Studs Vs Sellish (8bars Svenska)
Studs Börjar: Sellish är ingen gangster han heter nicky// Jaa du kommer från betongen.. är det viktigt?// Haha du skickar dina keffa låtar hela tiden!// Fan jag stör mig på det jag har bra kvalite som siden// Din kvalite är lika bra som amatörfilm// Yes sett dina rader bara nödrim// Din kuk växer inåt precis som dina naglar// Jag är grym slungar dig till nangijala// Sellish Svarar: Vadå jag skickar mina keffa låtar, har bara gjort en bra låt/ Sluta va kaxig för ingen slår dig för du tjallar till farbror blå/ Din jävla tjallare akta dig så jag inte slår dig med min hammare/ Du är mobbad så du blir inte ens ensammare i en barn kammare/ Du reta mitt namn men fredrik w vad e Studs för nåt påhitt/ Jag lägger dig på en studsmatta och du studsar helt kul fritt/ Den här battlen e redan avgjord när jag lägger mina tunga ord/ Nu måste du springa innan mina små ord blir studs mord/Först till 7 votes! Lycka till Studs!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Tack för rösten, även om den inte va till mig! Men har du nån anledning?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
jaha 1-0 jag tror att det blir 7-0 :) Men vi får se , lycka till sellish!!
Haha ne det kommer bli 7-1 till mig. Men vi får se
Vadå se? Du är ju blind av ljuset av mina rader ;D
v studs, bättre rim och innehåll helt enkelt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säger exakt tvärtom vad Dicknick sa. V; Sellish, bättre text, rim & innehåll - även om det inte var en toppenbattle.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
som niickees sa, ingen toppbattle men sellish var snäppet bättre! vote Sellish
"Den är inte lång, men den är smal" hahah
vote; Sellish
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilkna rim hos sellish gillade ni då :)? Och innehåll
v: sellish, jävligt kass battle dock.
4-2 jag såg inte dicknicks röst, sry dicknick :)
Känner ni varandra irl? Liksom "Sluta va kaxig för ingen slår dig för du tjallar till farbror blå" Okej ni verkar va grannar? :D V:Studs
Haha, ne vi känner inte varandra!
4-3 haha nää :p , jämn battle :o
votar inte, det var rätt kefft.. pz
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
V; Sellish, enbart för att studs var så mallig med "7-0 till mig"-snacket (=
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
tycker studs va bäst;D
6-4 , båda höll på med det , plus att.. är det inte så att man ska döma efter raderna? Inte sättet man chattar på efteR?
Sellish , du bestämmer om vi räknar den rösten :) 6-4 om du räknar den, 5-4 annars :)
Fortfarande en vote, sluta whina.. losar du så losar du, ni e kass båda två ändå
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Öh... japp... men egentligen borde man bara rösta om man faktist menar det och inte lägger till keff kritik som : För studs var så mallig :)
sry, men jag har stört mig på att det inte kommit NÅN kritik överhuvudtaget inprincip
V; sellish. 6-4 nu eller vinst, avgör ni Peace!/Gb
7-4 tror jag? Då säger jag tack för en god battle annars säger jag hoppas jag vinner !
Ingen kritik igen, aja sellish du får väl vinna :)
Tack för en god battle!
Detsamma :) Vi kan göra en till om du vill :)??
sellish slakta.. lägg ner o rappa småbarn! ni tror väl inte ni har en seriös chans att bli nåt? börja på innebandy eller nåt istället :)
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
ja har kommit ljusår längre än dig inom hiphopen kan ja meddela :)
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
Nej. du har kommit 5 år längre än mig :-)
Nån som kan säga vad jag borde förbättra i min text :-)? Lite mera detajlerat än. sellish var bättre? Jag behöver lite tips :-)
Sellish vann... Och studs vad du ska ha för tips är försök att inte använda nödrim hela tiden bara så går det nog an ska du se!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Sellish är ingen gangster han heter nicky// Jaa du kommer från betongen.. är det viktigt?// Haha du skickar dina keffa låtar hela tiden!// Fan jag stör mig på det jag har bra kvalite som siden// Din kvalite är lika bra som amatörfilm// Yes sett dina rader bara nödrim// Din kuk växer inåt precis som dina naglar// Jag är grym slungar dig till nangijala//
Tkr inte det är nödrim själv alltså...