Norrlandsguld Vs. Spiider [10 Svenska]
Norrlandsguld vs. Spiider
Norrlandsguld:
du ska nog börja skriva ditt avskedsbrev/ för snart kommer jag jaga dig men en sylvass gatusten/ du är som en kvinna med för mycket östrogen/ och du beter dig som du vore schizofren/ jag är som herr. ågren lägger rimmen fett/ och jag kommer vara den värsta mardröm du sett/ du är ju efterbliven och sär/ och du är ganska vulgär/ akta dig ryggen för jag bär på ett luftgevär/ och när jag är klar kommer du få samma jobb som Al Bundy och få jobba i en skoaffär/
Spiider:
Okejj , när du ville battla mig för första gången så lät de som om du hade kuken i kläm / för jag hoppas när vi träffas att du inte kommer att springa hem / Jag fattar itne ens hur du orkar battla mig , för du du vet ju hur de blev sist/ och fortfarande låter du som en jävla kopia av "niko mc fish"/ Jag är fortfarande den bästa och du är inte ens lika bra som HÄLFTEN!/ Du snackar så jävla mkt skit så du kommer då FAN FÅ PÅ KÄFTEN!/ och när vi träffas så kommer jag sparka dig till månen OCH RUNT DEN!/ ja och bara så ni vet så ÄR MORGAN GANSKA EFTER !/ Asså att du inte fattar morgan att jag är mkt BÄTTRE! MEn ändå försökte u skryta för mig att du kommer bli som PETTER!/ De här är rätta TAKTER!/
FÖRST TILL 7 RÖSTER
En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.
|