Kayac vs Ringström 8 rader svenska Kayac vs Ringström 8 rader svenska Först till sju röster som vanligt, motivering tack! Kayac Att vara allmänt knäpp, säg mig ligger det i släktenDin pappa skriker högt, när han tar sin son i häckenLyssna på min rap, och på mina tuffa tonerDina toner låter mest som några tondöva mutationerDitt hår ser mer ut som en flintis perukMånga köar vid ditt hus när du tar 15 spänn per kukUndra sa flundra varför jag är cirka hundra Gånger bättre än en vilsen man som är lite annurlundaRingströmKayac ville battla, klart jag slaktar detta missfosteren lång kö vid mitt hus? jag ser dig, din mor, din syster, din moster... lite annurlunda, klart som fan jag sticker utmed din hjärnhalvor i händerna när jag spräckt din skalle mitt i tukillen gillar kuk, han får smaka när jag plockat ut hans tandrad så sätt dig på huk och öppna munnen som om du tog nattvardSug och svälj sen tack draatt ge mig en avsugning är det närmaste du någonsin kommer komma ett samlag
Ditt hår ser mer ut som en flintis perukMånga köar vid ditt hus när du tar 15 spänn per kuk