Tical Vs. Överdriver
Tical (hansomknarkar) Vs. Överdriver... och jag har inte svarat honom, utan vi bara körde:) låt bäste man vinna:)
Tical:
döda verbalt? Jag dödar dig med ett kniv hugg svära & spela allan gör du inte svin tuff För jag ska alltid battla typer som dig för att DOM vill att det ska bli hyper om sig Talk the Talk eller walk walk, sen stryper jag dig .. därefter hoppas jag fan att du lyder mig & du är SÅ wack att hade kunnat missta dig för APP för att den grabben är lika rälig som mitt snor sats
Överdriver:
snubben leker allt för mycket men jag hoppas till slut att han blir bannad o aldrig får chansen till att logga ut han försöker blanda in folk o få röst som den dagen -dagen det inte fanns mer att käka, så han åt magen är du gravid?.... isåfall Tical bara låt barnen inte se din whoa-bild när du blir våldtagen jag är ingen mästare, men kan få dig att sitta ner mitt bästa råd till dig Tical är: fitta be....
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
|