c4d & csky vs. överdriver & EiGhTy_K (Dubbelbattle! - Eng & Sve)
okej - ingen svarade på någon... en i varje lag kör på engelska - en på svenska... först till 7 - motivera! c4d: Vi battlar 14åringen som tror att han är bäst och 19åringen som blir nobbad till varje fest att battla oss är som att ta bögar till horhus meningslöst, som för er att doppa i en stor mus 80k vill battla men han måste stå på tå för att komma upp i csky's och c4ds nivå o överdrivers mamma hoppar från kuk till kuk hon är en hora o med det så är denna battlen slutCsky: It started of like a big big dream 80k wanted to rap and it started to seem like a good choice until he started to write lines I killed you mothafucka in everyones minds correctional facility that's where I'll go after I finished you on you're own fucking show this battle aint really my cup of tea lets meet in person and I'll show you I'm a Göverdriver: jag dödar från hela början, nu är ni med i leken sluta lev i drömmen och se upp för verkligheten två kurder mot er så vi kurder skapar en egen vi kommer klippa till er för att kamma hem segern jag analyserar mina rader, det är dags att visa dessa jag frågar 80k: hur vågar dessa grisar käfta? ni börjar strula med varandra, whoa såg att ni gjorde det så varför klaga på Överdriver när era mammor inte gjorde detEiGhTy_K: The only diss you give me, is when you wanna battle me// Cuz that means you actually think you got a chance – that’s fantasies!// But here we are battlin’ – don’t know what you’ve been smokin’ on// Cuz you will never evolve to my level, like lame Pokémons!// And you’re as straight as a curve – gay-ass jerks…// You two only made it worse – you shouldn’t say a word// See, I don’t just claim you’re gay – I could make it a bet// Cuz I know you love cocks (Cox), like David Arquette!//
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
And you’re as straight as a curve – gay-ass jerks…// You two only made it worse – you shouldn’t say a word// See, I don’t just claim you’re gay – I could make it a bet// Cuz I know you love cocks (Cox), like David Arquette!// -SNAP! ni börjar strula med varandra, whoa såg att ni gjorde det så varför klaga på Överdriver när era mammor inte gjorde det -hahaha vote; överdriver & eighty varför? ser att överdriver & eighty kört längre & kan sina grejor lite bättre :) men bättre lycka nästa gång. (PUSS) HIHIHIHI
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thx for the vote Tical... UP!
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
Hahaha wtf, 80k hade kunnat utföra detta solo! The only diss you give me, is when you wanna battle me// Cuz that means you actually think you got a chance – that’s fantasies!// And you’re as straight as a curve – gay-ass jerks…// You two only made it worse – you shouldn’t say a word// See, I don’t just claim you’re gay – I could make it a bet// Cuz I know you love cocks (Cox), like David Arquette!// BRRRAAAPPP v; överdriver och eighty
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
tical: tack mayn. håller med dig ;) DMAt: hah, tack - håller med även dig ;) kul att folk quotar så gott som hela min text, höhö. intressant att både johnblond, kayac och c4d "snackat ner" om mig, frågat om jag "vågar" battla osv... och så slutar det med att jag får min bästa feed i just de battlesarna (som jag förövrigt vinner....) - men kul, tho ;) 2 - 0 till kurdistan - fortsätt rösta!
V; överdriver och 80 Därför att deras rader helt enkelt var bättre. Som Tical sa: syns att dom har kört längre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
till kurdistan hehe 80-k.. grym snubbe :)...
fortsätt rösta..
3-0 !
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
V: 80 & överdriver pga exakt samma anledning som alla andra sagt :)
Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //
BiingO och BattlarN ; tack för rösterna! joo, tydligen är det en viss klasskillnad... ;)4 - 0 - kanske allt är över redan ikväll ;) keep em comin'
Nice att folk röstar iaf! =) Dock så ska de noteras att jag inte sagt "vågar du battla" till dig nångång =) Ni som ville battla nu o vi skrev till dagen vi skulle, ni drog ut på de 2 dagar ! :D FORTSÄTT RÖSTA ! ;)
c4d; nej - men du och csky sa att vi inte vågade o att vi skrev om våra texter för att "era var för bra"... låt whoa fortsätta o rösta så ni får det bekräftat ;) - och ni skulle ju klaart vara bättre och alla skulle ju röstat annorlunda om battlen lagts ut 2 dagar före :( /irony off. 4 - 0 still,
Vi har inte sagt så? fan va kurderna hittar på ! =) Hahaha, tbh bryr jag mig som sagt inte om denna battlen, de sa jag redan innan =) precis lika oseriös som alltid.. jag försöker inte bli nå stort.. försöker du? verkar så.. men du har en lång väg att vandra ;)
Jag sa att det verkade som det, sa inte att ni gjorde det. Och vi har inga somhelst proof på om ni eller inte skrev om raderna men skitsamma. Har man tittat runt så har man sett att överdriver skrivit riktigt usla rader ibland så det verkade som att han var okappabel till att skriva en bra text, därav att vi skulle ta er. Tydligen tycker whoa att era texter var bättre, iaf dom som läst och röstat atm. Fortsätt rösta!
Överdriver var bra och 80k var bäst. V; Överdriver & 80k
c4d - stäng igen kakhålet bara.. csky: nej, men jag sa att vi kan live-battla på msn om du så gärna vill ha bevis... du kan få 10 ronder mot mig här på B&C; tror ändå att alla komr sluta likadant.. - du borde kolla MINA battles oxå , inte bara överdrivers... - sedan vill jag inte kommentera c4d's text (och ens din)........... anyway; slutchattat. tack. Nkwafu; tack tack. 5 - 0
Jag gillade inte att överdriver snackar om allas morsor i alla texter minst en gång, det visar ju bara hur mogen han är ... Men visst han är ju "bara" 14 år... Men eigthy_k piskade dem... Överdriver tyngde ner dig ;p Men csky och c4d verkar inte få nån kritik av nån ... Och jag är fanimej trött... V: Eigthy_K -.-
Varför ska jag hålla käften 80k? Ni snackar ju så jävla mkt skit så jag måste kommentera. Jasså, du vill inte kommentera min text, då ska jag bryta ner era ;) Överdriver: jag dödar från hela början, nu är ni med i leken (du dödar inte från halva början?, ingen diss såhär långt) sluta lev i drömmen o se upp för verkligheten (helt ok rad) två kurder mot er så vi skapar en egen (ja ni är 2kurder mot oss, men vad skapar ni?) vi kommer klippa till er för att kamma hem segern (inget tungt, funkar väl) jag analyserar mina rader, de är dags att visa dessa (visa på du pojk) jag frågar 80k: hur vågar dessa grisar käfta? (wow, du kalla oss grisar) ni börjar strula med varandra, whoa såg att ni gjorde de (nämen, tuuuung, not) så varför klaga på överdriver, när era mammor inte gjorde de (enda raden jag tyckte va bra faktiskt) 80k: the only diss you gave me, is when you wanna battle me// (helt ok öppning) Cuz that means you actually think you got a chance - that's fantasies// (helt ok rad) But here we are battlin - don't know what you've been smokin' on// (helt ok rad igen, ser dock inge rim hittils) cuz you will never evolve to my level, like lame Pokémons!// (hahahaha, skrattade åt denna raden :D) and you're as straight as a curve bullet - gay-ass jerks...// (hört den många ggr, egen och dålig finnish på raden dock) you two only made it worse - you shouldn't say a word// (inge tyngd i denna raden) see, i don't just claim you're gay - I could make it a bet// (ok, jag brukar slå vad som saker dagligen.. du kanske tar de mer allvarligt när du slår vad? inge tung rad alls) cuz i know you love cocks(cox), like David Arquette!// (cox är dock ett namn)
c4d: okej,.. ska bryta ner era oxå - bryt inte ihop bara ;) överdriver menade antagligen att vi skapar vår egen VERKLIGHET (läs raden innan...) btw; battle me, actually, fantasies - rim... smokin on - pokemon - rim... and you're as straight as a curve bullet WTF?? var kom bullet ifrån?..... vet inte hur kunnig du är på engelska men du verkar inte förstå den raden isåfall.... see, i don't just claim you're gay - I could make it a bet// = jag PÅSTÅR inte bara att ni e gay - jag kan SLÅ VAD om det.. vadå allvarligt? igen - du verkar itne fatta.... sista raden är punch - förstår du den slår jag mig bara i pannan och suckar........ okej, ERA "mästerverk": c4d: Vi battlar 14åringen som tror att han är bäst (okeej - nothin so far...) och 19åringen som blir nobbad till varje fest (bäst/fest - woho.. ingen nämnvärd diss btw) att battla oss är som att ta bögar till horhus (tredje raden och du har nämnt bög och hora - dessutom var det ingen punch..) meningslöst, som för er att doppa i en stor mus (inte heller någon slagkraftig diss alls - bara nödrimmat..) 80k vill battla men han måste stå på tå för att komma upp i csky's och c4ds nivå (PLAYED. MAD PLAYED. och inte ens kul när ni e nybörjare och inte jag....) o överdrivers mamma hoppar från kuk till kuk ("knullar din mamma blabla kuk kuk" - JÄVLIGT lame - ska man mammadissa - HA IAF EN TUNG PUNCHLINE! - inte ett tråkigt påstående "din mamma hoppar från kuk till kuk" - DETTA ÄR INGEN DISS!) hon är en hora o med det så är denna battlen slut (okej - hon är en hora. läs min kommentar om föregående rad..... LAME) ANTAL DISSAR: 0 (N O L L). csky (som var den mindre dåliga av er..): It started of like a big big dream 80k wanted to rap and it started to seem like a good choice until he started to write lines (okej - väntar spänt på att 4e raden ska knyta ihop det och vara en punchline... får se:) I killed you mothafucka in everyones minds (okej - helt misslyckat... varför var det bra val tills jag började skriva lines? för att du dödade mig i allas tankar?? WTF...) correctional facility that's where I'll go (okej?...... passar inte ens in i en battle - vi vill inte veta va du gör o är - du ska DISSA - med PUNCHLINES) after I finished you on you're own fucking show this battle aint really my cup of tea (5-0 till mig - så jag märker det...) lets meet in person and I'll show you I'm a G (okej? var det en diss? och nej du vill inte mötas "in the street" - don't even go there... jävligt lame) ANTAL DISSAR: 0 (N O L L) - t.o.m mindre dissfylld än c4d.... SÅ; nu har du det, c4d (och alla andra) svart på vitt. analys. tack och hej - inget mer spam o chatt här: FORTSÄTT RÖSTA - 5 - 0 till mig och överdriver!
hahahaha, ja för du verkar inte nå frustrerad? :D äru helt bäng lr? inet diss o du skriver att exakt alla våra dissar/punches är helt värdelösa... Vilket dom inte är ;) vi är absolut itne bäst, men om du säger att vi har 0 dissar i våra texter är du ju fan dum i huvet :D Hoppas alla ser detta :D btw, många som du "känner" som röstat, sånna du dissar förut o som ger dig props i alla trådar du gör :D mkt att hänga i granen där ; ) De här va mkt roligare än jag trodde :D inte för dissen lr så.. för att du blir ARG ÖVER INTERNET :D:D:D:D:D
haha. inte arg alls. det är kul att exposa noobs bara =)
c4d.. sluta gnäll söta gris:) jag är 40 gånger bättre än dig. eighty-k är 80 gånger bättre än dig så sluta gnäll över battles och låt folk rösta... säg till när ni vill köra battle igen... eller om du vill din fula åsna.... AJJJJJT 4-0 sålänge...
5 - 0 *, kurdoo ;)
HAHA 5-0... Det går så snabbt fast man märker inte så mycket när han håller på och fuckar tråden.. eller så försöker han dölja alla votes :) ... RÖSTA MER!
Vote; Kurdistan! Mycket mycket bättre!
överdriver; hahahah. ;) ubbii: tack för det! I believe it's 6 - 0 till oss nu. kom igen whoa
Vote: 80k+överdriver. Enligt mig var EiGhTy över de andra tre som var rätt jämna. Grattis.
taack mayn. okej - allt är över inom loppet av nåra timmar - 7-0 ... jaadu, c4d - better luck next time ;) som jag sa till er på mess: ni överskattade er själva....ni kan låta tråden dö nu. tack. - du med, c4d - messa mig om du vill nåt..
haha du är så rolig att man garvar.. Like a good choice until he started to write lines (okej - väntar spänt på att 4e raden ska knyta ihop det och vara en punchline... får se:) I killed you mothafucka in everyones minds (okej - helt misslyckat... varför var det bra val tills jag började skriva lines? för att du dödade mig i allas tankar?? WTF...) correctional facility that's where I'll go (okej?...... passar inte ens in i en battle - vi vill inte veta va du gör o är - du ska DISSA - med PUNCHLINES) after I finished you on you're own fucking show Mr S verkar inte förstå engelska, översättning: 80 ville börja rappa och det verkade som att det var ett bra val tills han börja skriva rader jag dödade dig fitta i allas tankar fängelse, det är dit jag ska efter att jag dödat dig på din egna show. Nu kanske Miwhacko förstår lite bättre. iaf Gz te vinsten
kul - not... jag tror whoa har röstat fram vem som kan bäst engelska - SKÄMTA inte ens, noob.. jag F Ö R S T O D din keffa text - vad var det du syftar på som jag inte förstod? pojk den va LAME - ingen riktig diss... din översättning: 80 ville börja rappa och det verkade som att det var ett bra val tills han börja skriva rader - varför var det ett bra val tills jag började skriva rader???? (som jag frågade innan - exakt likadant....) kul att jag e den "whacka" här när jag just spankade sönder dig - kolla i tråden... vill du ha revansch - messa mig bara. du mot mig - one on one - ENGELSKA. så får vi se vem som är bäst på engelska - om du inte fattat det än.... - bangar du tycker jag du ska stänga igen kakhålet en gång för alla.
vänta vänta, 80k plus alla andra.. varför förstör ni tråden? Man blir ju bara förbannad på att se er skriva mot varandra och bara "Ah dEn raDen vAR naJz, keFtEN jAO"... get it.. ah, och nu smutsar jag ner tråden iof :\.. men jag ville bara släppa ut lite luft. Anyway, bara omoget att sitta att säga att den ena är sämre, eller något annat.. vem FAN bryr sig i en battle, ärligt? Tror man det är så sjukt status att man är snabbast, lägger fetast punchline och diverse.. så ta det förfan i "Meddelande" så andra slipper se det, man blir ju bara förbannad när man vill komma in som jag(inget liv väl på datorn) och kolla hur mkt EIGHTY vinner med så ser man bara massa trams.. :) allt från mig, hej
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
well, vann med 7 - 0 . låt tråden dö nu. - vill ni ha revansch elr tjafsa mer, ni med droidnamn - messa mig. men ge fan i tråden nu.
Håller helt med DMat, det är seriöst larvigt. Alla verkar vara dåliga förlorare nu, och dåliga vinnare... Men ja, detta var klasskillnad. Det var det verkligen.