Janco vilken fullträff, men du är nu knäckt buslätt, för versen var grustäkt. Raderna som du har uppgett var enbart gnägg från en unghäst. Du är lika dålig som mitt pungsvett, så jag bjuder dig på rim som min lunchgäst. Det jag levererar kallar vi för tungt fett som du jämt kommer att beundra mest. Men rätta mig ifall jag har fel men du är jävligt keff och det antar fler. & det bästa som du lagt är ''behöver ingen mikrofon'' och knappast mer. Jag hoppas att du fattar det att med en mikrofon så gör du massa fel. Jag tog hem den här total, japp nu vann jag! Schack matt YEAH!
Trololol
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ey galen-skap stäng din keft för det luktar vitlök din fittbög öppna munnen igen om du vill dö skriver en simpel text min lille vän som får dig att springa hem till himelen för det är dit du kommer åka efter du mördats av mina rader men när du är på väg tilll pärleporten får du ett nej, gud vill inte ha dig så du skickas ner för att bli en bitch i satans koppel du kommer få va hans offer o snaska kotte tills du får ett leende som jokern i batman medans allt det där händer ger din mor mig en lapdance och ja du förstår mig rätt, I WOULD TAP THAT
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Npr försökte Använda Homoskämt men tog sig själv till graven/ jag ska vara ärligg Du la inga roliga rader överhuvud taget/ Mamma skämt går också bra från din sida men du blir ner tryckt/ Dina Aggrioner släpper du ut ofta genom CP Ryck/ Ser inga bra rader från din sida, Allt för segt skrivet/ Du står och stammar så jag skickar tillbaks dig till istiden/ Du leker tung i rap för att du brukar nån metafor/ Mitt tips till dig är att sälja din Mikrofon/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Segt skrivet? Npr's text gick ändå att ta del av hur ska du skicka han tillbaka till istiden? -är du en 13 årig trollkarl? snälla, träna 10 år till innan du har något att säga välj dina ord väl och vet vilka du ska välja oh oh avlivar Janco innan hans fjortis-period ens börjat gälla och ska vi ta en 1on1 battle -får nån ringa bombgruppen för skiten kommer att smälla Mitt tips? jag ger dig inga jag hade helst sluppit se dig i tråden så kan du inte bara försvinna du har ingen tid att vinna så säg peace och se ljuset förskingras för jag efterlämnar endast mörker & du kompis är bara pinsam vet inte vad du söker, men hade detta vart en homo-dejt-site hade du blivit tagen i skitan för mina rader svider som herpes - i mungipan.
Hip-hop ain't dead, it's just deep underground
Varför måste du dra upp fjortis skit du sitter ju fast i det stadiet/ Du kommer ingen stans du passar inte in i rap laget/ Ring din bomb gubbe han kommer ändå inte dyka upp/ Du skulle inte äns få bättre luft kontroll om du använde en cykel pump/ Dina rader är inte ordinarie dom är tagna och omskrivna/ Om det är nån som ska dö så är det du som ska avlida/ Du drar massa homoskämt du också kan ni komma med nåt bättre/ Jag käkar upp dig som alla jävla Efterrätter/ Lär dig bygga upp rader för det där är ingen uppbyggnad/ Mina rim är så hårda att du får halka fram med krycka/
kommer peta dig i ögat med ett par ätpinnar för att sedan slita ut din näthinna du lär svimma eller gråta hav men det kommer inte funka för med näthinnan fick jag även med din tårkanal du är en oskuld på inte ens fjorton år när du snackar om att scora snackar du om något snyggt fifa fotbollsmål medans vi vuxna vet att scora är en synonym för ligga' jag e snäll,du kan få lukta mina fingrar efter jag pippat så får känna lukten av din mammas fittsaft men jag säger inget så jag kan le livet ut åt att ända punani du kommer få lukta var din mammas fitta blir bara kåt när jag tänker på din mor, vilket skjut hon säger att vinden visslar när hennes säng gnisslar, BARA SKITSNACK
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
så jävla lågt med mamma skämt, fitta,
Producent
2012-04-21 16:28
En liten hög med ruttna löv, luktar Janco lika äckligt som otorkad röv!
I dont have to die, to go to heaven.
NPR Du har nog gått och blivit skit hög, för hur fan blir man en fittbög?/ Mina rader blir som din död, min kuk är det enda som din bitch sög./ Du, din jävla rishög jag har aldrig hört dig, du är kraftlös!/ Och din talang sög, battla mot mig gjorde dig som halvdöd./ Och jag vet att gud hatar mig för att jag och din mor skapa dig./ Visst! Jag var ett år gammal men är klonad så missuppfatta ej./ min lyrik är det som passar till det vi kallar för musik ditt jävla lik./ Du kommer aldrig ta dig hit, även om jag gör nödrim blir det här en vinst!/
haha piero vad rolig du var, synd bara att det inte är 8 bars.
Producent
2012-04-21 19:13
Janco var ful och kass, han dog som en råtta på dass! Janco var ful och kass, han dog som en råtta på dass! Janco var ful och kass, han dog som en råtta på dass! Janco var ful och kass, han dog som en råtta på dass! Janco var ful och kass, han dog som en råtta på dass! Janco var ful och kass, han dog som en råtta på dass! Janco var ful och kass, han dog som en råtta på dass! Janco var ful och kass, han dog som en råtta på dass! där har du 8 :)
I dont have to die, to go to heaven.
Dom där åtta ger mig "Organism"-vibbar Förutom ordlekarna i den låten din fitta.. Kolla på mig! En vandrande paradox Fast skitsamma.. Som om du skulle fatta nåt.. Men kom hit förresten, Dede vill skjuta nån, För vem skulle sakna en föredetting från Lunarstorm? Mitt namn är deffinitionen av väderbiten För när du är död frågar jag om nån vill stena liket
Whacky rappers ending in knockouts - getting smacked clapped with your socks out You dont got a clue what you're talking about Stop trying to prove yourself something else it's getting awkward now You're only the king in your own thoughts and that's no doubt You're getting chewed out n your rhyming is so desparate like you're rapping for dimes The one who got you that deal will regret himself for a lifetime Fuck it, it's not worth any more of my time
Thats fucking asshole sounds fun, I suck in english but im better than that loud clown!/ you try to get some but you just like to fuck my own mom./ And thats fine mayn! Shes just like you, a old clown./ When we talk about bitches, you try to shout out disses./ Men du är inte lika bra, what are you? A bitch our a mister./ Jag suger på engelska lika hårt som du suger kuk. Pinsam tystnad ........... sen tog minuten slut./ haha
Whatsup bro I got nothing to say, since you dissed yourself anyway you already said your last pray/ And you made my day -- why would you want anyone to fuck your own mom? That's not okay -- but I bet you're jealous and want to do it as on field day Girls got grass on the field but you dont have the balls to play And no mather what you say no matter what you do -- you're rhyming is as shit like the smell of doo-doo I fuck you up like vodoo, now what can you do?
Hangaround
2012-04-27 20:16
egg borde inte få battla.. för han är sämst.. ... ... .. En gång sa jag till mina kompisar att jag tyckte egg va bra. Men de var skämt.
Hangaround
2012-04-27 20:23
Din mammas blygdläppar har gnuggat så mycket kuk, dom känns som sandpapper Hon spotta i en flaska, Jag analysera salivet och kan inte beskriva den salthalten Med andra ord sagda, egg's mamma livnär sig på att suga kuk och sälja fittan Hon har till och med satt ut en annons på egg men lyckas fan aldrig sälja fittan
Dina polare ger dig kompis props för du är mobbad inom hiphop/ När du glider på stan så glider du runt i Dollar-stores flip-flop/ Du är så fjantig så kvinnor framstår som mer män än dig/ Du försöker visa bra rader men jag fann dom ej/ You'r A Hang-around Jag gillar svengelska/ Du är en kebab-svarvare Jag dödar dig med meningar/ Derpinson jag blåser dig bort till nord-korea/ Du har så låg utbildning så att du får jobba på IKEA/ hohohhohoho jag var jätte rolig
derp I remember when I was nine years old and I was told that 9gag was all fine, but unlike you I don't Hangaround there all the time// Posting meme's on facebook with a desire for attention - "look at this bro, this humour is from another dimension!" Feel the tension, "You got nothing to do here " so I'll verbally kung fu you with a roundhouse kick -dear! You're like.. "watch out we got a badass over here " - you're just a menance with tears year who gets drunk on one beer/ And I fear that your rap is not hard at all and you wont get anyone to kneel, "If you know what I mean " - you little babyseal sum trolling yo!
Aiight, that shit was dope gonna be hard to break/
when you can the meme's like you used them everyday/
But this is hiphop, so i slap you and ban you from underground/
i astound with the sound that's surround this mother f*cker hound/
So what's the problem dog, can't you reach your goal of fame/
When acid starts to aim to claim the game and maim the egg of shame/
Aiight, i had some bad rhyme's but your rap shit was bizarre,/
So you can see me as a tsar that f*ck's you up like a 3 way war/
Acid Hoff:Haha var bara tvungen att pröva skriva en gång ^^
Alla har sin dröm, men endast få lyckas nå den Musik: http://soundcloud.com/acidhoff
Reading acid's rhymes wont demand anything but passive time/ It's a way to pass the time, finding words in the massive mind/ Pickin' them likin' it then start spittin' it like you frighten it/ And I'll admit that was some neat shit, but shuffle it up with a beat 'n it wont get sick/ unless you lick on a acid stick and THEN start to spit rhymes - you better be quick! But until you do your rhyming will be as easy as a dogtrick/ So sit on your ass and start eating grass, get leached by some dude from the middleclass, and yeah..you can lick your own balls and shit, just like that! kvantitet före kvalité, bara för att få folk att köra!
You can battle me but face the facts.. you can't win/ 'cause i massive destroy the battle field like an evil imp/ man you better watch out cause i'm like you but i'm double as quick/ talking about acid stick and i high kick so this place one more is spick/ You writing like you hade some class when it was like laughing gas I burn you and puff you like some classic grass like you said.. just like that So who makes the tactical massive quality of a rapp knock out/ there's no doubt that i got the clout and knowledgeable about to f*ck this worthless scout/ Kom igen nu folket, några mer kan allt hoppa in ;) detta är ju kul :D
Alla har sin dröm, men endast få lyckas nå den Musik: http://soundcloud.com/acidhoff
I will always win cause im lyrically blessed - while your rhyming just looks like a complete mess! You try to profess this so called skill you possess, but in reality it's just a rhymingprocess Over and over again finding the words - and over and over again forgetting cause of the herbs/ Knock out? Pff, get the fuck out, i'll take my interwebs and chop your lyrics till you drop out! It's all about the skill and if rapping was a cup it wouldn't get filled, if it was a telephonecompany you wouldn't get billed, but still!
Yeah a rhyming process to success to make the hip hop to convalesce/ 'cause boys like you kills it, so you see me aggress to defend the hip hop that i bless/ hah, i can't stop laugh, chop my lyric with the worthless shit you spit?/ When my lyric is like a holy writ so i admit.. i won't lose so just get it/ But yeah you are good at lie i can't deny so just f*ck out and standby/ And don't try to be a wise guy 'cause my rhymes flies at you like a drive-by/ So here we have the disgusting dog i crush 'cause it won't hush/ So i will just flush you away egg now when my rhymes is in a killing rush/
this internet typers are all stupid now i do the same, well not like you kids trying to type and rhyme in different style but dont even recognize its all bajt from mc's thats skilled enough to kill your guts , fat like jigglepuff im not the best, nor the most lame im just tired of noobs, what do u say ? ..-im a swedish rapper and trying to be cool writing in different language with no proof that im the best like i claim ! - im talking for u and dont worry i will not do this again
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
I Will not Do this again, Det var det enda bra du sa så snälla säg det igen, Men nästa gång hoppas jag fan att du menar det, För nästa gång jag ser ditt namn så finns det inget senare, Du kallar dig för kungen kolla killen med skillen, Kan du talla mig på pungen gå ner på knä och gör vad du vill sen, Jag ska ta det varligt verkar vara din första gång Leka med mig det kan va farligt detta blir din avskedssång Finns inget mer jag vill dela med dig Sluta gråta du får inte skeda mig! Aight?
Ge en människa makt och han kommer försöka utnyttja den för egen vinning.
SKfisken fiskar fiskar utan framgång ja droppar rader fett skriver snett men nu är introt inlett & nästan genom tvång 70 % av jorden består av vatten du borde trivas ? men känn dig inte trygg när du jagas mellan London till hongkong Väst till öst,söder till norr ärre snöstorm o is då letar vi med borr o flis eller när,du loggar in på whoa för att skriva eller skissar på en skiva. så fuck det du gör 'bigpapa' jag sätter krok i din käft o låter större fiskar nappa
Den som gapar efter galen fågel ser inte skogen för alla schyssta bröö´n..
I love it when you call me bigpapa Du citerar låtar bättre än du rappar Jag tror nog att du redan börjat fatta När jag läste texten började jag skratta Men nu är det dags för några sanningens ord Din diss var först och främst jävligt kasst gjord Din sista rad var nog den enda som dög Och även den kan summeras med ett ord den sög Känns inte ens som att det jag gör nu är dissar Så här får du lite skit: du är en smutsig bög som sitter när du kissar Fitta! Aight?
du är irriterande som tungtvistare, sju sjömän är sjösjuka dina hobbys är inte imponerande, kuk, böghäng med bögkukar och jag är medveten om att ordleken var tillfixad och om du tillfrisknar, så lovar jag att skicka dig till din kista jag har vart borta ett tag, jag är här, så stick det känns lämpligt att jag börjar med SKFisken, som är småfisk
http://www.herrbitter.blogg.se/
Du tror du ger dig på småfisk, men det slutar med att du åker på råpisk ta dina sjösjuka bögkukar, sätt dom i halsen här ta några näsdukar, sätt dig i hörnet och gråt en liten stund, hur känns det att ha nåt så hårt i din mun, känns det helt okej, det kanske är helt rätt för dig, att suga lite kuk och bara leka lite gay, hey hey hey hey, suck cock everyday! vad säger du ska vi sluta fred över en liten haschpipa, bitch please! torka bort den där jävla säden i din mungipa, fan jag tappade tråden, ser jag din käft så kommer jag slå den, titta här har du min kniv, fitta där försvann dit liv. Aight?
Japp, jag trodde du va småfisk, men du var typ sushibitar// släng haschpipan för PS "stenar" ändå sin motståndare som snattare i kina// Och jag tröttnar kvickt, när hela din text endast är bögfasoner// så att du är bra på lyrik är lika troligt som att få sex av döda horer// Med din text vill du flyta som vatten och framstå som en iskall gangster// men du är inte thug, för att du äger en vattenpistol och håller en "3.5'a" i handen// Fan, SKFisken du är en riktig "pussy", det är nästan kul// för i ditt förhållande stoppas alla dina hål fulla istället för din frus// Aight?
Trasig lampa
Du säger att du tröttnar på att jag bara drar bögskämt Här får du mitt sista, pausestop din fitta, du är bög jämt Du fick ändå till det ganska bra med att du stenar men jag är lite råare så jag tar din katt och smetar in den i senap Tittar på medans den springer runt och skriker tills den stelnat Tar några klunkar ur min avslagna folkölsburk Känner mig lika mycket gangster som en landslagsturk Avslutar det hela med min vattenpistol, när den dränkt dig i bensin, och jag står där med ett flin Tänder min spliff och ser dig brinna till tonerna av mister cool. Aight?
nu får ni fan tystna, lyssna så ni fitter slipper känna mitt yxskaft, hela skiten i den här tråden känns så sliten och krystad. att höja ribban blir väl inte så svårt med en så sjukt låg högsta-nivå. "pausestop din fitta, du är bög jämt", vilket skönt skämt, jag skrattade faktiskt över hur man kan vara så trögtänkt. smeta in hans katt i senap? oj så coolt att plåga djur, jag tror vi flesta här i tråden faktiskt vill se dig med en sågad kuk. gangster som en landslagsturk? fan va skumt, att tvåbarnspappan zlatan skulle spela gangster, låter väl ganska dumt? hur hade du tänkt dränka mig med en vattenpistol? stå där med avtryckaren, medans du styckas med, krystade, rim som sätter hål i ditt vrickade huvud, trots att jag aldrig haft en pistol. saftig lektion.
Aight?
hör du skolklockan ringa det är dags att gå in lektionen har börjat det här är slagsmål med rim låt mig gissa du har det rätt så svårt i skolan på grund av såna som mig, som doppar såna som dig, rätt så hårt i toan här ska du få en liten demonstration, en liten definition om vad det innebär att man har en lektion man lär ut någonting till en annan person man får ut någonting av en sån diskussion. Att bara berätta vad den andra gör för fel, säger en hel del som att din battlestil är sjukt stel dina meningar är lika värdelösa som pretensiösa med andra ord helt jävla meningslösa. Aight?
Så man lär sig vad som är fel genom att kommunicera då kan jag tala om att du och din kassa text är helt fel konstruerad Din text är poänglös, du skulle lagt ner och inte postat mer du är som en steril för du har ingenting att komma med Mina punches slår till så hårt att min knytnäve fastnar i din panna och visst kan jag va "stel" fråga bara din hora till mamma Du har ingen chans och jag visar det med mitt mitten finger så jag nackar den här hjälplösa fisken och lägger på grillen Aight?
Trasig lampa
Den enda pannan här som blir slagen Det är din och den slår mig med en skön takt i magen Ifall du inte fattar har du min kuk i din mun och du suger av den Jag vet att jag skulle sluta med bögskämt Men som sagt pausestop din fitta, du är bög jämt Nu är jag så kass att jag till och med repeterar mig Men du suger så pass att jag bara måste penetrera dig Åtta bars med bögskämt men ändå vill du ha mer av mig. OT: bögskämt är jävligt bögigt, lovar att sluta men tyckte faktiskt att det var värt det denna gången :) för övrigt jävligt roligt det här, som ni kanske fattar är jag helt ny på battlandet om man kan kalla det för det hoppas det blir lite mer aktivt så man får en chans att bli lite bättre.
you better listen nerd atleast start kissing birds. "get out of my clothes" that is your sisters words. i got the wealth and you the health of mister burns. your just a little girl, unfit for a twisted world. use protection when you let dudes use your rectum. your contagious leaving men with a huge infection. meet defeat in battle, you always loosing next one. getting bruised by cruel dudes seems to suit his record. people say that im a bastard society hazzard. bitches tell me take it slow i go harder and faster. to your mom im the master you should probably ask her. because i am the reason that your life's a disaster.
you are not a rapper, you'r an asshole cuz you only drop shit!
Why are you rappin in a language you can't comprehend Your disses are like faggot kisses it gets your ass beaten in the end The only infection around is your rhyming its afflicted by poor lyrics, bad skills and sad sence of timing Just like mister burns my diseases are in perfect balance Same goes for my rhymes you're just a bitch you're not a challenge Now go home to your mom don't forget put a condom on It will help you last longer and she won't ask you to slow down. Aight?
"i am a g, hard boiled mother fucker" thats what i see when i reading your lines but now i have to set up some confines and the first one is that you resign But yeah i bet you can type fast but i swear when you start to record, it all gets wack thats why i'm here with my bat in your face and answer you back men över till svenska så de blir 2 flugor i en smäll För ärligt talat jag tror hela whoa har tröttnat på erat gnäll Bög skämt åt sidan, som du själv skrev i en äldre rad så min fråga är när ska du växa upp hålla de du sa och lägga av? mer 8 bars för ni är samlade keffa mc på beats, droppar förödande rader som ni tror men allt ni gör är att ta hiphopen snabbare till graven Men låt mig vända på bladen o säga så alla förstår Han som sa de kan va de, Självdistans på högsta nivå But i don't give a fuck, 'cause i'm back and killing this shit Spitting fast and dropping dope while i'm licking your girls clit So fuck it! if you know what i mean you typical gangsters behind the screen I cut you open with bars like wolverine, So run back 'cause im a killing machine
Being able to type fast ain't an issue with you with you wankers It took you three days to come up with "you think you're gangster" as an answer I suppose in your eyes I could be just that Since I actually know how it feels to beat someone with a bat It's not that I try to be mean behind my screen I just cant help it that I laugh when you cry and call me mean På tal om att förstå och självdistans på högsta nivå Var det den bästa klichan du kunde komma på? Kom igen för fan du blir snart tjugotvå Borde man inte lärt sig att komma på egna dissar då? Är det inte dags att ni andra lär er rimma Så länge ni skriver som fittor kommer mina bögskämt aldrig försvinna Man får vad man förtjänar och du förtjänar kuk, så ner på huk, Känn mig fylla din trut, det måste bli ett slut, på ditt efterblivna språkbruk Så låt min smått förvridna ståkuk Leda dig till sanningen Bitch ta på dig klänningen! Aight?
Y'all writing rhymes in a language you can barely handle I'll step into the arena and bitch slap you with my bangle you're comparing yourself to Wolverine the only thing you're comparable with is Mr. Bean I'm not trying to be mean but that's what you call me when I'm braking your spleen And you John Fish, shut the fuck up and make me a tasty dish you little bitch I'm sick of how you're always bragging, although you're never shagging comparing underwear-size is not really nice, especially when my size can only be compared with mice. Yepp that's my answer to your "self distance", and I finish my round with sending you flying with my uppercut, way off in the distance.
Jag har ätit pannkaka!
Youre first line was nothing but a simplified copy of mine Bitch you're stuck in the ground but trying to be sublime Sadly though you're failing big time with you're bitch rhymes Trying to get ahead but falling deeper into the behinds You ain't nothing but second rate victim of a verbal rape I suppose you need a break to look up the meaning of my rhymes on google translate Are you done yet, did you get my point, having fun yet, sucking dicks like joints. What should I put in my final bar, perhaps its enough with I feel sorry for you all. Yarr I'm a pirate Aight?
All the time that has gone since last time I was here and yet zero rhymin has been done what is this kind of fear?! You're like naked civilians and I'm fully geared - running towards you with a crooked spear - ready to impale now what do you say? Nuthin' so you better grab your keyboard and walk away! You can try to stay but I'll emerge you to the ground and sell it to the landowner, cause you're gettin' ran over like you're on a bike and I'm in a Landrover!
Not enough time has past since last, you still got the same lame ass raps looking like a gay cowboy in chaps I'm gonna leave you bleedin to death at the bottom of brokeback mountain vultures will be feeding on your chest while I shower you with a golden fountain The only reason I'm grabbing my keyboard right now, is so I can beat your ass down Then take your rover and start to plow Where is all your gear, oh it there, there and there, it seems like you and your gear is spread out everywhere Is that your spear? Is that your rear? Put them both together and start to cheer. Aight
"Put spear toghether with rear and start ot cheer?" What's that kind of rhyming dot com type of shit, that's cheap and horrible bro not even good for a chickflick Maybe it would be though if you started flapping with your bitchtits, down on your knees bitch and take a hint, misfit! And I reckon there's a reason why you bring your keyboard to fight, all you gotta do is to have the screen locked into sight And you can be who ever you want to be and make the world think you're allright, but at the end of the day, you're just a pussy who sits up all night and brings your keyboard to fight.
Snubbar tror att engelskan lyfter deras rader ohoh tillhör rap för gubbar & battles i hörnet av betongfasader egg, han har hållt på ett tag men nivån förblir densamma, medelmåttig-bra er andra, vad? Ni är inte ens värda att nämna jag tar med ord-järn lämnar alla andra vapen hemma behöver bara en mick och era lik & likar blir skrämda ohoh är dödsföraktad i stockholm jag har gjort det här sen tv visade skärgårdsdoktorn pff, släng er i väggen eller över vägen för här är kungen som ger er däng hårdare än bängen hur känns sös-sängen? ohoh håller i längden och släpper aldrig taget om elden har du en hemmastudio kiddo gör alla en tjänst och sälj den
Hip-hop ain't dead, it's just deep underground
Gillar din förutfattade mening om hur du är bättre än "oss", du tror för mycket om dig själv som ett selfproclaimed proffs! Medelmåttigt bra tar jag som en komplimang, då jag bara kör nån gång i månaden som ett halvtråkigt evenemang! Men denna killen kan som en riktig man, tror sig kunna mest och bäst för hans erfarenhet är ju faktiskt sann! Inte enkelt att vara gammal som gatan, antagligen redan fått grova problem med prostatan Så fort Zlatan gör fel på fotbollsplan åker näven i soffbordet och skriker "SATAN!" Rullar av garn flyger i kalabalik, hemma hos gubben är det nu bara ren panik! Antennen ifrån TV'n stör ut hörselapparaten och allting flyger fortfarande runt pågrund av den sjuka farten Men om sanningen ska hit så är gubben inte ens vaken, drömt sitt liv förbi långt ifrån starten