Studs Vs. Överdriver - 8 svenska Rond 3
Shuu, nu kommer vi med Rond 3. Och jag har inte svarat honom eller ja ingen har svarat den andra utan vi bara körde på :) Först till 7 och ge gärna motivering.
Studs:
En dålig rappare, även kallad överdriver// Han är keff och låtsat leva söder livet// Du är ju jätte bra om man ändrar alla låtar// För du är så keff så att det börjar falla tårar// :'( Jag är oemotståndlig typ som Chocolate reklamer// Medans du har en kletig stil typ som masturbate scenarier// Detta blir rond 3 jag nöjer mig med det, klar förlust// För jag vet att in god we motherfuckaahs trustt//
Överdriver:
checka mannens utveckling, för jag är blatte utlänning studs fastna på lite ändring, inget han klara så han vändish kompis du borde veta att lär-o-läs inte räknas för vem fuck är du? leker som om du va beväpnad sedan kommer du och leker mikael persbrandt med mina 8 sämsta rader förlorar du, du borde skämmas jag är super på micken, du borde höra mig vi har battlat 2 ronder innan, men tre gånger dödat dig
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
|