Gawt VS Studs!
Jag kör 10 bars, Studs 8, fråga inte varför det blev så. Jag "attackerar" och Studs svarar.
Gawt (Jokern)
Fiish, emo-snubben som känner sig som ett retard och spottar rakblad hatad som John Blond, inget gör killen glad, men en vacker dag inbefinner sig i dumma rappers beteende, battlar mig med ett leende ..uppskuret, med mig rökandes på ganja - det är bland moln du landar hoppas att du lever upp till namnet eftersom du ska simma bland fiskarna im down with you! Tills du drunknat och jag flyter på som döda fiskar! din familj har redan tappat hoppet samtidigt som du utför hoppet du landar på en sten huvudsakligen får du huvudvärk, som Muhammad Ali var i en tidsmaskin, cutta av huvudet i en giljotin - skillnaden är hårfin ja, du är dum, tänker med kuken, vet du vad? jag är ju porrindustrin!
Studs (Fiish)
Det är studs versus gawt, i show this bitch out// Jag är fiish mitt märke har ett värde som gant// Det står F på dina betyg jag är inget EMO// Mens du är efterbliven detta är en ny version av hitta nemo// Jag flyter typ som tjocka människor (din pappa)// Ägger dig precis som ägg liksom// Jag är tjokk det är drf jag flyter// Du är keff och detta är ingen cypher//...
Först till 7? =)
hold your hands in the ayer!
|