I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cypher: tema Fantasi (ingen battle)

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2009-03-04 10:52

Cypher: tema Fantasi (ingen battle)

Imin fantasi skiner solen jämt och ständigt, och jag känner mig fräsch både ut och invändigt, Där styrs samhället av dom medvetna och lärde, och alla behandlas med lika värde.
Men det kan bli / mer än bara fantasi / Svarta och vita hör min poesi, inga fördomar, jag är fri / Men jag är inte perfekt, jag är bara människa, så ursäkta mig alla ni som e lite känsliga, men i min fantasi har jag 30 toppmodeller, som lyder min minsta vink för dom vet vad som gäller (dom sväljer) jag väljer att glida omkring i en Impala som jag sluppit betala, FUCK en tunnelbana, i min fantasi vore all graffiti laglig, till och med en toypiece som är fullkomligt osmaklig, på daglig basis låter jag sinnena glida i väg till min fantasis tempel, där ingen lider av nån stämpel, drömmar är viktiga, lika viktiga som vi, så låt mig få veta vad som rör sig i DIN fantasi...

Håll tråden, yall, Much Luv!!! Ska bli skitkul att se vad ni lägger in! Peace!

Minst 8 rader!

(Inlägget ändrat av Killerzteve 2009-03-04 21:13:30)

(Inlägget ändrat av Killerzteve 2009-04-13 19:56:13)