Dicknick Vs DaHla
Dicknick: Mina verbala färdigheter ger dig hjärnsläpp och du slutar tänka// Du domnar av mina punchlines och tappar all din känsla// En gangster från "k-town" så du ville battla// Krossar din skalle och kollar däri, men fan du har ju ingen hjärna// Som om du inte var färdigt slagen så bankar jag ur din luft// Du är ingen gangster, du är precis lika farlig som piff & puff// IQ-bedövade äckel som du blir skjutna av Dicken// Medans du ligger i en kista ligger jag och knullar din fula flickvän//
DaHla: verbala färdigheter och punches? är det första april?// du är en fucking myttoman som dödas av min glödande blick// du snackar om att knulla mig tjej? din text är skit och trist// du kan faan inte knulla nån för din kuk är lika stor som en klitoris// Hur bra kan man va om man kallar sig själv Dicknick?// stick bitch, dina rader är familjetrevliga som en picknick// du nämner gangster i alla texter, är det det enda ordet du kan?// lämnar dig blodig som faan, gå ut och göm dig i skogen din fjant..
först till 5 ? ..då kör vi, peeyz
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
|