Natten Vs. Överdriver - 8 svenska
Natten ville battla och det fanns inget som sa att vi inte skulle göra det.. Ingen har svarat den andra så ni vet Lycka till Natten
Natten:
Du kan va lugn jag är fräsh har inte baitade rader Dina håller inte måttet som bantande damer Jag är fet i min musik, men framförallt i min lyrik Du är också fet, ditt midjemått är för fan unikt Nej, det kan va svårt att fatta Varför alla börjar skratta så fort du försöker rappa Och du kommer aldrig bli en pappa, för ingen vill va barnets mamma Men det gör väl detsamma, du slipper ju locka fram han
Överdriver
Natten är killen som brukar hänga med massa gubbjävlar Du blir bra den tiden Tupac Shakur kommer och uppträda Natten du är sämst, så bara käften o kom fram Och du har just skämt ut hela Västernorrland Du har just battlat mot mig så kompis bara be sen Den enda fitta du sett är bara dig själv i spegeln Vart är dina rader? jag svär att jag kommer haffa dom För du låter mest som Stanislav medan jag är Paragon
(Inlägget ändrat av Killerzteve 2009-03-05 19:11:42)
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
|