Fishy V.S Gussti [12 bars, svenska]
Fishy (Studs)
Okeej nu krossar jag dig hårt embee// jag gav dig props du är bara en wannabe// haha nu fåru ganska lite props// inse fakta du kan lätt suga min snopp// nu ger jag dig en hård jävla propp// men dags för mig att byta rim// fishy dödar dig hårt med kniv// fatta fakta du måste skaffa ett liv// för du drabba din pojkvän med hiv// Nu gör jag slut på ditt saliv// fuck you du får smaka fishs stil// nu fåru sex av ungar som en pedofil//
Gussti (embee4president)
Seriöst, varför utmanar du mig? JÄVLIGT dumt ditt illa offer// För när det kommer till battles är jag fan Eminem medan du är... Toffer// Inte särskilt bra alltså, som bröderna Hanson// Efter som att dina dissar är bort i tok som Charles Manson//
Om du försöker cutta mig trollar jag bort dig som Penner & Tell// Men fan, nu är det väl nog med namedropps för ikväll// Och snart kommer du väl börja grina din jävla lipsill// Efter att jag krossat dig som kryddor blitt av en pistill//
Och precis som Panama kanalen delar Sydamerika från Förenta Staterna// Separerar jag ditt huvud från din kropp med hjälp av bara handflaterna// Till sist kastrerar jag dig och får dig att låta som Musse Pigg Sen lämnar jag battlen som en mördare lämnar brottsplatsen med bara en cigg//
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Försten till 5 eftersom att folk inte verkar vara särskilt aktiva här på B&C
Lycka till stutts
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|