Studs vs Kahba
Studs: När du rappar så tystar folk dig som i biblan// För du är lika gammal som du och din frissa...// Asså seriöst jag möter en kille från stenåldern// Skulle vart förvånad om han hade kvar sin benstomme// Jag menar! Kolla på han, han ranglar till// Killen kallar sig för hora han är döpt efter mamma Shiiit!// Den här snubben borde inte ens rappa alls// För han försämra sin diagnos som dampanfall// kahba: Jag stötte på din mamma en kväll ute på krogen tack vare att jag såg gammal ut tyckte hon jag va mogen så hon viskade i mitt höra snälla häng med ut till skogen hon tog med sig flaskan i handen, o hon blev bara fullare nu kan du själv lista ut varför jag kallas mammaknullare yes jag är hård, tystar ner dig som lik på en kyrkogård du behöver nu vård, jag ger dig ett råd sök psykolog innan jag personligen skär av ditt huvud med en motorsåg först till 7..
Studs... feta rim diggar den "Killen kallar sig för hora han är döpt efter mamma Shiiit!//" kahba...för mkt mamma skämt men vissa rim va tungaVote : Studspeace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thx. Nice att du diggar :)
Studs var rätt okej, men kahbas svar på tal räckte för att få min vote.Vote; Kahba
norrland
Han har INGET svar på tal... Han svarade bara. Väldigt dåligt gjort men aja. 1-1
vote studs btw kahba e fan coolt
Ganska najs battle faktiskt!Studs rad var fan fet najs!! Killen kallar sig för hora han är döpt efter mamma Shiiit!// Och Kahba att du knullar hans mamma och det e därför du kallas mamma knullare, played som fan!V; Studs!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Thx! Tack alla som röstat på mig. Och den killen som röstade på den andra killen... 3-1 You've miss'd tha train stupid// Kahba you've miss tha same stupid.// Nej men seriöst. Hoppas det går bra ;) Lycka till!! KEep it up ;)
Oj sorry, läste snabbt och hörde ba massa mamma x) men röstar endå på kahba!
norrland
håller med timo, plus gillade studs första rad, hahha.. kahba hade dåliga dissar och för mkt mammasnack.. v: studs.
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
Thx eigthy. Motivering natten? :p Känns lite "ovist" att rösta på nån och en eller två dagar komma in och skriva... Öh... Ah ja läste bara lite snabbt... Men jag röstar ändå på han? O_o
Okej du ska få min motivering. Kahba använde mycket mammadissar men jag tyckte han gjorde det på ett bra sätt.
Asså seriöst jag möter en kille från stenåldern// Skulle vart förvånad om han hade kvar sin benstomme// Jag vet inte men jag kan inte rösta på något jag inte förstår?
Bara för att jag inte röstar på dig betyder inte det att jag tycker du är dålig.
Peeys / Natten
norrland
Benstomme - Typ det ryggraden sitter på - Ryggradslös - Kan inte stå för vad han säger ;)
För mycket mamma skämt, men dissar som dissar så tycker jag "kahba" tog hem skiten, inte för att jag tyckte någon av dissarna var så bra men, studs dissar var ganska lätta,
V; Kahba
Make Love Not War!?
Graffare
2009-03-07 22:56
Vote; Kahba
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
4-4 kan du inte räkna eller ?
4-4 Du behöver inte bli otrevlig. Mera kritik nån ? :)
solklar vote Studs trots att jag inte gillar din attityd här i forumet :)
Zuuuuttt
V; p12 =)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Sämst. Vote: Kahba för att studs knappt rimmade.
Sämst. Vote: Kahba för att studs knappt rimmade. -_- Studs hade ju flerstavsrim ( kahba med dåra men )
V: Kahba Studs hade som vanligt inte ett rim lr nån bra punchline, ända rösterna han får är av folket som alltid röstar på han i hans battles
Vänta. Snälla säg inte konstig kritik som : Studs rimma inte ens..?
Jag tycker att battlen i sig var ganska dålig. Inget som fick mig specielt intereserad att läsa den oså. Studs; Du rimmar väldigt dåligt, så är det. Du hade därimot bättre genom att dissa Kahba istället för hans mamma. Kabha ; Du hade allt för mycket mamma snack i din. Jag ser inget i din låt som egentligen trycker ner studs förutom att han behöver psykisk hjälp. Du rimmade dock bättre. Svårt att dömma om en sådan här battle ,men även sin halv dåliga text var faktist kabha snäppet bättre. Men efter som han redan har vunnit kommer jag inte lägga någon vote. Tänkte bara att många tycker det är kul & interesant att få kritik på sina låtar. Efter allt negativt jag har sagt så tänkte jag ta det som va bra. Studs , du hade rader som trycker ner Kabha. Killen kallar sig för hora han är döpt efter mamma shit var din bästa rad. Kabha , du rimmar bra och hade bra lyrics isig. Det va allt jag hade att säga om denna , förlåt att jag var för sen. Peace
Gör inget, Ha det bra, grattis khaba :)!
Benstomme - Typ det ryggraden sitter på - Ryggradslös - Kan inte stå för vad han säger ;) HAHAHAHA, typ det ryggraden sitter på... MMJARRÅ? Eller.. nja.
Benstomme är dock skelletet i helhet. Man "har" ingen benstomme, utan det är bara det man kallar helheten som sagt. Varsågod för dagens biologilektion.
+ i kanten .. P12!!!!!!
Ja, jag är en vitlök.
yes jag är hård, tystar ner dig som lik på en kyrkogård du behöver nu vård, jag ger dig ett råd sök psykolog innan jag personligen skär av ditt huvud med en motorsåg RimmarN =)
Riktigt Brutala <3
kahba det rimmet du hadde finns redan din stealer
jaa klart man är rimmarn haha jasså vart hittar du dem raderna då ? skulle du kunna skicka låten där du hört dem eller något text..bullshit !
Cr0mE så du menar att om man använder ett rim får ingen annan använda de ngt mer :)?
Riktigt Brutala <3
Seriöst Cr0mE slutrimmen kanske är andvända men ifall det var så , skulle inte textskrivande funka överhuvud taget. För istortsätt ( iallafall fåstavliga rim ) är alla rim tagna.
v; Studs
skönaste jag hört på länge:
Asså seriöst jag möter en kille från stenåldern// Skulle vart förvånad om han hade kvar sin benstomme//
OST!
bibblan/ frissa vart är rimmet?
Bibblan/ Frissan... Jaadu... Är du typ hjärndöd? :O
grejen är ju att du inte skrev frissaN du skrev "FRISSA"Jag menar! Kolla på han, han ranglar till// Killen kallar sig för hora han är döpt efter mamma Shiiit!// Den här snubben borde inte ens rappa alls// För han försämra sin diagnos som dampanfall// jag förstår verkligen inte, du rimmar ju inte nånting? till - shit? alls - anfall? vote:kahba
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "