Yeaman VS Sellish!!
Sellish börjar!
Vart fan har du fått din jävla konstiga namn/ Vilken jävla idiot kallar sig själv för yeaman/ Du tror att du är känd men snälla lilla du skaffa lite vett/ Du bara blir mindre och krymper som ett plagg i kem tvätt/ Jag titta på din profil och du hade inte en jävla vän/ Jag såg också var en dansk du pratar väl värre en norrmän/ Du går och kallar dig gangsta säg mig vart fan bor du/ Du bor säkert ute på landet och du blir en bondhustru/ Yeaman du kan bara säga hejdå till din keffa "karriär"/ Du kan inte komma långt men jag gör redan en globen konser/
Yeaaaamans svar!
"Fan ta dig" men Yeaman dominerar till och med satan du glorifierar gatan, men har skol-kongress över atlanten och det ändå du representerar är ull som Represen-tanten Sellish är är toapapper som varenda erkända whoa rapper' ska du tvätta i kem? mist ditt vett? jag rekomenderar kemtvätt "en norrmän" gör om allt - och snälla, gör det rätt! jag struntar i direkta normer men jag gör dig i perfekta former runda, tjocka, små - alla gillar pepparkakor - även jag, Shrek då blunda, bocka, få - väldish många shots.. även bistro Sellish, jag säljer din stil, och du blir däckad - av en bil
....
Till 7! CMON NU WHOA!!!!!!1ett
(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2008-12-06 17:25:30)
det ända du representerar är ull som Represen-tanten
|