Stajl, hur kan du säga något sådant?... för enligt mig ska man bli styckad om släpper sånna där låtar jag börjar snart gråta, vart fan är svensk hip hop påväg battlar två nollor som inte ens borde få vistas i trådarna här du rappar om dina "bluntar" hit och dit och tror att det räcker så jävla självgod att jag skulle inte bli förvånad om du runka till dina texter stajl du släpper ju bara skit, dags att inse att hip hop är ingenting som du kan för "oldschool" betyder inte att du ska ta fram texter som har samlat damm
Trasig lampa
"vart är hiphop påväg" HA-HA (om det inte bara var utfyllnad) :D Kul att bli erkänd som svensk hiphop jag repar skivan så du motherfucker får diskbråck Självgodaste snubben som du någonsin sätt så jävla uppenbart när ens dissar alltid träffar rättPauseStop, det här blir lätt som en plätt, han ingen sett helt oavsett, gör sig inte hörd så du dör direkt det är bara bokstäver men det du hör är perfekt är du inte redan död bör du iaf va' defektPauseStop fick aldrig som liten vara med i barnlekar han blev vuxen vid 3 års ålder -samma ålder som jag börja röka ekar (ekar -ekar -ekar) har regerat här efter "de tunga" på stenåldern alltid stenad men utveckling sker som rökutveckling i bongen 1000:e gången du hör den sången förstår att de kan bli trött men blir pigg av en fet fetmarkerade ditt namn, tacka mig sen för min uppmärksamhet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du rimmar som om du har ramlat i trappen, lika originell som vatten// stajl är ett exempel på barn som blivit uppfostrat av två farser// kan inte svara på några av dina rader för du bara svamlar// inga dissar? man märker direkt att du tycker vi ska hänga med varandra// du har inga vänner, du har ingenting, folk ska bara veta// du är bara fet för att du har käkat upp hans och greta// med tanke på hur mycket du rappar om gräs och sånt// så tror jag inte du rökt gräs och sånt, du spelar bara allan på nätet och sånt// du ber bara om uppmärksamhet, så du kan ha någon att chatta med// så du kan "stajla" om hur mycket gräs du "har".. och spela allan ännu mer// brudar undviker dig även om dom är drogade och fulla// för både du och dina rader är lika attraktiva som en islamisk brud klädd i burqa// i ain't playin' boooii haha, Peace.
Trasig lampa
Pause... Stop.. Är typ så det låter när jag lyssnar på dina simpelrim/... Tänkte dra nån rad om hur ful du var, men du hade ingen bild/ Så jag får forska, improvisera och använda fantasin/ Och när du Plaow plaow, tömmer ett magasin.. Så är du egentligen ute och tömmer Björnes Magasin../ Jag är ingen gangster och så, men har väl lärt sig skilja på lirare och hobby G's/ Ännu en gång om din bild, om du haft en hade du säkert haft en pottfrisyr/ Du är en typisk wannabe, fast i 90' talet och snackar boombap/ Pumpar Basshunter dagarna i ända, men påstår att det är Wu-Tang och Tupac/ Näe, seriöst denna killen är äkta hiphop.../ Klädde ut sig i spikmask på halloween, och glömde bort att det var Slipknot, inte Kriss Kross!/ Påstår att han hänger med bimbobrudar som Kid Rock/ Men om sanningen ska fram satt han hemma hos mamma, och kollade på Simpsons/ Guldsked i munnen? Ghettosnubben har tandpetaren i arslet/ Är så fast i tiden att han går runt på stan med en bandspelare på axeln/ Eller nåt?
Wurrup?
Underhållning; kul att ryktet har spridit sig och det har inte tagit lång tid// för sveriges okändaste rappare har lagt märke till att jag har råna björnes magasin// du använde fantasin, bra jobbat men du borde inte rappa längre// när du ändå bara droppar massa skit som ändå inte stämmer// det är lugnt jag kan vara fast i 90' talet och vara boombap// istället för en modern fattig rappare som är hooked på crack// du ska snacka äkta hip hop.. ja jag såg din bild självklart// du tror att man är äkta hip hop om man har kläder som är Extra Large// Klart jag kollar simpsons med morsan, hon är en del av familjen// du leker bara fet THUG, och när vi snackar morser. så har du ingen// förlåt kanske var lite för hård, men du är bög så det gör ingenting// skulle inte bli förvånad om du har käften full med grillz//
Trasig lampa
DxL14 Vem fan är du? p12a som blir tvingad att gå till sängs klockan sju Tror att han är grym för att han bryter mot utegångsförbud Alla skrattar bakom din rygg, för av såna som du finns det allt för stort utbud Stavar fel på "mig" du borde skämmas Slår in en kniv igenom din strupe där ner i skåne finns ändå ingen som kan hämnas Reppar huvudstaden tills jag dör, allt hat föringas Och hela ditt landskap skall nu förintas
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
Realitycheck. vem är den här killen? han är fan helt väck! spänn tvångströjan och töm pojkblöjan realitycheck. vad är felet är du dum eller har du ingen kuk att pissa med? ställ upp i battle mot mig och belönas av en sjukhusvistelse. tänkt på hur sjuk din diss visst e, stava fel? fan bjud på lite mer. reppa inte våran stad vi ser dig häldre långt borta. och har du inte tänt din bong ofta, är du inte någon noll åtta. fast jag reppar 137, för vi är haninge bor. om vinst är vad den här galningen tror så blir utmaningen stor. du är galen som tror, och att du ens vågar att fråga. vi sågar av tårna, för 137 vi är dom hårda och svåra.
you are not a rapper, you'r an asshole cuz you only drop shit!
zindefakka Röker en bong..visst du är knarkskadad Stolt för att du har börjat röka på Jag står högst upp på näringskedjan, min nivå kan du inte nå Skäm ut dig själv mer, bara fortsätt med ditt patetiska försök till diss Spelar ingen roll vad det är, även om du är den enda deltagaren så kommer du alltid sist Är detta för komplicerat? skall jag förenkla skiten för att du ska förstå? Korkad, din stil gammal nog att ha blivit uttorkad, här har jag något att föreslå Lägg ner rappen du kommer ändå ingenstans, sluta försöka dissa du har ändå ingen chans
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
Realitycheck visst jag är knarkskadad så jag rullar min spliff över dig; handkavlad. jag är så het jag kan vara, så folk har börjat kalla mig för brandfara. tro mig jag är ingenting du kan klara, så vänd eller mottag en handflata, som flyttar hela din tandkarta tillbaka till platsen där allt starta. där du stog och falsk gapa till din mor dina två första ord; "knark!" "gata!" bäst här inne kan bara en stark vara, och jag lovar dig du kommer inte blir anklagad! ;) hehe
Zindefakka, nu har du gjort bort dig med din keffa text för alla som bor i haninge borde veta att postkoden är 136 137 är VÄSTERhaninge som ligger hela två stationer ifrån och om jag gick på LSD, hasch och tramadol hade din text fortfarande varit katastrof du tar till starka ord med påståenden som är helt ofattbara "Bäst här inne".. mannen jag vill inte ens höra dig förklara pinsamt, för du levererar standard som ungefär allt annat medans jag levererar punches som sitter som pistol skott i pannan
Trasig lampa
Varför ska alla svara på dissarna dom får? Pajar ju hela poängen med att dissa den över sig. Kör en battle om folk nu "måste" svara på dissarna dom får, lol.
Wurrup?
PauseStop ja du fläshar med ADHD och graffitti/ men jag slår vad om att du kommer svara på mcspitty/ mannen jag utdelar, gärna några sedlar medans/ du o dina vänner går o arbetsförmedlar och spelar// man det hjälper att va lite mer ödjmuk/ Du har Svalt så mycket när du sög kuk, du gjorde alla sjösjuk/ Så gör oss alla fucking sista tjänsten o dö nu/ Du beter dig som en slö brud, med dina jävla bögljud//
mcspitty.. hmm funny rhymes with im shity! your not okey go run away, bye bye missy. you got a problem if giving blows make you seasick. but well you got a problem if ur a dude and you eat dicks. couldn't handle females to get your cock wet? or just cuz its impossible to notice you.. lock ness. man take your own advice and just drop dead. give me that blood red before i have to blow you.. not head
Zindefakka.. Du ser ut som en rastaman men är inte ens hög// Jävla wannabe som tar folk i röven för du är bög// Drar med dom till den närmsta busken och knullar dom i rumpan// Du säger "du lär inte få så ont, för mitt smeknamn efter skolduschen var stumpan"// Oj, nu håller du på att komma, du vill inte lämna några spår,// så du lägger satsen på hans lår, kysser han hejdå och går.// Det var det bästa du varit med om, och känner dig dum// Ringer upp han men blir så generad att du blir stum,// Tillslut vågar du fråga ifall du vill knulla han i rumpan// Efter det började alla kalla dig för stumpan//
dä ä näääjs brur!
nej är ingen rastaman men så bäng att de slår i skallen, massa bögsnack... fick mer fitta än dig innan du hade hår på ballen ta mitt råd nu mannen, ge upp innan du får en påk i flabben. nu är det slutpratat, dina keffa gayskämt är jäävligt uttjatat. nämn nåt som du hatar, så vet du samma känsla folk får av det du skapar. du är en trög och dum fan, och dina hårdaste punchies var att kalla mig bög och stumpan? och nu e ja så trött och pundad, att jag avslutar med att bara säga du vart överrumplad!
zindefakka Here we go...you suck Without a doubt on a duck And people all around just pass by, not giving a fuck Diss me back and your definitely outta luck 'Cause like a hen all you can say is: kluck kluck I make the bullets fly while yelling duck!! While watching you getting hit by a truck And here is a final line just to leave you awestruck :P jag, seriös?...nee palla xD
jag kommer alltid vara över dig för jag är galet lång. jag är ditt helvete på jorden, jag är Babylon. du har gett det här ett par försök nu det vart inte bra en gång. men den idioten ger sig inte och tänker bara; ja men om! precis som vanligt blir det jag och inte du som vinner dagens rond. för du har redan fått dina chanser och kanske borde tagit dom. har sett ditt förut och du brukade vara rapp i käften. men du har tappat vikt sen sist så antar att skillsen bara satt i fläsket. du har ingen chans här mannen du sitter fast i träsket. så ge upp innan jag verkligen klipper till dig; sax i arslet!
RealityCheck oh shit, that's some lame ass rhymes just look at them fucking lyrics not a single punchline can't belive you can stand getting fucking shat on all the time but mabye that turns you on you fucking faggot slime Sayin shit 'bout me i'm like "so?" You can't fucking hit me i'm invincible Sayin it out loud like a click click POW! you hit the ground i'm screaming BITCH GOT OWNED!!
That Was My Rap, My Flow, My Thang, When I Cut Off The Verse Like BANG! ©Lil'Jonth©
zindefakka & BKB Kan fortfarande vara rapp i käften när jag pallar Håll nu käften, fetton innan jag krossar era skallar BKB, jag har aldrig nämnt dig så sluta ljuga Vad fan vill du? jag ska slå ihjäl dig som om du vore en fluga Mytomaner är ni båda två, ni skall lynchas och sedan skinnflås Begraver er båda i samma grav under den gröna linjen Och hur många som egentligen bryr sig om er är ungefär....ingen zinde, babylon?.. visst din falska lilla råtta, gå sök hjälp från polisen För här får dina ord inget gehör, vi är sthlms värstingar beblandar oss inte med den äckliga grisen
Att ni vågar komma hit och leka tonii här har ni, killen med svar på tal dra åt helvete, jävla brats från sthlms stad! att ni börja käfta var ert eget val dags att kliva ur ert lilla gangster skal när skavsta truppen kommer till er hamn kommer vi ta ert efternamn och klippa öron och tunga i efterhand.
pranktoy jag vågar allt som du inte vågar upp med beviset på vågen om du gnällar o bråkar och om nån noterat din lukt säg nåt självklart om dom frågar jag har krossat rappare sen diabilder i min viadukt släcker rappares lågor snabbare än en brandbilshelikopter-dunk det här är funk, hiphop och knark i en random biltrunk flippar din skit aka flopp, ät bark..tönt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"stajl" trolololol "brandBILShelikopter-dunk"???? lär dig svenska Dina rader blir sämre och sämre, innan var de hämska Skriv texter med riktiga, lågiska ord, för som du använder språket nu, så är det fan mord. analfabet, eller är du dumt sjuk??? så svårt är det inte att stava, var var du, när hjärnor delades ut?! du nu har varit med på whoa och "rappat" i 11 hela år Ändå är det rimma, och stava, som är svårt. Förlåt bror men jag tycker det börjar avta, så sluta nu, jag slaktar dig, och raderar ditt DNA. peace <3
Säg Hej för fan
stajl Du sitter här o dissar folk på whoa.nu varför går du inte bara hem o runkar framför Nalle Puh. Jag tycker dina rim suger ganska så hårt du kan inte hålla takten heller det e väl inte så jävla svårt. Jag kommer in som en nykomling o krossar dig So shut up little bitch why dont u go home and pray hoppas du förstår språket från andra sidan havet o inte koncentrerar dig för mycket på det där skoskavet Lemon out~
I was made from a lemon and i will punch you... that´s all!
stajl jag ska batla dig medans jag drar en runk, lägger sedan satsen i din kojja till biltrunk men sanningen är att du är en kille utan körkort och bil tro mig jag ser igenom din hårda profil hoppas du är dom söta diabilderna kvar för saningen är att jag är din far varken jag ellr din mamma ville ha dig kvar Så tro mig jag vet vem du är, ETT STORT JÄVLA SÄR!
ojojoj shit vad stajl for dissar så otroligt kul, ärligt, jag sitter här o fnissar. men nu är det så, att så här långt får det inte gå. Prankyboy runkade, och det var Lemon han kom på! LemonJuice döpte han sig till efter det han älskar med Pranktboy, som är hans profet! herre jävlar vad konstigt folk det finns här har vi citronen med ollon i mun på lill prins pranktboy är över i samma sekund han tryckt enter nu är han grundaren och enda medlemen på "hemlös-Center" hjälp mig skriker han, medans han runkar lite för mycket, och sammlar sin sarre i dunkar............. lolololololol
Säg Hej för fan
Pranktoy Du sitter o runkar till bilder på dit eget barn jävla pedofil du bor nog i en väderkvarn för att komma undan från polisen har du gömt dig men ingen bryr sig dina vänner har nog redan glömt dig Du drar ner några rim som inte passar och hoppas inte att nån märker att du bara lassar fram en massa possibilitys för oss att dissa dig alla fansen kommer slutligen att prisa mig
utt3r så kul att man får battla dig jag må säga att du har en jävligt söt tjej jag vet var du bor i Solna din äckliga hora så passa dig på vägen till din skola för jag plockar dig lätt, för du består ju varken av muskler eller fett. för skinn och ben är din enda byggnad som sagt en enkel kropp att få lynchad och sedan bort fraktad för att sedan över Öresundsbron bli kastad
wow, det är fan läskigt hur mycket du vet om mig.... största beundraren jag har tror jag..... är du gay? fett synd om dina accne och astmasyntom, om vi någonsin ses, tar jag bort dig, var enda atom, jag blev fan lite rädd när du sa "jag vet var du bor" "och jag ska bli en hobbyblatte/turk, när jag blir stor" "jag älskar att se tuff ut, och säga tuffa saker," "därför vill jag inte missa något, jag provar alla smaker" /toy om du nu ska böga och kära ner dig i någon så kan du väl fan ändå göra det i nångon annan som bryr sig, typ stajl, eller nån annan fail vem du vill, bara du slutar stalka mig. Det är och ska vara ett nöje att battla Utter, precis som JAG njuter av att knulla DIN mutter..........
Säg Hej för fan
HAHAHA TOYBOI jag kollar in din profil, där har vi STÖRSTA, STÖÖÖRSTA eminem-wannabeeen!!! Jag bara älskar din frisyr, och din tuffa jävla miin, i det blonda håret, är du så jäävla fin. nä, vet du va. Det där vinner du med, du ser skittuff ut, nästan. men blir matad med sked. ärligt grabben, byt bild, jag blir avundssjuk. hård på utsidan, men på insidan jättemjuk. Eminem är bäst, men du gör det fan bättre HAHAHAHAH XD <3
Säg Hej för fan
utt3r får en diss av ingen annan än PS den allsmäktige battlar snubben som dissar stavfel när han skriver som en dyslektiker vilken karaktär, det enda man gör är att skratta alla blir "över-askade", för när jag rappar, märker ni att ni är kassa jag finner det smått roligt att skriva battles en grå varda' men inte när jag vaknar upp och får läsa massa skit från dessa små barna' jag blir så jävla lack, det finns fan inge hopp kvar kom tillbaka när ni har fått ihop smarta rader, era jävla as
Trasig lampa
Alla snackar om smarta rader, men vart är dom? "PS ", du vet vad jag talar om, yeah you hand-some vänd om på en gång fat'O ds. du har för stort omfång jävla asshole yea läser bara galna bravader från styles ett spader, ett ess, en kung -vänner menar att jag är släkt med Busta rhymes (men han är ju så ung ) blaaaah! sticker ut ur mängden men inte ofta jag orkar mäta längden så puff-puff, pass.. -jag vet vem som hade blivit hemsläpad till sängen.. Ja, jag vet.. Du försöker bara va' rolig o glida o du gör ju ditt bästa men klassas ändå som den sämsta -2 ord; pest and pina någon, jag svär, håll i mig -jag antänds snart som en jävla spränglina ska inte släppa ut allt så ni finner det fina ska nog ta ett pausestop , ta en blunt o en lina -imorgon får fan solen ta över en stund och skinaSpoiler vad.. vem är whoas största diva han skulle kunna bedriva sidan men måste alltid överdriva jag slaktar battlare över vilken sativa eller skiva kompis vaaad, vill du nått är det bara att skriva nigga.
aJ satan va stajls rader alltid är så feta flowet är korvigt fast rimmen är alltid jävligt heta det sköna är att han skriver som om han prata' de jobbiga är att han är platt som fucking flata alltid samma uppfattning och syn på allt och alla fett kul o höra något nytt kan man ju tycka, jalla! snälla, sluta dra samma skit som alla andra gör "jag sticker ut" de skulle du göra bättre om du sjöng i kör "alla andra suger" wow nu blir det orginellt "jag röker" okej. nej, snälla sluta, jag ber ju snällt.. nä nu ska jag wanka, borsta och sedan nappa, så jag passar vidare, till nästa jävel som vill försöka "rappa" wazzap haha nä men ärligt stajl har stajl
Säg Hej för fan
utt3r din jävla sopa hur fan kan man läsa att någons flow är kasst jag plaockar dig på micken även fast,jag bara är 15 bast du kan gå ner på knä och sedan suga min kuk nej för fan bort från den kommer få aids av dig försvinn du åker ut spottar rader som eld som bränner dig till botten kommer plocka dig med mina lyrics och fälla dig från toppen ju högre upp du är ju hårdare landar du på backen slår sönder dig mor marken och knäcker ditt skallben
That Was My Rap, My Flow, My Thang, When I Cut Off The Verse Like BANG! ©Lil'Jonth©
PauseStop listen up yea sit back, just like that you can enjoy this like you use to like a dick up your asscrack this ain't no wannabe rap like the shit that you rap dissing you off ain't nothing you can do bout that aiight ima fucking kill you with my last four bars your lyrics are shit, can't understand lyrics by retards what can you do but diss me back if you come too close the last thing you hear is a click-clack..
BKB Tjenare på dig din lilla BajsKorvsBög Du röker säkert hundskit för att bli hög. Du kan inte rimma kan inte hålla takten du måste nog trimma dig för att ha kvar makten "backen" rimmar för fan inte på "skallben" Klacken från flickvännen sitter i DITT skallben Du måste fan gå om skolan och lära dig lite svenska studera några år till dina rim är fucking hemska
Basskeeperbeats? BajsKeepsSkit. Bajs, du är så dålig, kan ju inte äns skriva kastar dig i vattnet, så vi med dig kan driva nu sover han med fiskarna, det är där han hör hemma du är så äkligt dålig att du borde fan skämmas utter, lemon, till och med fiskarna hämnas du får inte äns fingret av din brud, du är lämnad sluta rappa, sluta försöka med brudar, alla kommer bedra sluta skolan, sluta upp med allt som är att ha bara ta och dra, för ingen vill ha, lille bajskeeper kvar du är så dålig på rapp att rock är att föredra..... ooh ya.. Ogge drar sin knut, Bajs runkar framför till en Snut och dör tillslut äntligen
Säg Hej för fan
@utt3r p17 Hej Det här här min diss åtta rader på ett forum sjutton år gammal VÄLFÄRDSSTATEN VART TOG DU VÄGEN?! :( utt3r du tror du är cool men du går på school fan, yeah Kanske du kan söka anställning i smålandskommun Ditt namn är ju trots allt deras landskapsdjur PEACE OUT GLOCK18 FAAAN!!
@BassKeeperbeats P15 Dina beats suger, ett dött spädbarn gör bättre ljud ifrån sig Jag vet inte hur jag ska kunna stretcha det till åtta rader så jag kanske skriver lite om den skit du försöker kalla musik håller inte måttet jag önskar jag aldrig hade fått det jag har inget mer att säga, sanningen lycka till på arbetsförmedlingen läs vad jag skrev till utt3r du kanske kan skaffa ett liknande namn och bli en maskot Synd att det inte finns något djur som låter lika fucked up som dina beats SICK BURNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN WOWOWOWOWOWOWOWWOWOW /arbetscoachen Varsegod
är proffs på att dissa folk som ni kanske märker så ja, tänk på det när ni skriver om mig, jag vill inte att någon blir ledsen <3
Ism Du har väl fattat att i rapp ska man helst rimma lite Det är bra att du försöker, eller skiter du bara i de? Du är proffs, och jag är en Utter. Fortsätt spamma skit så blir jag butter, P20, men har fortfarande liten snopp, när han tittar ner, så kollar ingenting tillbax, nopp du har alltså ingenting, och tappar nu förmågan att prata jag bryter dina fingrar oxå, så vi slipper läsa rader som bokstavligt talat, släpar fram längst gatan. Utter gnager och biter Ism blir mindre och mindre, obetydligt liten. Ism sluta trolla för om du fortsätter kommer jag dö av att "lola" lol
Säg Hej för fan
Irriga Småländska Moderater. skaffa ett perspektiv, försök skaffa hiv. omöjligt med din längd, jävla freak, bli hängd. Fattar du inte? de e lungt. Du bllir blitzad i flinten. och dör fett tungt. livet är över, vi slipper dig finally! tystnadens behöver, döden till "Lilly".. Lilly eftersom att han har liten penis,? lol:p Jo jussste. :) Fick mvg på Nationella YEA :D
Säg Hej för fan
utt3r, Määän, du har varit ute sen jag kom in flykickar dig utan mutor för jag kan Shaolin sho bre, dricker du vin? jag pimplar bara nitroglycerin med ett stort jävla flin barnen i bullebyn.. ..jag mena whoa en 23-åring bland p12, -YEEEEAH let's go uh, utt3r försöker bygga upp dissar likt en damn men damnen brister itu, i tusen bitar, daaemn... inget flyt för fan, bara en massa joelbitar mina bars är iskalla så jag delar ut fakkin' gratisfiltar har du filter har jag resten som grisen sig över retar.. Återigen yoda-style.. hoppas ni förlåter en gammal haj.. för alla andra rävar är döda ute in the wild..
Stajl got some Ta det lungt, jag hajjar bror jag är liten, du är stor jag är katt, du är hund. jag är singel, du bazzar bitches i denna stund. bara muskler, inget fett? meeen, på något sätt så känns det inte rätt jag tror att du ljuger, du är säkert en städare som dammsuger. jag pluggar galet mycket, min hjärnkapasitet gör att du känner dig sval, när jag är jävligt het. Bygger dammar gör jag lätt, att spöa dig är oxå enkelt, fast på ett annat sätt. whoa.nu iz yo home page you so fucking cool man, does it come with age? like you said bro, im kinda young, your old. stop rappin, you might break something... uncle. waax
Säg Hej för fan
Utter, vad är det för jävla namn? Du är kastlös, Matthew han äger allt Jag är toppen av gräddan, du är inte nära min stil så att battla matte, vafan tjänar det till? Du kommer sluta som alla andra, med benen på ryggen Annars får du bokstavligt talat, benen på ryggen Jag är mästare av allt, det ger mig rätten att skryta fan Ett litet tips från coachen, kanske ska byta namn?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
mattheew, Toppen på gräddan? det säger ju allt// du dissar en utter på 100cm, fan vad du är ball// dina dissar är old school, och du är lika underground// som Harold Campings! haha, fan du och han har lika dum bakgrund^^// Du är mästare av allt? ha, jo. fast näää// du suger ju mer än Justin Bieber mään// Och så slutligen, ett litet ord från din legend// du luktar lika illa som saddam hussein, fan blev du precis bränd?//
dä ä näääjs brur!
c4d sex intresserad men oerfaren/ som fjortisar som sörplar sprit i baren/ tsaren traskar in efter lång inaktivitet/ och ditt medlemskap blir bara en smet/ jag höftar din tjej o din mamma på detsamma/ sen vänder jag mig till dig o jävlar anamma!/ :D ger dig en anledning att fortsätta på samma spår/ som du går men du får plugga på... lite porr o så.../
Lemonjuice haha din jävla sopa har du aldrig hört talas om nöd rim? äckel.. man måste köra med sånna ord om man ska få ett skönt kling vem var det som kom på BKB inte jag iallafall har inte en fantasi som din den är kas det enda du har i huvet är tydligen skit och bögar CACHING! varför rappar du över huvud taget om du är så sjukt kass snälla sluta fjanta dig ditt fula jävla äckel du deckar på puff puff pass sämsta rimmet jag lagt, nödrim som sagt... duna rim är då fan inte första klass röker ingenting mannen du ska hålla käften som blir beng på isglass!
BassKeeperBeats. Tok skön diss verkligen.. måste ge props till din dåliga ton och till din dåliga text med tomma hot och dåligt valda ord vad är det du tror, du möter PS och blir knockad med en kofot för du vet, jag har punches fetare än en kinesisk telefonbok kan stå och hålla käften och du tar det ändå som ett mord hot jag battlar "BKB" killen som är lika ouppskattad som en p-bot "sämsta rimmet jag lagt" hela din text var det sämsta som har lagts vet inte vad du gör här? du kan ju för fan inte rappa alls
Trasig lampa
PauseStop Det borde finnas gräns på hur kass man får va. Bla-blaa-bla som mens.. vafan.. din text e ju inget att ha. Trött.... på folk utan vokabulär, utan sammanhang. Men såklart är barnkär, Men grabben här måste du ha lite talang.Pause ! något är heeeelt fel, känner de i min kropp.Stop! asså detta är inget jävla bollspel, i din rapp finns inget hopp. Du måste lägga upp ett bra schema. Men även med Eminem och 50 i en grupp. Hade du ej klarar av de men ett enkelt tema. Precis som din signatur, trasig .. Och din lampa är ur , så ej konstigt att du e knasig.Håller upp min hand, läs mellan mina rader. Med en blodig tand.. FUCK U ! och dina ballader!
U all will look up to me n' pray. Cause' I gonna burn God's book. N' reborn u all on ONE singel day!.
daaaaamn MK ;D