BigIssue Om du ville ha en diss så var det bara att be om en Du blir slagen, kidnappad och instängd i källaren Din lyrik stinker som en kloak, hela dissen fylld med skitsnack Att vinna mot sådana som dig är en ren principsak Försöker att höja nivån på svensk hiphop och detta är vad jag får som tack? Ska ge dig lite kritik, din diss var helt osammanhängande, saknade all logik Snart måste du tas in på en rehabiliteringsklinik Varför ska jag sluta rimma? får varenda motståndare att svimma
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
stick iväg med din trash-rap, säg mig varför du hänger här // bättre att skapa dig en tråd på flashback, och sen häng dig där // vilken shonge du än är, jag äger dig både i bredd och längden // medan du dissar så stelt att du behöver gps för att få fram svängen // och visst att big issues texter inte direkt snackar i klungor // men att dissa han är inte så snyggt när man själv racklar i tungor // så sluta fyll dina lungor, gör dig inte till som tuppar // och håll dig hårt i hatten för nu är det är vildstil som guppar //
Wildstyle Nu ska jag sätta dig på plats tills du blir både blyg och förlägen Av oss två är det mest troligt att det är du som är självmordsbenägen Stackaren har blivit misshandlad hela sitt liv Så gå nu tillbaka hem och fortsätt med dina emo fasoner; cutta dig med en kniv Din patetiska lilla fjant du dissar mig för att få lite sympati Men för mig framstår det bara att du är full av hyckleri Mina rim och texter skapar anarki, yep jag är en äkta anarkist Du är ju endast en liten okänd reklam artist
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
RealityCheck, Yes-yes ya'll.. Imma do it like i've done before outta flesh and bone and you better be sure under influence of kush, outside your door i be standing strong so obey the master and the lord fuck the sidething and push it to the left.. ..im a beast on the mic so hush it, go fetch your a fucking retard så reach hard im a psycho on these rhymes, fullsleave's bars metalhead, a goddamn god rocking the cypher so easy, it ain't even hard fuck a pelican, check out Reality Imma do good and send your heart to charity I breath of fuel that make avrage joe's sick im in the club making and fightmusic whaaat, you don't wanna go there im breaking you into pieces and flush you away whaat, you don't wanna go there im taking your life with word, i do it all daay auwhkeeeey!?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
What's with this bitch talking about a pelican After reading one line I can tell you're a can Okay punk I dare you come to my door I'll clean shit up like a alcoholic robbing a liquor store Then I'll leave u hanging for a while U can read what I write but u still cant copy my style After 6 lines u understand my shit is uncomparable After 1 line muthafuckas consider my shit unbearable Cause when u read my shit it's so hot that ur eyes itches But when you read my finishing line u will end up in stiches I wont stop until I outclass every single one of you bitches
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
skymning råder rysnig i ådrer alla såver alarm råder rött alarm rött alarm fram med era förband blitzkrieg hagel från alla håll alla rader motgång motgång göm er under meter betong! bombers sång krigets tvång livets tid inte lång (stor(a)fråga(n)) blir hålla freds (stil) er vid liv (verklighetskontroll)? utan underrättelse? ni flärd ni-besvär jag lärd jag värd ni-du ägd viltkort (vildstil) ge eldstrid evident bevis söker döden? mitt slem spott har splittrande effekt stå stå ställ dig upp o jag slår ner er direkt rekyl rekyl på min skyl sköld va vill du böld? göra din röst hörd? stäng käften med unk-odör mekaniserade vagnar ditt hem där bomberna landar hjulspår bang bom inget hus kvar ni är begravda i aska medens jag skumpa vaskar skriver historan efter er överraskatöppen utmaning fri entre till er begravning vem vill battla av er tafatta? förlust haffa raffsa ihop en avsatt* text bestäm tid med almanacka valentins rader kraft besatta *så dålig text att den fått sparken
En bit av allt och inget
Stajl Killen som helt saknar stil Jag skriver bara ren sanning din perversa pedofil Dags att sätta denna fitta på sin plats tror att han är gud.. Ta ett vapen rikta mot tinningen och skjut Ingen tvekan på att jag kommer vinna, dig skall jag fortsätta förringa Du är ju ingen att ta på allvar, nu får du ta ditt ansvar Vill du ha krig så varsågod, Det kommer garanterat bli ditt blod vi ser på marken Känner du inte förrakten?, Du förtjänar ingen respekt Spottar på ditt liv och går därifrån helt fräckt ---------------------------------------------------------------------- Valentine Ger dig ett råd, backa undan innan du måste tas in på akut-vård Svarar på den fattiga dissen Att du inte rikta den mot någon var den första missen Ska begrava dig i ett dike, för jag är rapparen utan like Killen vill sitta på en anstalt, ditt kranium krossat på denna hårda asfalt Du har en förvrängd syn på verkligheten Tortera dig 24/7 i Vreten Vill du forfarande bli dissad, ja du blir helt jävla nerpissad Ger dig en chans att komma på nåt bra, tre dar på att lägga upp ett hyffsat svar
I'll terorize you like a taliban making u look ignorant like an american I make every rhyme fit perfectly im like the rhymes drapper I burn emcees like u on regulary bases like rice paper Battling me is like playing russian roulette with 5 bullets in the chamber Your rhymes is a wreck you're falling off faster than Ben Affleck Find something else to do something ur good at thats a RealityCheck My shit is creative unlike yours Im a muthafucking rhymes native I've been around long even before 2pac apeared on ''Same Song'' Im here to stay punks like u cant run I'll find u like a satellite aray you're an amature your ''rhymes'' fits better in children litterateur put away your keyboard and get ready to get ur ass tourn I've been spiting before you were born but that doesnt mean im old like Harison Ford It means I've been around long enough to call my style hardcore
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
I'll terorize you like a taliban making u look ignorant like an american I make every rhyme fit perfectly im like the rhymes drapper Sederos
Funny how you claim rhymin' and fail to fit one in
I fit your shoe and sock than I whoop your ass
Whoop it till you end up lookin' like Whoopi's ugly ass
Puttin' on a gas-mask cauze your rhymin' stink
I look at you with straight eyes like a chink, get it? ( Blink Blink ;] )
You need a diper man you droppin' shit
Drapper Rapper Dapper Slapper Flip Flapper Tit Grabber
Mad props cause your verse might be the dopest I've read
Than again I'm a dopehead who only finds myself in battles smoked instead
Lead of to let the Led of Pop a Shot & Drop a Rappa like Frozen bread
Expressions you not familiar with, have your family re-union gather to 1 member
Just high and felt like writin something...
;)
I be around, just out of sight
Valentine Trampar ner era hela kvarter o dissrespekterar skiten ur det som Godzilla/ Dör en legend som J. Dilla, du ser sjuk ut, enda anledningen du spottar illa/ Du skulle inte kunna mörda ett beat om ditt namn var GhostBeat Killah/ (Whatever det betyder) Men det är trots all bäst att ni lyder, jag pimp, du ett luder/ En riktig fitta utan ansikts puder, du kan inte skälla ut nån som en pudel/ Dagen du dör dansar jag på din grav o svävar i jubel/ Mina lines är finfördelade som pulver, fakkin' pedofil som fildelar barnmisshandel/ Glorifierar dina egna skills utan dess like som ett spårlöst mordfall/ Blev kall om händerna den dag du ville greppa micken blev ditt fall/
everytime I kick a cypher I knock bullet holes on emcees like a rifle u better keep quiet I'll stomp u like a giant I cause chaos like a riot ur rhyme scheme sucks thats why ur still in the bottom of the food chain u claim to be the same as your name but ur nothing but chump change im not like the other cats lying and making shit up I kick straight facts I kick it straight to your head I crumble u like bread ur style is out of date I peel u like snake skin battling tin cans like u is a sure win ur style is simplistic just like a bowl of cerial the shit u spit is straight kindergarden material your fan base is just a fraction of a minority learning how to spell right should be your priority so get the fuck out of this forum no one would find ur rhymes funny even if they were drunk on strorum
battla mig och jag kommer få dig död i takt mer kvick än 100m sprint du innehavar inte en lyrisk fint, utmana men undkomma smällarna, fatta en hint du gick blint rakt i cyphern, alla trampa på dina ömma tår inte pga vad som sas utan pga att du faktiskt har ömma tår din gangster gång är en catwalk, ditt slagsmål är en catfight och precis som din lilla systers vagina, inte tight Du spottar engelska varenda gång trots att svenskan är ditt modersmål Ditt mål borde vara att spotta originellt Stilen är simpel som kindergarden subraktion, 0-0 lika med Seder-0's Där har du ditt brand-name cerials, rim mer ihåliga en ett paket Cheerio's Full på knogar i fulla krogar med fult folk, pallar icke din fylle rap vrål Din käft kan aldrig stängas igen som munnen på Stallone, jag tål INTE dig mannen, du är garanterad döden som Cancer, har den i famnen Släng dig i väggen eller bli ett till dött lik i hamnen
big - måndag
En bit av allt och inget
BigIssue Vågar du inte svara min diss? Självklart inte jag är ju din idol och om jag sa till dig så skulle du dricka mitt piss Jag lägger verbalt mord, medans du låter som om du blir våldtagen av en hund på ett bord Blanda engelska och svenska fan va häftig man kan vara Dissar din familj, flickvän och din släkt men nej du har ju ingen heder så dem kommer du inte attt försvara En massa felstavningar är ju helt klart din stil 25 år och du är redan senil Sluta dryga dig för det värsta du någonsin har tagit är panodil
RealityCheck Den där versen blev mer plågsam att läsa än dö av pesten Be prästen be dig en bön eller två För man skulle kunna tro du är snut då jag lämnar dig gul och blå Du är typen som slår folk bakom ryggen som Zlatan Lite babypowder på handflatan och smackar dig så hårt att du blir röd som Satan Lägger dig underjord som källare, du är explosiv som Tiger smällare En riktig story-sägare som snitchar omedvetet i texten Din Verklighets Skildring gör en man riktigt ledsen Samma typ som dricker piss ur kannan med fjortisar på festen Trött på gesten om hur du skulle dissa mig men dissar igen utan att få respons Mina ord smakar batong, känn smällen knocka dig i första rond Du går hårt men bara för du fått något hårt i baken Om du vill utmana en riktig man måste du ha mer ballar i staken
BigIssue Du är mytomanen som alla avskyr Din vers va så jävla dålig att jag nästan spyr Du en riktig man? fan du måste skämta Baktalar andra är väll sånt du gör jämnt va? Du praktiskt taget bad mig på dina bara knän om en diss Patetiska lilla råtta jag slår dig som jag käkar lösgodis Orden smakar som batong, kommer från killen som bor i en kartong Jag är din idol och din förebild Ska berätta för dig att du inte är någon särskild Jag är mannen med ballarna av stål Spottar på ditt liv komigen så ska jag bränna dig på bål
Nått o lära ifrån om du är ny: titta på detta och dra nybörjar lärdom 11 1..2...3...4....5.........6...7..8..9...10.11 som häxor börjar trolla och besvärja 10 ..1.....2..3....4...5....6..7..........8...9..10färgar av sig på papper som droppar i vatten saknar magiska lappen 20 .1..2...3....4....5....6....7....8......9...10.11.12.13.14.15..16.17.18.19.20 farliga trollspö racket skottet i nacken tunga uppförsbacken bil lacket 20 Så den presenterade texten ser ut: titta på detta och dra nybörjar lärdom som häxor börjar trolla och besvärja (rad1) färgar av sig på papper som droppar i vatten saknar magiska lappen (rad2) farliga trollspö racket skottet i nacken tunga uppförsbacken bil lacket (rad3)Förklaringar: Ser många som skriver ojämt o så så tänkte att ni kanske kunde lära er nått från detta. Säger inte att jag är bra bäst eller gör helt rätt men dehär är några saker o tänka på iallafall, lär er de ni kan o så får ni ju gärna rätta mig om ni ser att jag gör fel här. Rad1 skrev jag med 21 med flit, tänk er att de är 22 egentligen men att du lämnar 1 vokal, vad de nu blir i tide, beror helt på tempot i låten, o sen rad 2-3 har du 2vokaler i tid o andas. De funkar inte o skriva full smockade rader rad på rad, du måste andas också. Ha gärna ett beat på medens du skriver o försöka rappa i takt med de. Och ja detta får räcka för nu, får se hur kritiserad jag blir för detta :P
En bit av allt och inget
Tar dig ut över en äng in i Sveriges gröna skogar Där tar jag med mig 20 juggar som ger dig 40 knogar Lämnar kroppen halvdöd till alla asätare i trakten Battla mig är som rulla nedför backen utan bromsar En olycka är på-väg att hända, se det hända Då jag bränner dina ben, rullar upp och börjar tända
I am more filthy than a pedofiles browser history Ignorant is kept decent, rest is a freakin' mistery Lyrics killin your braincells like acid drops Your punches sound as hard as walkin in flip-flops Hiphop, TripHop, DubHop, Graff-Break-the needle hop Let the needle drop or allow me to go Accappella Fuck it better yet I finnish you permanent, the agenda The lyrical murder senda' who got crews to surrenda Surround the sound and evapurate ya' ashes like powder The louda' you sound the hotta' you sound you thought dat' Big Issue don't bring no fire, liar, my desire is to get you burned Fired up from the gasoline I jerm, I earn respect, you bought some Thought you was handsome cause the girl was playin' off like Tantrum
Big Toilet Tissue, "I am more filthy than a pedofiles browser history" Hmm. Could of been worded, spelled, an executed much better. But that´s a semi decent line. Ok jerk. You got ONE semi decent line. So what does that make it now? 99 rhymes dropped. N´ ONE semi decent LINE??! "Ignorant is kept decent, rest is a freakin' mistery" ´The hell is that?? A wierd filler? An obscure ancient celtic recipe?? Do ya worst bitch! You still couldn´t get tha best of me! Hit ya upside the head witta pipe. You can call me Wesley, b. Ya girl got (ass)ets. N´ I´m nuttin on her next, b. She be blowin up my phone. Just for the sex b. That bitch be tryina text me. talkin bout: "My moms heard you had skills,´n we like to keep it in the family" I said, I´m in like Flynn. Let´s multiply tha freak factor by 3! I´m on top of my verbal game. N´you just hatin on me. While you´re standin on tha sidelines. Scared shitless. Like that fat kid, in ´Stand by me´ ! Oh yeah, Toilet...fuck you!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bazooka har du typ nån förföljelse syndrom eller? du verkar ju helt jävla besatt av issue :P och ja vad har du själv som är så himla fett då? :P visa några av dina decent lines.
En bit av allt och inget
Valentin He be on me dick :D han älskar mig killen!!! Värst av allt, han säger han är bättre, men han är inte det, han vill bara inte erkänna att han vill vara precis SOM mig ;P Kolla så sur han kommer bli när han läser detta, kommer springa in till mamma o gråta sönder sig sen komma tillbaka o svarar mig i stil med... Y0 Toilet Tissue Biiiatch I höörd wat' ya' säd örlier...I'm gunna' gunnnnn yuuu dawn naaw what I äm säyin'''' bitch Big Toilet Tissue... BazookahJoe Snälla, jag skriver igen, jag läser inte ens dina texter, jag ser ditt namn o scrollar förbi...du är så jävla o-orginell och usel att man blir mörkrädd...du svarar på ghetto slang internet thugged out engelska där stavningen är så skev att man vill hugga av sig fötterna när man ser hur du stavar...sen är du riktigt dålig, alltså RIKTIGT dålig, detta är INTERNET din jävla kackerlacka... jag skrattar åt din död! :D
Jag är inte arg bara mest förbannad att behöva tala via stajl, men skitsamma.. ..toaletten bre, jag måste förklara det finns inga plåster till dina sår att bevara när alla är förbrukade bjöd in stajl på en rackare o vi vart fuckin' stukade bad han skriva åt mig, han är ingen stackare knark på skit, mena beat -han är ingen datahaackare' lackaru' bre, jag tror du fattar're jävla eddie luca, det här är baaazokah YEAH! YEAH! 3 skott på linan, kapar tråden"AH DURKA DURKA" , dra en lina, en shot & in i bråken stajl han kan det där och du vet det enda gången du hör mig via nån annan CP murca' en gurka innan baaz joe dränker dig så du drunkar som bigge sa, skratta åt min död, jävla hoe, du luktar... // Bazookahjoe
stajl Din Style är parallell till ett universum där inget rimmar Kan sammanfatta dig & bazooka i båda mina långfingrar Två parasiter som bitar mer än en flock av hungriga hajjar Din stajl påminner en om 1 pistol med fullt magasin Där varje kula är i brist på krut, skott-energin är slut Stilen är dammig som det din Zlatan näsa andas ut Banka ut ilskan i ditt ansikte, du är lika tradig som en full finne Du är ett blått minne som smurfarna, en man i barnskor Issue är historiskt Känd för erfarenhet om ge liv som Jordemor Ni är Patetiska barn med patetiska slag Patetiska som fula människor med sina patetiska drag
haha biggie, +1
vem är du, vad snackar du om? - bob är kär nu, svar på tal, right on jag é stukad, du är fula kukar, missbrukad knark på skit, du sjuknar, jävla parasit göm dig under din filt och drick din aqua vit alla har bevittnat mitt slit, auwh shiiiit,,, these fuckas i kill for the joy smacka yo luckaz outta tha boy feel sick heat beneath power of legend mac b for real, they sent me to heaven fullsleaves, these suckas know how it feels arms of steel, smell cheese, i seen those deals iroman got skills, i do to so fuckas know i am king pain I bring, slaughter your whole family, I begin to move, real smoove, slowmotion is the thing I allways win, och det är synd backa mothafucka, det här är min rymd.
BigIssue P25 ehm whatever, fixa motivation o battla mig
En bit av allt och inget
sjuka multies, riktigt töngt flow, känn ironin i det jag precis sa jag tvingar rappare på självmords uppdrag som Saw allt jag har trodde du - du ba' kunde ta, kunde ha utan att jobba för dig först, jag släcker flickvänners törst nedvärderar det du saknade i pojkväns tröst din röst har blitt hörd precis som en SD du är dock lika enkelriktad som politik från SD en riktig drömmare som Mona Sahlin Men har inte levt fattigt en dag i sitt liv Rappen är lika hardcore som porr-beats Men om battlen vore en porr-scen skulle du gaggat på mitt lång-ben Du brister på motsatsen till destruktiv (kreativ) saknar stil som stajl, lika förutspådd som 8 mile Och jag tror du spelade en alien i x-fileEn vuxen man i blöjja du lipar om allt Snackar om supa och baksmällar men vill alltid ha "MER" saft Försök Redbull o se till att ge din battle - aningen mer lyft & kraft
Valentin so I did, en diss ligger precis ovanför detta meddelandet!
goddag yxskafft fick mig paff-med-dit-snack du sätter pricken på i'et som centrifugalkraft svevar runt mig centrum väntar på tantrum så du kan skratta o va dum men jag är lugn jag rättfärdig du tarvlig jag-värdig-du-förjävlig paradox av mig får-du-bara-stock kalla mig kniv egg, med mig du driver på dig jag kliver big tung bitch fick mersmak för pungslick jobbar på bank? köper knark har svårt me hyra och är pank typ som på rim din kvalite in&finn visst du träffar mig som en paintboll kula splash big jublar meden jag "surar" vem du lurar? din info från närmaste dagis, jag bättre än dig supa-sakna-stil snubben tragisk
En bit av allt och inget
Valentine Va? (För vad du skrev) Len! (För hur soft det du skrev är) Tine (Betyder nog inget och det gör inte du heller) Skriv något jag förstår ;)
drygt, hit me back
En bit av allt och inget
Valentine, jävla viking, är'u glad nu'? en höger snyting, vi drar nu lämnar fittor som dig, ingen vill ha dig ju ful jävla kille, här bjuds de på kvitton har en piller-pillé, du blir lämnat åt rektorn alla har ett vakttorn, du har en koja, race'ar runt i traktorn yah man, det blir slakt mon' jag ÄR king kong, vildare än få i pack du vet hur det kommer gå, jag är lack rök ur min bong, för många sånger så tack langar upp en fetare, mer tjack åt folket du är en liten hora, crack-kletare hade du haft en bög till kusin -hade han fan vart hetare mac b är i huset, röj fem & känn ruset knockar fittan back i sadeln bränn publikens jubel, vi är adeln vart ska du ha den, i ögat eller under nageln micken den brinner -även om 99 problem inte är nåt hinder alla vet att jag vinner Valentine blir verbalt våldtagen, anus hans brinner *swosh*
stajl Du är så dålig att du borde skämmas// Om du skulle du svara mig så kommer din döda kropp att lämnas// Ska inte överdriva, men du är en äkta diva// Ser ut som en korsning mellan Jabba The Hut och Thomas Dileva// Bara titta på honom, här har vi killen med kroppen som ett jordklot// Här är bara sanning allt du kan är att skrika ut mordhot// Fortsätt du att droga, du vet att det bara leder till din död och plåga// När din mamma såg dig så önskade hon att hon använt p-piller// Denna diss kommer utan tvekan få ditt svar att se ut som en filler// Inte många som är lika ful och mobbad som du// Var det inte du som försökte ta självmord när du var sju?//
Svensk hiphop suger, svensk hiphop finns fan inte egentligen att börja medBlir inte någonting bara för att någon har hittat namn för någontingNågonting måste ändras någonting måste ske, någon måste hiphop-a saker o ting (realitycheck) VerklighetsKoll har ingen klass som som en skolkare, ingen stil som StajlValenti n röd dagen då Valentine är död och rosor slängs i graven som Nas HipHop Is Dead CoverMagnifik som London Tower, Sagolik som Walt Disney, på Riktigt som HipphippRappen ni för är fittig som Desperata Hemmafruar, bunt med blunt-rökande ludrarSom lurar omkring bajtar rim kickar verser katastrofala som anarkiFör er dessa stunder i en harmoni som väver in rappare som magiDrar kaninen för öronen ut ur hatten, du är något insläpat av kattenDen lilla knatten som var stor i mun liten på jord och viskade sina rim-ordKuk sugare förnekelse som beroende hos pundareJag stormar er överraskningsvis som Zoega reklamen med attityd från plundrareRiktig supare som spottar mina dissar nykterist, kickar en mördar vits nogSom låter mer tight än vad du förberett tids nog, men usch vikken tid det tog
Ok. så vaddå, du är gud eller? du vet vad du kommer att få när det fan smäller jag rullar bomber och sänder dig på karuseller det är nu det händer, blaze' två, slår ut dina tänder styles, han är redo du är ingetting, han är sthlm-hero .. du är fan fet som han den fule i fille & ison KO!, mike tyson sjunker så lågt men är high son det här kommer du nog ihåg - att jag krossar dig från min iphone på eget bevåg, nästlar till i din hjärna som en psyk-drog rund-kickar med tryck som ett tåg inbäddad kod i björn shiffers hår jag kom, segra, ni? - ni såg bara på smördad på beat, när en blir till två..
I push these keys so cold it's leavin' your styles freezin' Just like Upnorth Sweden, while I be round world emceein' You be in your bedroom dick beatin', leavin' scars The way my X spots the marks, marks the spot, oops
BigIssue when im totally done with you you'll need a BigTIssue Acting big and all but still when i murder you noone would miss you. And you really wish you, could be more of a man then your mom that never kissed you You are a straight up faggot, homo, transvestite Hiding behind ur name but we hardcores can see your disguise So only for humiliating you i'll just might rape you from behind, you know"I be around, just out of sight" No homo.
BigIssue BigTissue, Orginellt! Inte hört den innan majken! Fuck You, I win!
talking about who's good and who's bad saying that you're his dad? please that kind of shit is worn out like a skin disease fakes like u make me upset you're wack as fuck and act like a hip hop vet you're a bitch ass bully and I cant see a single line with a multi I murk jerks like u I bomb u like a turk I put bitches like u in work the shit I write is true go back to school cause your IQ resembles a mules put your act togheter and think twice before u act like you're better the shit u write aint that tight I murder fakes like you on sight I bake u like a baker I speed up the chance of u meeting ur maker I put toddlers like u back in kindergarden i clense filth from this site like water
Sederos, du är en äcklig jävel som alla ser ner på talking about me being a fake, boy im fucking insane rip your guts open for fuck sake, my mind is fucking deranged. faggots like u im chucking, fucking, you'll be ducking from my verbal bullets, shit you'll end up sucking. your papas dick;"Sorry daddy, I shouldn't have written any" -"It's okey son, turn over and let me take u in the fanny" you whole bloodline is inbreed, raised under a windmill one thing is for sure, you lyrically have beeeen killed! come ooon, så jävla roligt detta är. Tillbaka efter 2års inaktivitet. kört hårt.
all you say is stupid claims im not suprised u came up with ur stupid name talking about giving blowjobs? you got your shit twisted like a doorknob busting verbal bullets? im bulletproof I got u fooled like a japanese spoof when I spit im raw like red meat I bust bitches like u all over the concrete callin other guys gay is not a trait I keep taking chunks off you like fish bait everytime I diss you u got mommy handing over u a new tissue your excuse is uve been off for 2 years no one cares u can be off for two more
Just nu framhäver du dig som sämre än sämst, Visst några rader... Nej fan det du skriver är hemskt. Det är så vidrigt, jag skäms... att svensk hiphop hade så äckligt låg gräns. Och att du ens, försöker dig på mig Det är så pinsamt, jag hoppas du skäms. Cause what you write ain't comic at all laughed more when u fucking passed me the ball. giving me a opportunity to rape you on bars. go back to your homies don't ever mess with stars. dude im harsh, won all of my wars, what i spit is more toxic then sars. Så Marcin ett hett tips, lägg dig i din soffa, ät dina chips. Kanske ta en fix, sedan kolla om självmord inte är ditt enda alternativ.
im worse than worse? that kind of shit is absurt I keep getting bigger like that bitch Hillary Clinton U switch styles faster than Hilton changes her ring tone u cant decide if u should rap in english or swedish like a teenage mother cant decide what to do with the fetus I got shit under control I murder my way to the throne like Al Capone I'll strangle u with barbed wire leaving no stains like a vampire ur a liar acting like a emcee but u would fit better in a church quier more toxic than sars? U came up with that shit just to fill out your bars I told u your lines were gay and now u talk about rape? sorry I dont want to be your ''mate'' I'll put you in an early grave U've biten more than u can swallow I decapitate u like sleepy hallow bitch just leave or I'll make u a cripple like christopher reeves
Sederos, släpper aldrig cd, får en ros, en liten klapp på axeln, mannen jag har flooz, rappattacken kommer rappt, ja du vet, snabbt. japp, så vadå, du kan ett annat språk, du är inte en av få, det blir knas med din grammatik, dricker glas med cola, ser på samma fik, en liten fake rappare, du var baked och mecket du tappade, ner under ditt bord, det var lågt under standard, det var jord, bland annat, sanna mina ord, feta nörd, leta bättre rim, annars blir du körd, som Hillary Clinton , i munnen, du läser min diss, tre dagar har du varit försvunnen, du hittades i brunnen, byxor med piss, ett block och en penna, mina rim gav dig knock, du börjar känna, tårar ner för facet, men för dig blir det bårar, du får bara käka askan av blazet.
ODC '10 - 4Eva.
Rappaz are like ethernet banners, so I had to add Ad Blocks Block their shots run up their spots, ad punch's to their weak knocks Sederos couldn't get it locked if he was behind bars That gangster image is like Rick Ross, he is hidin' behind his own bars Reach for the stars, ya'll couldn't capture the sky nore see the moonshine Since rappaz couldn't Shine if they had some bling from Shyne I give you one dope line and to defeat it you need to collect a book of rhymes Book of times has me remembered, where I dwell the aftermath won't take place When the Devil burns the earth surface you'll see my face Tie rappaz to hang em by their own shoe-lace, the truth escapes And rappaz yell and bark but I see through like X-Rays Fragile bones that get smashed into dust and ashes
''reach the stars'' whoa what a peach that kind of oompa loompa shit doesnt belong here capish? what u write doesnt make sense trying to opress but u fail to get past your own test u aimed for a first round knockout but you're worn out like Ali im made of titanium u cant annihilate me next time u make a metaphore it better be good cause the shit u wrote stinks more than dog food U should've kept ur mouth shut cause after your last lines and whack rhymes I know ur time's out U aranged ur own furneral by ''dissing'' me with ur Disney material just as poor as a Georgian airport terminal talking about the moonshine what are u MJ? your style is a fucking mess like a mexican drug raid u cant fool me I can see past that like a x-ray ur music is so simple but still makes no sense like Dr Bombay U cant write a single decent text give it a rest you're style's a mess u aint hip hop ur just a guest
Skivsamlare
2010-11-04 16:54
sederos just like bob marley, i'm writing my songs. you're done with this rapshit, so keep diggin the bongs. while all the girls in their thongs, dance to my grind. put my record on play, and then rewind and rewind each time the record ends. with time the record tends to get damaged and old but they just buy it again. i'm sold for life, makin hiphop my wife. if she ever leaves me, i'll slit my throat with a knife. now they say hiphop's dead, ain't life a fuck? rappers are makin house, boom bap is getting stuck in the bin, the scene is gettinggettin thin. they'll have to kill me first to pronounce Sederos as the winner of this rap game. hear the rhymes i'm tryin to say. we're strugglin on every day just to make the scene stay. but it gets harder and harder. i'm not tryin to be a martyr, but sederos raps like he didn't even bother.
http://www.kulturkompaniet.nu/
U aranged ur own furneral by ''dissing'' me with ur Disney material just as poor as a Georgian airport terminal HAHA!
Good one Sederos!
ÄR skoningslös mot Rotlös, du är som en rabies hund som springer lös Hungrig rädd och svansen mellan benen, mina punches punkterar din enda lever Du lever som en AA inom hiphop är du fortfarande en Alkoholist Greppar micken spottar ut rimmen och ingen förstod ett ord, alla tänker "Aha!" Som var det allt du kunde komma med, hur slår man ner någon som ligger ned I lumpen var du nog den enda som inte kunde hålla led Du är lika stor upptäckt som hitta en antik och rostig sked Lite häftigt först men ingen blir imponerad mer