Nicked Vs. Överdriver - 8 bars svenska
Hoppas det blir ren battle mellan mig o Nicked. Texten är snabbwrite från båda två. Och jag har inte svarat honom, utan vi bara körde. ajja lycka till Nicked
Nicked:
lägg inte tid pà det här, jag kommer vinna; klart slut för att battla mig är som att kasta sten i glashus för att vinna skriver jag bara nàt random shit till dig och det skulle inte förvàna om du skrev i din diss till mig: "dU äR sO jÄvLA kEfF aTt Du mÀsTe BaTtLa MiG" som att dina betyg har inget att göra med att du blir utklassad man, du blir sà utskämd att t.o.m. gud skrattar som om du battlar mig bara för att bli utskrattad....
Överdriver:
du vet väll att man inte kan klappa med en hand vet inte vart du kom ifrån, du kom från ingenstans att battla mig är som leka dunken med Usama bin Ladin Nicked vet hur det går, så lek inte dum mannen du är virus på gränsen mellan liv o död han kan inte skriva själv, han behöver stöd kompis jag kan döda dig, sedan bara om igen sedan kan jag *fucka* dig som om du va brud från Bosnien
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
|