Massivesmb VS. 7Himlen
Massivesmb
droppar mina rader lika tajta som en våtdräkt dom är giftiga så mäktiga att din anal blir spräckt du jobbar på dina rader medans jag ligger i sängen med din flickvän och lampan släckt, när jag är klar med dej är det mer än din stolthet som är knäckt tycker att du ska visa lite respekt, när jag är färdig med din tjej klär jag upp dej som en ballerina och du skyller dina fel på gud som i palestina, men det är väl inte min sak att sitter med feminister och propsar deras manshat mina rader får dina att likna struntprat, nu blev du deprimerad och trycker i dej snabbmat som tröst men alla vet att du vill tillbaka till din mammas bröst
7himlen
Kvalitets förtekningen du ville starta battle mot mig Hur ska det gå till, jag kan inte skämma ut en tjej//
Jag leker med dig, med både rader och rim Jag hoppas du blir undertecknad jag knäcker dina stavfel//
Jag dräpper dig med kniv sedan stoppar jag dit flow Sedan stoppar jag din text sedan åker micken upp i dit rövhål//
Ta det chill mannen det räcker med det som finns kvar Du har ingen chans mot mig så du kan backa tbx//
Övertalad seger är ngt som får mig att stanna Tack vare din morsa blir jag kallad för din pappa//
Jag har klar het, du kickar med stavfel Jag droppar ganja mannen, det sluta med ett avsked//
Aja kommentera nu folk:D Först till 5poäng vinner:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|