gawt vs. BattlarN
gawt Inleder: Hoe Hoe, jultomten levererar knytnävar till horor aka BattlarN som skriker "bITch!1" och drar i fruns hår men idag står jag och skriker min familj reagerar Fel? Säg det så ska vi se hur Gudfadern Gawt reagerar! självutnämnd MC som Jay-Z, men suger så man blir frustrerad du vill även liknas "Shara" så kamel blir dit ökennamn du skulle gått på smågrus, Sahara tar dig öppen famn släpper dig inte fri.. jag är under din nivå... i idoti
BattlarN Svarar: Nu har du verkligen gått för långt som din o din farsas kärleksrelation Hela din text var åt helvete, och tragisk som när bögar gör adoption Jag suger, mycket riktigt men bara på överlägsenhetens ljuva faktum Och din morsa är så jävla fet att hennes jacka behöver eget kapprum Tomten levererade smällar till horor och du får kraniet sönderslaget Jag är som Arsenal, du är som GIF Sundsvall, underlaget Du är patetisk, till och med så dum att du tror DU är den smarta Kallar dej gudfadern, men drömmer att spela i damlaget som Martha
Försten till 6. Lycka till gawt! :)
Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //
|