hantek: titta du har ingen koll på vad du skriver det är säkert många som kan tolka dina rader precis som om du driver är din morsa en bläckfläck? nu förstår jag inte, dina dissar gör nog ingen knäckt och ja jag röjer, precis som med din morsa samtidigt jag töjer din flickvän med ett finger blir du ledsen nu så gå till jerry springer så kan vi diskutera lite där det är fortfarande mig som din flickvän håller kär hantek tänker nu så här "shit va han dissar mig va keff jag är"
"Ekkorn satt i granen, hoppade från tallegren, laddar upp en hagelbrakare den hoppar aldrig mer" - Organismen
Wangeh Mannen du flowar som en retarded kannibal det passar bättre om du lägger ner rappen och går på en fjortis bal lägg ner skitet det finns andra val som att hänga dig själv eller lägga högre krav du snackar om hur keff han är men då har du inte hört dig själv wangeh du skriver som en uppstoppad älg snälla lilla sitt inte ner och gråt förlåt om jag gjorde din morsa våt och mannen kom inte och säg att du bara drev du har väll tänkt att det är dags att skriva självmordsbrev förlåt om dissen blev för hård jag dissar dig snabbare än en fuckin concorde and now youre praying to the holy lord man you're like a fuckin manwhore so please back off or i will dis you even more så mannen lägg ner du fattar väll inte ens engelska du baitar andra och dissar fel männsika men nu är jag klar för stunden kom ihåg en sak mannen gräv din grav från gruden // AMK
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AMK ja jag flowar som en kannibal ändå är det jag som står och flowar för en fullsatt sal mina ord till dig är precis som att få hiv dom tar kål på dig, snart är det slut på ditt liv du är precis som alla fjortisrappare bara en sak skiljer du är nog mycket slappare du säger att jag baitar vad snackar du för skit grabben fattar inte ens varför du hittat hit jag dissar dig bara på grund av ditt snack att du dissar mig gör inget men att du är så jävla keff det gör mig lack det är nu jag som skämmer ut dig för hela landet efter denna dissen så står jag som vinnare det enda du får det är din högra hand ingen tycker om dig i detta avlånga land du kollar på porr och du blir lite sne när du ser att din egen morsa är me så lär dig skriva nu din lilla jävla mupp kom inte med något skit som jag kunde spytt upp
"Ekkorn satt i granen, hoppade från tallegren, laddar upp en hagelbrakare den hoppar aldrig mer" - Organismen
wangeh listen.... mannen lägg ner du är säkert över arton för feg för att visa åldern dissar dig på bars och tones så mannen tagga så jävla långt du kan är det jag eller du som är hatad i detta land det var väll som jag trodde tog fuckin ett dygn för dig att skriva en text låg du och sov eller blev du bara helt paff och knäckt kan inte vara skönt att höra sin egen morsa bli knullad du säger att jag har hiv men en fråga då jag bara undrar var det inte din morsa som spred det till mig då måste du också ha det eftersom hon fick det via dig snälla mannen lägg ner dina rim snacka aldrig om min morsa för mina ord fastnar som lim efter att jag är klar kommer du vara borta helt spårlöst försvunnen men ingen kommer sakna dig för jag har dumpat din kropp i den djupa mörka brunnen och där får du kanske "vila i frid" just ja min diss följer med dig in i nästa liv och snälla vad var det du sa är jag en fjortis spelar ingen roll slaktar dig på denna rad mannen jag är uppväxt i märsta så stick vart är du uppväxt bonde sug på din pappas dick och du vet att jag har krossat dig med stil vi från slutstation håller alltid våran deal som du själv sa jag rimmar som en kannibal tack för att du erkänt men det låter mer som att du har brist på svar man its up to you one more dis and im gonna show you how i do so please get the fuck out of here whoa is mine now dear // AMK
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AMK: dina rader, du är den enda som förstår ingen finess och klass, du vet det jag förmår ni från märsta ni tror att ni är stora men grejen är varenda jävel är en hora och nej grabben, jag är sexton år grabben ta självmord tiden läker inga sår så du kommer aldrig må bra om du läser denna diss du kan lägga dig på närmsta fucking tågspår snälla hoppa framför tåget det blir skönt för oss alla så slipper jag knuffa dig och säga att du ramla uppväxt ettåttafyra betongen där jag bor snälla lilla grabb ta och väx i dina skor sanningen om dig är precis som alla tror AMK also known as bögen ta dina mamma skämt och stoppa upp i röven du är som man säger jävligt stor i orden men grabben tänk efter du är keffast på jorden du är som en liten fucking fjärt i rymden att dissa mig är som döds synden jag känner massa tjejer som är mera man än dig du har ingen stake du är pussy som din tjej now you're gonna cry, bitch keep it real i will give you more pain than you kan feel and back off now or i blast youre fucking head everyone, even youre mother wish you were dead a to the m to the k fuck you and now start to pray i will fuck you up just like a whore 1-0 to wangeh is now the score
Mannen hur kan du ens kalla åkersberga betongen 195 knäcker er i första och andra ronden mannen vad leker du betong förort har du ens vart i märsta där jag alltid bott mannen du borde backa innan jag letar upp dig och dit gäng juste mannen du har inget folk tycker du är bäng och mest hatad av alla det är väll wangeh som tror han är bäst och störst men det är bara där du bor mannen lär dig engelska innan du försöker lägga rader ett år äldre gå och odla på en hage mannen vart än jag än vänder mig eller snurrar ett varv har jag tanken av kuken i din mammas tarm om jag letar upp dig lär du slå larm du lär få ett anfall och sedan däcka i din mammas famn och då när du drömmer mardrömmar om din boss kom ihåg att om du jiddrar med mig igen lär det lossna skott mannen jag om nån vet vad jag gör lägg ner rappen nu innan jag förstör har inte tid för en bonde så jag lämnar eran kohage ni har inte ens en perrong så jag får använda kärra och spade
amk snälla sluta lek tung du har ingen koll på berga nej du är ju för ung du får inte åka så långt för din mami då skulle jag dränka dig precis som en tsunami vafan lägger du för rim lady? du är inte direkt slim shady så lägg ner lite tid eller ta ditt eget liv för wangeh är på g och jag har kort stubin din morsa är hora hon suger allas kuk för 10 kronor så sitter hon på huk sluta snacka om att du är min boss och ja jag är rätt bäng brukar puffa fint och dra några bloss kom nu på något som DISSAR mig inte något så jag får större chans att pissa på dig snart blir jag less på dig då kommer det att smälla så vakta din rygg du kommer be mig, slå mig inte SNÄLLA
mannen det är över för dig så vakta din tunga när jag börjar rappa kommer folket gunga och jag har fuck ingenting att göra i er lilla åker förutom att hälsa på min bror som sitter för dråp man erat fängelse gör er knappast till tunga tror du det då har du inte vart i valsta och pundat mannen valsta är mitt blod min enda kärlek mina grabbar är bakom mig har inte sett ett svek mannen om du är man hoppa på tåget gå av i station och känn på rädsel vågen sen hoppar du på 580 och börjar svettas när du är framme i hammargatan regnar stenar hela veckan tar du dig fram hela vägen till vv kommer du få en höger och inte kunna se sen ber du om ursäkt men vi bryr oss inte står där varje dag även på vintern but over to you you are so fuckin wack i meet you on the station and give you a clap man you wish you never fight with us we stab you and kill you and leave you in the dust and i dis you in the first place im about to hunt you down kill you and leave no trace you know we smoke and blaze and just in case i stab you in the face i dont care about your age and you know i murderd you lyrical if you fuck with me again i will make it physical i will make you bounce like a basketball i dont care if your big and tall i can beef with you where ever i are you call this a war but i call it a homocide if you fuck with me again i will take down your pride man im one of a kind im teaching you and got the rap on my mind AMK lyssna nu, du har förlorat för längesen, sluta med dina ynkliga försök, om du vill kanb vi frågaa folk vem de tycker har vunnnit för du börjar bli jobbig.
AMK: Ni kan ju nästan posta upp den där i en egen tråd, Ni höll väl på ganska länge som jag förstår? Själv vet jag inte vem som vann, Då måste jag nog läsa igenom och det orkar jag inte om jag ska va sann, Nu måste jag väl säga nåt dumt så detta räknas som en diss, ööööh mannen du runkar balle och e piss och dricker kiss, Jo visst!
Gdje ste patke mater vam jedem.
hantek det var jag som gav dig en hjälpande hand sen försökte du dissa mig och trodde du va man men snälla din lilla slampa är tvungen att dissa nån som sover med tänd lampa klart jag runkar vad fan gör du pullar dig i röven while wangeh helping you var tvungen :p
Du tror att du är bäst va AMK? fast du är väl inte så värst bra ändå. men jag e glad ändå, för jag kan flera språk. så håll i dig mannen för nu blir de mera bråk. wangeh du kommer med krattor och hö. då AMK ger dig massor med spö. XD Jag styr och ställer, som jag vore anna anka. hittar du mig inte här, finns jag i din mammas tankar.. fredens!
you are not a rapper, you'r an asshole cuz you only drop shit!
klart jag är jag är helt magisk när du lägger någonting låter det bara tragiskt lägger rim bäst av alla och håller mitt flow tight nu när jag lägger de här raderna blir du galet high man im so fly you know it but you cant deny jag vet att jag ger han massor med "spö" smälter till och med dig som is och snö zindefakka jag ber dig sluta snacka det låter fan mer som ett namn på en macka har du missat vad jag sa till wangeh snacka aldrig om min mamma cuz im might to bang you you tell me you wanna fight but have you think about it you know i murder you if you speak about me but ops you already did im begin you please run away or i will hit
AMK:Vem fan e jag å rackla/ nån som inte håller käften som du/ Men kan författa alla sorts texter bättre än du/ Räcker det nu/ Inga namn men alla nämnda/ Låt mej förklara/ vill inte va med å leka känd, kändare/ Musikstilen e våran enda gemensamma nämnare/ Å alla gör mej till en hämnare för sin egen jävla agenda/ Frågar ständigt vad jag tycker och känner om han eller henne/ Jag vet inte ett skit om dom bakom namnen du nämner/ För vi är inte alla vänner/ alla känner inte varandra/ Ord regnar simpla men sanna, men ni drängar vinklar vartannat/ Vill ha mej förbannad/ dit änglar inte kan vandra/ Jag får nog hålla käft för att inte bli klandrad/ Säga inget om andra/ Så innan du bandar/ Tänk på att inget jag säger är sant/ Och ändå tolkar du mina tankar som om du vore klärvoajant Samt mina meningar vänds, tänds, svängs, känns annorlunda/ Slängs, bänds, används i annat syfte i en annan runda/ Samma dumma skit/ det du skrev var inte sant, nej/ Har inte angått mej/ men tror ni Roney kan nåt, nej/ Ljög för effekt/ skit i mej, ta med nån annans namn/ Eller skaffa info i andra hand för bättre sammanhang
Varför en från Pst/Q? Svara du? Rimmar för det här är en diss, Måste rimma lite mer så hiss, Alla miljoner flugor älskar bajs, Alltså är det najs, Du är en soptunna, Ni är alla skumma, jag äter er, Men ni blir fler, Då öppnar jag bara munnen lite till, Snackar skit för att jag vill.
supremee Du hänger på en sida där varenda jävel lyssnar på Pst, hur i helvete tänker du när du tror att du kan komma undan med det där?
scrotum lyssnar på pst// ta dig en sväng med bilen i ditt PS3,/få se// vem kan härma vem kan baita / vem kan sätta på tjejen hon är så tight-va?// yea right..
"shut up before i put you back up in high heels"<br>
en sväng i bilen med ett ps3 skulle det vara en diss ?
härma = baita ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅyeah n00bst3r
wangeh skriver härma = baita // Bjuder dig upp till min ring för att fightas // Slår ner dig ur ringen, du han inte med min höger svingen // Slår dig så hårt att jag får skavsår på fingret // efter att mitt knogjärn som satt dumt till // Men med knogjärnet gjorde jag massa blodspill // Jag vet att jag inte drar in mina tyngsta punschline // Men det är inte nödvändigt när jag sitter på stockholms airline // Snubben jag battlar imot kommer nog inte att svara // vi ses efter semestern jag ska ha i sahara // ;) HAHHAHA keffaste rim jag orkar inte spotta punsches och slösa dom nu när jag fått tillbaka mitt skrivande. OBS OBS!!! Jag är inte på stockholms airline och är inte påväg non stans i utlandet. Men jag skriver alltid samanhängade förutom på fyllan :D
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
Dulle När dulle spottar sina rhymes så får man skrattanfall för när du öppnar käften så låter de som ett astmaanfall snackar om knogjärn o blodspill men de ända spillet med dig är tid sitter här o skriver med ett leende på läpparna o din syster är här bredvid fått tillbaka ditt skrivande? men du säger ju själv att du suger suga kuk kanske är de ända grejen till du duger det är mer intressant att kolla på fluger än att sitta o läsa all den skiten du ljuger
Saken är den att du är helt ute och cycklar // Gangster ligan du är ni bara hyklar // Visst min syster sitter dig brevid // Men roligt för dig för jag har inte änns en syster ditt svin // Hur kan du bara proppa ur dig ord som du slungar kefft // Svajigt flow och rimmar dåligt som pung svett // Jag flowar över hela whoas kvalité // Du är inte svenne utan bor i santrofe // Droppar mina bomber droppar mina hundar // Vem, vem är snubben han som är flum man // pz mother fuckers:D
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
Producent
2009-10-23 23:06
Dulle You'r mother got three titties: one for milk, one for water...and the other one is out of order! :D:D:D:D:D:D
Musikproducent Lyssna och köp mina beats på http://www.pentmo.com
Dulle Vart fick du gangster ligan från? hur vågar du kaxa när du är lika biff som ett grässtrå? ditt flow är uppbyggt på nödrim - mannen du är inte bra så snälla lämna hiphop scenen - ta ditt pick o pack o dra rimmar dåligt som pungsvett?! wtf mannen äru från vettet? behöver inte dissa dig - du gör de så mkt bättre!
We all in the gutter, we all in the dark but I look at the stars Heaven devine from a mind set to drop rappers with these bars to much yo-yo-yo not enough lines that flow Although I need to face the challenge but I dont challenge myself Last remains of the ancient breed that proceed to make you bleed I dont put my seed in anything, to bad for my one-breed DNA Battle me you will be K.I.A. slang something dope, cant be located by D.E.A. You cant reach my skills even if we were Siamese Twins I carry these twins to blast your twin with a irritating grim
I be around, just out of sight
biggIssue, hm... jag är ditt största problem & ställer du dej upp får du den i röven din beejjatch... öppna käften, och jag drar ett bögskämt igen du är omkring, men bara just out of sight... vem fan kallar sej big issue? hade varit bättre om du bajtat ditt namn"We all in the gutter" , yeehh whigga..men du är ingen gangster du blir rövknullad, pissad i arslet när du ligger på marken och slutligen får lite mer smisk på arslet.... fattar du vinken mannen?
Eaten bread is soon forgotten.
PRELUDE Ja hitta inga rim i din keffa text// den enda bruden du får knulla hon heter han len// vet du inte vem de är kolla på din handled// Mannen vem är de som blir rövknullad// Jo prelude som gillar att bli pullad// Du gillar att diss personer på whoa// han är depirmerad för hans morsa är ju en hoe// Det är därför han slänger massa skit bars på oss// men han klarar inte av mej förstås// Du kanske ska backa back till din nivå// och när du kallar någon bög då är ni två//
Prelude I stand up clappin my hands, that's called standing ovation Than you be facin the concrete and witness Big Issue innovation American History X but call this one Hand-Some-MySelf-Some-HandSex Pop some Ex pop the Tex for fun and break your neck for these muscles I flex Lines dope like Colombian Cocaine, maintain the agony of junkies through your veins Blame it on David Blaine, hocus pocus and your brain leaves your cranium Mummy Returns is the definition of a Prelude comeback But when Issue rock the mic you not even good enough to be my Prelude I dont even prelude with your girlfriend, because you have none If you did I would fuck that slut till the brainparts drip through her nose
twed/ jag knullar din mamma, din mammas fitta & "fisstar" henne i röven tills hon dör din mammas fitta hahaaha.... din jävla horunge, så kan det gå sen dödar jag dej också... och då är ni tvåBig Issue/ öppnade käften, då kör vi bögskämt igen ammm.... min kuk är så stor att det är den största du sett och....att...din syster är en hora, men det har redan ödet bestämt & om du hör att din farsa blir våldtagen av en storkukad snubbe så... ....hörde du rätt!! wow! kolla snubben har är en optismist,rader tajtare än en lina kokain , heheheh ...mayne, jag kommer springandes från brandtrappan och hoppar jämfota för att sparka ut dina halsmandlar heheh bitch...
sitter här och har inget att göra. Prelude, det är du som ska få höra Har läst igenom din härliga text de verkar som allt handlar om sex Jag är ledsen, men jag har inga mandlar Hostar lite, ställer mig upp allt blir omvandlat Nu är det du som ska få smaka på smisk När jag är klar så tänker du som en guldfisk Jag har en hemlighet som du kanske vill veta? Här kommer det så sluta att peta Det är jag som är den osynlige Håkan Jag brukar se när du smakar på snorkråkan Föresten, jag har en sak jag vill berätta Nu är det jag som ligger etta
Go o gla' kexchokla'
Prelude I get blowjobs from girls who taste like cigarettes My show is a blow job like Al-Qaeda, there's no debts only death I see visions of hell than I get you a burning spell Your rhymes are "hehe, haha" all I read is "bla bla" My sounds comes in one ear and gets stuck Possess shit when I rock the Mic I just started to Mic-Check
BigIssue Sitter här och kollar in dina rader Dom är tajta, med de fattas lite spader hmm tjejer som luktar cigaretter Cancer-pinnar dödar, har du inte läst the letter Men vad gör de mig, vad gör de dig Det skadar dig men inte mig, De låter som du är en optimist Allt måste väl vara mörkt o trist? Det är jag som en filosofen Ser både ljust allt är bara ett ända sken Pz Hahaha
Go o gla' kexchokla'
HUmlan let me teach this basstard a lesson sparkar skiten ur bajs Issue , & ger den andra jäveln en käftsmäll mitt namn är ett förspel på hur länge jag håller världsmästarbältet & ett tips till big issue in the heat of the moment... spring när jag kommer... annars är blir du liket som ligger på golvet"I see visions of hell" nej whigga...det är bara pipan från glocken
Prelude Kickar rader pa engelska for kunna kicka ett rhyme pa svenska! Fatta grabben dina lines aer dem absolut saemsta! Ditt shit aer svagt som Kosovos Ekonomi Du forsker attackera utan baktanke eller strategi Dissar mitt namn utan kunskap, "Stor Sakfraga" aer en manna-artilleri Prelude betyder bland annat forspel Man I fuck the for-play and get to the point, oink oink Haerma dig aer ju inte ens att bajta Dessa rader aer rovknull sa du kommer skraeck-bajsa Fajtas med dig aer som sno alkohol fran en alkoholist I hiphop aer du som 3e killen i Latin Kings, en statist Du har ingen roll, sa droppa attityden, din morsa spyr pa den Jag laexar upp dig som kvarsittning Du kommer vara raedd att ta dig tillbaka som spring-taxi Den som aer kaxigast aer ocksa svagast
"Fajtas med dig aer som sno alkohol fran en alkoholist" klart det är, försök ta skiten ifrån en alkoholist...(idiot!) T.L.K.? Nope, snarare lika dope som gangstermusik"I fuck the for-play" , sug min kuk är ett annat alternativ damn mayne...du är verkligen kass om det var ditt tunga artilleri!? bajs issue...jag knullar din bitch,eller vi säger så här... det jag gör med henne förknippas med blommor och bin och när vi ligger på golvet innan hon börjar suga min dick säger hon; big issue är inget problem, han bara sur för att din ....är stor som en hingst & skulle inte få plats på 70 fotografi (tsm) men som sagt, in the heat of the moment..... ....lyckades du aldrig springa ifrån mej, mayne skiten är över ha du någonsin kört rysk roulette? ta en titt mot revolvern... Blast! Blast! Blast!..... Blast!... i killed you, its over
Prelude "I fuck the for-play", sug min kuk är ett annat alternativ in the name of Spanish Lil Jon "QUE?!" bajs issue...jag knullar din bitch,eller vi säger så här... det jag gör med henne förknippas med blommor och bin och när vi ligger på golvet innan hon börjar suga min dick "QUE?!" vad e detta, engelska svenska for fa ihop rimmen o aenda flyter det inte!
BigIssue BigIssue ska vi leka en lek som kallas kurragömma? ska vi skippa denna dissen eller är jag för svår att glömma? jag ägde dig förra gången såg ditt blod längs vägen strömma din rapp är kass och jävligt svår och bedöma men jag pussar dig på kinden och plockar punches från min skattgömma BigIssue jag har inte mycket till dig kan bara berömma att du skriver som ett emo och har sår som blöder och är ömma men tyvärr är ditt liv som saker som är helt bortglömda nu ska jag lämna dig ifred så du kan sova gott och drömma :)
Make love, not war!
rooobbin har blitt stenad i din stad fler gånger aen en afgansk kvinna kom till min stad och du blir bokstavligen talat saenkt, som en afgansk kvinna i den bonde-by du vaexte upp i kallades jag för JAETTEN krossa din text, innehåller ingen flow som kommatecken tekniken aer för avancerad, du fattar inte haelften du HIGHLiGHTAR dina rim, mina rim lajtar som taendare då jag aer High Sky hög, du och Prelude gangbangar inget förutom i en boghög du aer en jungfru ute på din resa som består av Titanic ödet Isberget som stod i din vaeg, du vinner inte, sluta drömma "men jag pussar dig på kinden och plockar punches från min skattgömma" FAGGOT! Som erkaenner att du sparar det baesta till sist Du kan stå först i kön och aenda hinna komma sist!
BigIssue I din ålder borde man lärt sig ett och annat om rapp ändå skriver du rader som är isär och din delivery är glapp du är en jätte i din stad kommer du hit blir du dränkt då är det jag som är kungen och du som är sänkt Prelude har inget med mig och göra alls för han är precis som dig en liten sketen lögnhals inte mogen för din ålder du är som ett barn på lekis jag äger dig i battlen mannen på alla sätt och vis
Make love, not war!
rooobbin You better watch when you stepping, you might just make a sound you dont wana wake me up from the underground so what you gotta do? you ether run or you dodge ether way ima hit you, and im hitting you hard man im a battle-axe warrior, warning em im on to ya blood on my blades as i walk trough the orchestra tryna be creative, but i just woke up so now im sitting in my bed tryna tell you whats up you dig? your not a great mc, your just a pig i deliver a feeling that sting under your skin better check as i bring the hole movement im in ching ching the sound of my bars makes your ear ring!
Yours truly, Slobe
Slobe För det första lilla Slobe du borde lära dig och stava Du kan inte rappa engelska när du skriver som en apa Du borde lägga ner och hitta på något annat För det du droppar är särskrivet och helt jävla förbannat Lilla slobe stackars liten dags och lära dig en läxa Att göra dina rader bättre och lite mer komplexa Och inte konvexa, som ditt fåniga namn Det låter som en luffare på tjack i ett kefft land Droppar inte många rader för att krossa dig totalt Visst är det fenomenalt när jag droppar rader likt paranormalt?
Make love, not war!
du säger att jag inte kan rappa, baserat på en text du måste få en verklighetsbild, för du är helt väck skulle du nu godta en "chalange" om en riktig battle hade jag krossat dig totalt och sen spottat på näven för du är ingenting, som gangsta rap utan bling bling så försvin-svin min punch är som en rallasving så bara backa baks jävligt snart fatta vad att jag är fenomenalt bra, rappar som ingen annan karl jag lägger det så fett att svenska verb blir för smal därför spottar jag på engelska, ingenting mer fan jag skiter i vilket, jag vet vad du ser en vit jävla rappare med kepsen på sne de va de, ta de lungt man, va de nått mer?
Yours truly, Slobe
slobe, du borde välja ett annat språk att kicka det på// franska, spanska, så länge jag slipper förstå// alla kassa bars du lägger i dina lama texter// rader skrivna av någon med als hade varigt bättre// du är sämst jag är bäst som spader ess// och du kan gråta ut mot din flickväns adamsäpple// du skämmer ut dig typ som kanye west// och gör nog bäst i att avgå som lagerbäck// peace
To late... to FUCKING late
Krutskjutare jag vattnar min mun som en makaber panering för att ta mig upp till en ny nivå som karate gradering jag kan ta mig långt med en kapabel planering jag reducerar dig till noll som arabers sanering din jävla idiot du ska fan bli mörbultad du varken hör eller pratar liknande dövstumma jag slår ut hela din hjärna med en öltunna och lämnar dig att ruttna och bli förmultnad
Zittla - The Fatal
jafari han tappa förståndet när han blev tappad i golvet// (haha) och ville ta sitt liv när han insåg att pappa var tomten// du säger att du är som du är på grund av haschpsykos// men egentligen är det för att du har downs syndrom// att jag är bäst säger sig själv som en pokemon// medans du suger och borde hålla dig till rock n roll// dina idoler är telletubbies och Anna Ternheim// du kommer att sluta på samma sätt som Saddam Hussien
krutskjutare en kaxig skit unge hänger i tråden och det va du som fick självmords tankar när din pappa va tomten tagga bort du är skratt retande precis som ditt namn langa en diss till mig och jag plockar ut tand för tand sagornas prinsessa krutskjutaren är den nya snö vit pallar inte skriva mer så länga en diss på ett skönt beat !!
_nosoon_ (Min pappa är den riktiga tomten och får ett rus, När han smyger sig in i små barns hus, Färgglada paket under varje gran och i varje strumpa, Alltid med en vit gegga och en flaska skumpa : D) Nosoon det är ditt användarnamn som lockar till skratt, Men det som får en att garva ihjäl sig är din rapp, Du är så chose att jag nästan spyr, Så jag svarar för att få utlopp för min avsky, Jag önskar dig inget annat än självmordstankar, Och kanske blondiner som är undernärda och slanka, Sitt du där hemma och runka sönder din balle, Du åker i finkan för våldtäckt av din egen nalle.... (Öööh öhh en självdiss, i dag var jag piss, Balle runk runk, Nalle dunk dunk.)
jag skjuter hantek för jag är krutskjutare// och säg inget annat din jävla kuksugare// du är fjorton år och har inget ordförråd// jag kan lära dig ett nytt ord: motorsåg// du tycker säker det är coolt att dricka öl// träffa några pojkar och pippa röv// leka james bond med en laserpekare som är infraröd// cykla cykel utan cykelstöd// gangsta b0iii
Hantek, sluta spela skillad lämna whoa eller lär dig flerstavarimma är din pappa tomte är du en tomtenisse och är du en tomtenisse är jag grinchen Du drömmer om en bra rad och jag langar den och bara för att du har en nalle har inte alla andra det