KeViNuK vs Dicknick
KeViNuK
sitter o leker med min första diss och känner mig redan segerviss// men vad kan man igentligen säga till nån som är 14 och luktar kiss// till att börja med så får du nog snart börja med din ideskiss// skulle du komma på en punchline så e de i klass med att vinna på triss// ja och tro inte alla battlar dig för att du är bra utanför att du e minst// när folk frågar dig om battle är det för att vara säker på sin vinst// och din heder behöver juh vi inte snacka om den har du snart mist// för om man jämnför oss är du vilsen turist och jag en internationell artist//
Dicknick
tror du verkligen att du är fyndig med dina jävla dagisrader?// släpper en verbal granat till din avsmak så du vaknar vardag med farlig spader// bara att vara i min uppsyn ger dig kalla kårar och desperata tårar// och ger dig mardömmar om att jag ska bränna dina lemmar på separata bålar// du sväljer din egen stolthet och säger att jag luktar kiss// du ska nog inte säga ett jävla piss när du själv väljer att jucka vilt// och kalla dig själv för artist, hela din uppväxt var en jävla miss// du kallar din text för diss, men sanning är, du är inte ens värd att kallas baggis//
först till 7!
I Live For Hardstyle Baby
|