Utmanar metra 186.. kritik tack!!
Först o främst grabben.. du bor i vallentuna! / dina keffa låtar e fan t.om en skam för din nuna varför ens försöka äga mig?? / alla här vet att du är gay och hela din grej är så jäävla fake! du inser väl själv att du blir krossad på allvar? / pissar i dina sår sen får du dofta på mitt saltkar killen e tjugoett o ljuger fett / att besegra denna sopa kommer fan bli superlätt sitt nu några timmar o kämpa me ditt rimblock / om de ens finns nåt, kom me dina vänner, ja kommer me min flock
de e underligt att du inte hört talas om mig / men angående dig e de känt att ingen kan vara mer gay hur fan ska du hålla måttet på denna nivå?? / nattklubben stänger 5 men din mor sa: va hemma 2 du e en liten, liten färsking / john blond har meckat weed på streetsen i åratal o levt som en värsting va har du komma me? du e fan kastrerad!! / du går in i en bare-knuckle-fight me en handske som e vadderad jävla lök! blir irriterad på sopor som du / ensam i skogen sitter denna kille o fotar sin kuk hoppas på svar från alla tjejer på lunarstorm / ja e bäst! du e som en serverad kladdkaka: UR FORM..
--------------------------------------------------------------------------------
kommer erkänna inför hela whoa! tacka o buga för mig, om han äger dem här raderna / JB
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
|