Studs Vs. Överdriver - Rond 2
Har redan battlat 1 gång så de här blir Rond 2. Och ingen har svarat den andra så vi bara körde... glöm ej att rösta.
STUDS:
Jag är född med superkrafter, typ som superman// För jag är grym köper din morsa för endast tjugo spänn// Tar en titt på överdrivers kompislista han är blivande doktor död// Haha lol kanske jaa visst, jag beskriver dig som sopor, bög!// Du vill köra igen 8 svenska rader// vs världens åtta sämsta rader// Du är lotto precis som triss// Jag är fish du blir min bitch//
ÖVERDRIVER:
Jag battlar någon som jag tror är knappt synlig och som inte tar sin lillasyster på armbrytning jag gillar mina rader som kan passa perfekt enda bråk du vart med på är på mattedirekt du har aldrig vunnit, så sluta lek kompis men datorn passar dig, för du är en fet tjockis Studs är värdelös namn, byt ut det till Nicole och precis som förra gången vinner jag med 7-0
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
|