluta comentera jag är aldrig nöjd jag vill mera jag springer in och dominerar representerar spottar eld från munnen när jag börjar accelerera så ta era usla rimm och börja organisera och planera nästa manöver vill ni ha en collab jag är den ni behöver piz out
http://www.myspace.com/kuriren
... you thought you would smile and act good mom sent you to school, come home there's always some food not many clothes to wear, you was always clean though How fast a baby can grow, mentally you was 18 by 13 years of age Grew up with a smile and hidden rage, an animal out his cage Who broke free, to only find yourself raped by the system who made me Started actin' wild with kids puffin' L's, dissrespect to your moms struggle But that poor lifestyle, you couldn't avoid to do hustle This Urban dream, about becomin' something important, avoid the fiend Just an innocent teen, meanin' of life Thoughts of you, thinkin' you knew what it meant By all means necessary, without no father you was a ladies gent Never showed no dissrespect, always kept yourself high with mad intellect To be continued....
Levererar sjuka rader hivsmittad Så fort du lyssnar hamnar du i likkistan Det va min idé att leverera svininfluensan Slår dig så hårt i magen att du skiter ut din ändtarm Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram Rullar fram en ca hundra gram i någon pundar famn Är stundtals en hundras biter som pitbull Men allt detta blir lögn när jag chillar ner för en bitch skull Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? Svaret är tjejen när vi knullar varan peace
Skrev igår kväll, när jag va sur, till en kille här på forumet..skriver inte vem ännu Den blir den 11e Maj // När jag lägger dessa Rhymes // Du dissar dig sj i dina trådar på Whoa// Skaffa flow, och kom tillbaks om några år // Du dissar allt och alla// Fitta, du kommer falla// Du är hatad av alla// Du och **** kan sluta spela balla// Jag lägger sissta raden// Sparkar dig i magen och spräcker dig i analen// *Första gången jag skriver en text*
pz
mikrofontest, ett, två, ett två är det på? auwh shit, ey yo från flummarnas land ihopsjukna motherfuckers, rök i brunnar, langa en hand ingen vet vad, alla är suckers, torra munnar, ökensand tar ett bra tag att fatta vi tar nog en till femma, endast fredagskvällar, helt paffa rizzla, zattla, möter vem som, som vill battla mer stök, mer rök, måste haffa hooka mac b, jach herrer följer med, som att basta för vi röker endast det bästa, kompis, lastaaa..
Yo Desh La Bang talks with that dope slang Got no dope gang only a gang on dope man Fuck your dreams n hopes, grab a mic you'll choke Since rappaz lost their Sense like Common, no hope So creative I'll strangle you with no rope Just listen to the words n' try to cope Rappaz are like easy-taskin' copy n paste They tried my style to hard can't pick up the pase Some choose their team other's pick their race Hiphop is a playground, watch these toys play With their Toys R' Us Mic, shit so plastic I got to do something drastic about these bastards Funeral homes makin' millions the way I deliver cascits Smash their puppet asses with words that burn like acid As it was all for a joke and a laugh Watch me break ya' girls neck in half, live on stage Since I am filled with anger and rage I raise hell to the machines, Terminator on his knees Askin' for forgivness like Desh, I beg you please These rappaz watch to much movies, watch me Transform And break Babylon born individuals into critical condition Tom Cruise said battlin Desh is Mission, Impossible Words so hostile they'll put you in the hospital With voice so strong a whisper echoes into eternity This for the generations that'll come after ME Smack you so hard you're grandchildren get born dizzy Fuckin' the game up so much I'm about to catch a disease Catch no ease my shit in a motion like the wind breeze So my knowledge and skill travel over seas And rape a whole nation till 4 elements increase Their power and strength, die where hiphop dwell
Jag bara driver och skiter i, springer förbi Hinder jag har fallit på, dränker mig i sprit Sen så sneglar jag mot himmelen och ber till gud Att allting nu.... ska nå sitt slut och du Är som den måne som lyser upp min natt Du är min skatt, och, jag vill bara hålla dig tajt Okey.. alla dagar är för långa, är för trött Vill bara somna om bah, du är det finaste jag mött
det är sjukt kul att våga frukta vår modernatur helt trippad, kollar på ett träd och det liknar en sagofigur hur ska detta sluta, det är frågan ni ställer er hassela gotland old shiet, jag hoppas ni diggar med behandlingshem, har alltid varit i grunden massa knarkare på samma plats, så man kan skapa en bra stämning och berätta alla sina minnen det är bara massor med kärlek det är inget och hata men det blir rätt så bull här medans klockar tic tic tickar alla gangstrar där ute, ni kan ju försöka dissa och kolla på mig när jag är helt trippad försök knäcka mig, men det luktar bara fitta jag har ingen aning om vad jag svamlar om ärligt så är jag nerrökt, med spliffen i ringen, som ett omlopp kretslopp är något, men kommer inte på vad från skåne till gotland och sedan tillbax beyatch
PPP - Ponti Porno Productions, one luv! - Ponti
1, 2, 3 ord.. och du är sänkt. blir dränkt med saliv från mina spottande rader mina ord går ihop som en gås och jamaicaner äkta flås som man inte unviker, micken den är ren för jag slipat till tekniken och ingen är rik man, gör detta för det är där jag hittar stilen, finslipar linjen med pennan, blocket är fullt med text som jag lämnat.. redo att dra igång ett par rader som dödar väntar en sekund för att se vad jag har skördat.. Brap!
Big, killen du finner "Mitt i fakking Naturen" Drar rader inspererade fran det grona for alla i buren Undviker samtal och konversationer, dem avlyssnar luren Hiphop i blodet, om musiken var huden skulle Big inte finnas skuren Ogon roda, blodet flodar som bars enbart skrivna for morda... All motstand, trots motvind moter moi ingen motgang Haller mitt fort mot alla odds trots avundsjuka mods Oh Boy, haer grater vi fakking inte over spilled mjolk Vi grater over spilled nedsmulad hash for var joint Var sang, handlar om frihet och befriande tankar Om ett liv som inte dor ut sa sakta, bankar musiken skithogt i bilen, haenger inte med poliser Snarkar inte i somnen, snitch du blev precis lagt under kniven Hasse Aro, du aelskar sitta hemma o leka hemliga detektiven Laegg inte din naesa i andras verksamheter Olagligheter sker for det finns en efterfraga pa knarka ner sig O staten tjaenar pengar pa att smitta den skiten av sig Sjukdomar som kraever en efterfraga for deras egna vitaminer Legitima aktivister med olagliga tillfredsbrister som bryter kvisten
Jag flyter skitigt och snabbt som rallybajs, aldrig att du tar min plats som allsmäktig man. Jag såg två piloter ta några Pripps blå i solen, en av dem mötte jag utanför toaletten i en Boeing. Jag gick in och såg att det var piss på stolen, gick till cockpit, de var fulla, drog fram två pistoler. Sköt dem båda och i blaskan är jag terrorist, när dom ville störta ett plan med Richard Dawkins. Fattar du den då? Fatta detta då! Jag fattar dig och din feta hals, sega fan skär din skalp med tallrik och tar all substans. Allt du inte fattat fattar inte tag i dig längre. Du var inte värd en hjärna så jag gav den till min mage. Inga fördomar hos mig, jag dödar dem som är närmst. Ett HS, hjärnceller skvätter & täcker mitt ansikte. Rullstolsbundna invalider besitter tyngre rim än dig. Hörselskadade individer uttalar tyngre rim än dig. Ger din brud en hemgjord botox, är jag soft saru? Jag saggar in din soffgrupp, våld å snusk seru. Du har världen i din näve, men se vad den skakar, dina fäder vill ha dig säker så dom för din talan. Och bara för du sket i ditt utegångsförbud en gång sitter du i en hårt gjuten bur, ingen skallgång. För du är en jävla barnaunge! Du får mig fan att aga pungen! Jag beter mig som att jag föddes i en grotta. Min erfarenhet är kolossal, för jag föddes i en grotta. Grabben som är större än Gud heter Markus, som störtar dig i marken som plan utan landningsljus. Dina sketna rader har ingen sanningshalt, vilsna fan. Dina ord får mig att tro att bibeln är vetenskap.
You keep believing, I'll keep evolving
life is hectic, this stress needs to be eased with some ses let's bless the mic with positivity like a Talib track I guess... Rappers mess around with what to dress instead off hi-res Get some Hi-Tek, my tech will swipe emcees deck without respect The Thrill is Gone, shit is pathetic, Miss to see Biggie on the set I fetch rappaz for money, show them the grimey style I Run-D-EMCEE Who be more creative than a brainstorm meating in a room full of Creative Directors Stop meetin' since we're not beefin' just lay da' mic down n' start with reasonin'
I höst dags för folk att få höra min röst Rösta på ett parti som gynnar dig själv först Arbetsklassen röstar blått resten på rött Jämställdheten är bortblåst så jag ställer mig upp Ni röstar på färdiga punkter som är bra för vissa Men vissa får sitta med ingenting och bara vissna Klagomål på lika mellan mannen och kvinnan Men mellan oss alla sätter du handen på vinnarn Lägger min röst på mig själv... Hoppas på en tid där pengar är en lågprioritet och freden är När du håller personen breve kär Ta din röst titta på personen breve säg något bra Jag delar med mig mitt Jag mitt liv min kropp till något bra För år av hat har gått sen vårat jag Blev drivna in i mörkret utav våran stad"Skit i makten, skit alltet lev livet och le åt allt som händer, bra som dåligt" ehm ja :)
Idag är dagen plockar fram båt och bärs Ca 100 pers i svartån yes det låter bäst En 5 timmars glidar väg det fina är Strömmen drar än slipper ro som den glidare jag är En lång väg att glida från hästhagen till slottet Hoppas åskvädret glider förbi lever resten av dagen på hoppat Så med hatten på sne säger jag SKEPP O' HOJ Blåsrör med nålar CHECK hehe mest på skoj The Black River Race 2010 @ Facebook Hästhagen Örebro start 12.00 ses
Jag lägger min famn om dig vackert smeker din hy, ror dig hem i hamn tappert våra vingar brer sig i skyn bort från kacklet är besatt av dig & hela packet vi kan för en stund låtsas att tiden står still slut dina ögon en sekund, blund -hur känns min kyss på din kind? du ler så vacker när ditt hår blåser i vinden med eller utan spackel så har du heta såser runt om pinnen vi är skapta för våra sinnen älska eller hata, är det svåra kärleksminnen? när vi två rör oss blir vi 1 och när jag är hög blixtrar det som en tomtebloss-fest yes, ett ess och du har mig i ditt blixtlås, sicken best dina ögon tindrar för stunden, jag é flashad ingetting som hindrar blunten att hoppa hage hashad 2iS suger och jag är 2 i stukad helt jävla krashad en ghettoromans, en chans ett oförberett tal om balans i breakdance en cool dans jag flippar syra i trance igår rullade vi spliffar i samma storlek som en riddarlans och ikväll är det höga hittar från bong med träslev & en pillertant.. hör av mig kvart i 3, om du är vaken bre så får du se grönt & svart afgan taliban sativa 58g vi har det här bakom, här bakom fasaden åttitre, 7 grader ost, inbyggda vapen i datorn, t.o.m. i fasanen du vet vad jag snackar om återkommer senare, när galenskap bjuds gång på gång sång för sång, för stajl.. - han är lika toasted som en platt-tång..
sätter mig ner utan att ballar ur vet inte vad, men känner mig som ett slitet djur intstängd i en bur, allt jag ser är bara galler medans alla vänner bara faller trångt nog i mitt liv, o spänner armen stopa nålen i ådran o passa av en stund framgång till lycka är bara falsk sanning lika stor lycka som jag vet att lever imorn
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
jag kommer döda slynor med hammare och motorsåg tuggar inälvor och knullar både kotor o lår döda människor hänger på väggen i mitt mickbås blir kåt och langar ut min penis ur mitt blixtlås
Sleep is the cousin of death
mister, I know youve been missing ur missis but, a bitch is bitch and this dick has been missing to fuck, which ever I pick is gonna be wishing for love, but ill honestly probably get my dick sucked in a club, its too hard to handle and too hot to turn away, but when its music id rather just let the turntables play, i try to learn what to say, but bout whatever we talk, its just words that i spray out like paint on an empty wall, it went too far, i guess the lesser the more, theres only posers and pretendesr no paint on no trains no more, no changing the game, just embracing the rain, and for years Ive been blazing myself down the drain, what a waste what a shame, its maze and id almost rather die, but Im making my way through the pearly gates to my paradise. vem sa vad,,,,... om vad,
Sanerar ditt inre vandaliserar ditt yttre Kremerar din mor och favoriserar din syster Leviterar över stadens tak och bara har det bra Kalla mig Dr.Skadeglad när jag skrattar på din begravningsdag Vem sa vad? Om vad? Jag sa ge mig lite blaze Ditt smygmongo till tv-spels geek mer ollad än en skejt Skiter it Häller upp lite kaffe och meckar lite weed fred
Skivsamlare
2010-07-26 16:23
Jag är så trött på att läsa, alla keffa våldsrim så jag slår av min dator, för att kolla på konstsim Inte för att det är roligt, men det här är fan tragikomiskt. Medelklasssvenne och hård? Du måste vara ironisk. Kan du inte sluta rhyma, du låter ändå bara pantad Mumlar "Blood, bitches, hoes" som något jävla mantra. Jag är fan inte hård, men jag gillar att rimma, ditt intellekt kräver vård för att inte försvinna. Så låt mig runka en stund, och sedan komma på dig så du kan bunkra i mun, för du är så jävla gay.
http://www.kulturkompaniet.nu/
aaa ni rimmar väl duktigt, jag gör det rakt av........... RAKT AV, brbrbrbb jag slutade aldrig, jag famlade alltid, jag brukade alltid fucka min framtid, spela sjuk va typ en andning från antingen sova kvar, elr lova att jag skulle men alltid stanna kvar en chansning men jag ramlar för jag tappade mitt ansvar kraften gjorde andra val- förvandling till ett annat jag, softa ner i soffan mera holk sen ser vi ner på folk, blossar alldeles för ofta låtsas som om vi har koll, att vi orkar, långt ifrån färdig, storknar på vägen helt uttorkad av färden, jag ser bomber som droppas jag ser monster i form av begär, ser inte många som hoppas- förståndet måste foldat igen... långt ifrån bäng, kanske dags att tända, ah vafan vi lämnar det där.
kalla mig först av min sort, släcker din törst, e du ledsen får du tröst av hiphop, höjer min röst har nåt att säga till skillnad från YO BITCH, rappar till takten tills du klämmer fram OH SHIT, jag vill ändra ett par saker som dom flesta missuppfattat, jag är missanpassad, dissar alla men har viljan att stå pall, balanserar genom dimman- ja jag vinglar mig fram, o jag e skillad som fan, finns ingen jag vet som är bättre, rappare ser ner men försöker sno med mitt texthäfte, förresten, detta helvete av liv vi lever i ger oss möjlighet att se en mera positiv syn, fördriver tiden med weed elr bara ser förbi, jag glider förbi, för allt ajg ser e skrik så lyd,. tappad, som du när du va liten.
We tare the shit out a man, apart like vin i do martshall arts, check out my airiale supadowah kickspring the lich king, no body move, no body switcha a thing fuck the rules im new in that way like oldschool i use the a breath of air as fuel, you know what it do who? me fool, like back in the hood we nevah had seafood dogs barkin', kids in the park blowing bubbles, sparklin' tarifah had a child, took my heart so ive started walking it's a warr going on outside, nobody safe the weed in my pocket gonna lead me the way high way to hell, or heaven i got a nine in my bag and beneath the jacket my mac eleven highroller, eat my nutsack before i shoot you in the face i show you real horror, the best thing you evah had - Dj Yella pump those hi-hats n'crank that base so who want it, how does it taste? real g, styles a murda, tighter then ya shoelace be calm namecaller, ain't nobody calling you out call me styles, a real fuckin' baller high from the south who doesnt fuck with nobody - facefucking them models straight in their mouth bringing in the party - i din vardag vardagens fredag med märkliga behag brodern begav sig med ny tag över bordet för salt.. -Ni vet hav smaksatt & belåten mullrade han vidare panksatte båten för gråten i halsen lät ingé vidare och vid ett tillfälle vart han en glidare, en smittspridare ta ett bloss & passa den vidare roaches direkt ur din skrivare hacka bitarna perfekt som en smidare smider vi en mästerlig plan en häftig gårdsplan, totally banan..asdjur.. .. You know what i do så shu'uuuu..!
köööör vi, stajl värmer micken, hitåt ditåt fram och tillbaka, såsom vi cirkulerar, mitt o ditt men alla får smaka på hur vi agerar, planerar aldrig någonting o vill du så sträck dig fram, men kan aldrig hitta någon balans i vårt cirkelresonemang, vilken av dom försvann.. vikten av att vara en man, skillsen har jag- aa för fan, kvittar vilket, nu drar jag man... elr va, Måste skriva av mig- många tankar svider skaver, men jaaaa då va man stukad igen, som jag brukar men, det lutar åt ännu en sjuk kväll- med brud att dra hem som mål, ett luder som vill suga min kuk men inte får, o det e samma gamla vanliga visa vi lägger fram, en radda av vanligtvis valda ord i andrahand, ett samtal om våra liv o ett antagade brevid antagligen har vi svaret men kanske ser vi förbi, jag antar de som handlar stannar bakom stängda dörrar, o beblandas med dom andra skulle bara vara löjligt fan, skölj ditt mantra över dig o döda allt som stöör, försök igen, du hör mig väl, det e så vi göör, lever knappast som man bör men är det ärligt nån som gör, har letat över världen.. elr iaf i skåneland, problem o besvär är det som dey flesta ror i hamn, kela, fest o fotbollsmatch en mening med vår sak, jag e med om du kan meddela varför vi fortfarande står kvar, jag e med om du presterar i tempot jag kan se, så om du e blodrädd o skakig, bara lämna mig ifred. enda gången jag blir played e på repeat elr radio. LUDER&CHOKLAD represent. schmrää
Det är så jag ligger och det är så det ligger till ligg helt still för ligga är fan chill håller du inte med? - då ligger du jävligt risigt till.. Catch the deal son fo' real im still made outta steel Im still high as a heel from a shoe Heltah Skeltah style, you know what it do Flip the coin and you freak out like Ally Mcbeal fake-ass-rapers, you as ugly as dat dude Seal do you know how it feels? When you're there in them corners? hustlin' your daily time, smoke a phat one in the forest you probly never have I've been here for a hell of a time the weed is green im thinking - gotta pay attention cuz it's probly a sign Mix it up, random smoke, change to fastlane lick it up, roll it handsome, drink a coke & go insain Rap-murdah shiet or a street-thug I call this right here "lördag" - weed & beer straight up in ma mug Ruff-rugged and I can't get enough pass it before you pass out - daily basic stuff with love Puff puff, pass see me slidin' by high above - I be wildin' n'ridin' thru the glow Cuz the time is right and it's the right time the rhymes are tight n'it's my time to shine Ey yo, can we rewind that? - Cuz the time is right and it's the right time the rhymes are tight and it's my time to shine so pass the mic, Stajl is drinking the liquid fluid im overpowered that way, like a avrage druid.. so yeah.. tell your gf to fuckin' do me.. peace
or wait, nah im just fucking with you - she can blow me
YO! I've passed thru the ally's of death and the poor i've been flying thru valleys but haven't still found the door... So where do I move, where should I be at? yeah, I do feel the grove -I am a MC as a matter of fact this ain't a rap-attack, simply freestylin' just som avrage shit, tho I be shinin'.. .. stajl is high as fuck get as high? pff..yeah good luck chuck, my nuchackas iz in the truck get'em before you have to die or duck swedish pie, i've drove my penis into a duck had some wip-cream, penetrate but shit got stuck..