Gussti vs DMAt ( 8 rader svenska )
Gussti:
När jag steppar upp hänger ditt liv på en skör tråd som lindans Och att du baitar så som du gör, är fanimej pinsamt Inte ett piss har varit bra utav det som du lagt len För du kör lika bra som en blind bakom ratten! Du kan fan ingenting om att lägga feta punches Så sluta snacka skit som en koprofil med munchies Och mannen, du är fan jävligt lustig att se på För du tror att du är rappare men är egentligen bara bög som CK
svar på tal DMAt:
"steppar upp" - Ville du battla så kom till tunnelbanan! där jag levt så länge att mina ögon är mörker lampa Du kallar mig bög men sitter på kukar som porr branschen och det enda du vet om rader är att lägga torra punches! Om jag så skulle skrivit samtidigt som jag gick lindans så har du ändå ingen chans, och det är fanimej pinsamt! Och dina jävla CK skämt hittade du fan på whoa forumet så ta inte cred för din skit, gör som folk: spola ner det i toa stolen!
vi kör försten till 7.. med undantag om rösterna är sega, så blir det 5 antar jag.. Ta gärna ut rader, ge kritik till båda texterna :) ha det
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|