Kahba vs fuckinshiet!!! fuckinshiet:Har du nån gång puffat på?//ne just, du har nyss lärt dig gå//kahba jag tycker du ska ta och tagga hem//mannen bolibompa är slut för länge sen//om du blir sen hem så blir din mamma jätte sur//du luktade rök när du kom hem så du fick utegångsförbud//Min kuk är lika stor som största slalom backen//så när jag knullar dig i munnen far kuken ut genom arslet//Lägger advancerade rader som jag inte tror att du fattar//för du sitter på sjukhus för du är mentalt handikappad//vill du ha en cafe latte?//fan du passar på en circus//ha du nångång pluggat matte//för du har svåt me plus o minus//jag dödar din familj efter 1,2,3//fatta de mannen jag gör de med en tesked//Kahba:du har en poäng i att dina rader är svåra och fatta//dina nördrim får till och med döda lik till skratta//chansen du vinner är lika stor som att packat och klart//skulle åka för att besöka en kloak i Irak//så tänk nu efter vad du egentligen skrev//hädanefter är jag din lärare å du min elev//vi börjar med att gå igenom lite teori//för din text va lika rolig som en nyinspelad komedi//tycker vi tar en paus nu, så langa min caffe latte //sedan kan vi börja med svenska o avsluta med matte//så om du nu är blatte, PICKA TI MATER//vem fan är du o snacka om att du knullat mig i munnen//va det inte din kuk som va med på spårlöst försvunnen//förnedrad av en handikappad, måste vara tungt//16 radet skitsnack, fick mig till slut att sätta punkt//först till 5: lägg gjärna en kommentar
vem fan är du o snacka om att du knullat mig i munnen//va det inte din kuk som va med på spårlöst försvunnen//
ha du nångång pluggat matte//för du har svåt me plus o minus//jag dödar din familj efter 1,2,3//fatta de mannen jag gör de med en tesked//
chansen du vinner är lika stor som att packat och klart//skulle åka för att besöka en kloak i Irak//så tänk nu efter vad du egentligen skrev//hädanefter är jag din lärare å du min elev// // khaba
för din text va lika rolig som en nyinspelad komedi//
Till StudsVart i hans text står de att han tycker att en nyinspelad komedi är roligare?? HAHA