Limp vs Pojo Limpshit man borde ta dig o bränna dig på bål ditt dräggelskjuter sönder dig o låter alla köra hål i vägentar tag i dig o rullar ihop dig som en snusprilladu e så fattig att du andvänder ditt örnovax för att fixa din frilladitt namn betyder kyckling så det blir dig jag grillarför att va en fågel stinker du fisk som lipsillardu e 20 bast ska du battla så lägg ägg som en hönamina rader e sköna att dom får en stum att stönabattlar du mot mig så kommer du förloradu har bara många bröder för din mamma är en horaPojoKolla på limp, han personifierar impotensen/För hans kuk pekar endast uppåt om han står på händer/Så häng dig! eller hoppa ner i avgrunden/Lämnar dig bakbunden din apunge, med huvudet avhugget/Skjut du mot mig, du skjuter ändå bara blanka skott/Du vinner tävlingar på ålderhem om vem som har slappast snopp/Jag börjar bli så trött att jag skiter i innehållet/Och tömmer ut allt på dig så att din doft blir bibehållen/Din svenska är makaber, du är straight som pridefestivalen/Du slutar som ett kadaver med din morsa uppkörd i analen/ Först till 7 inga kompisvotes och motivera gärna när ni röstar
du har bara många bröder för din mamma är en hora
Kolla på limp, han personifierar impotensen/För hans kuk pekar endast uppåt om han står på händer/