Zouldat V.S Sellish [8 bars, Svenska]
Zouldat
Himlakroppar krockar när du bockar dig bort i baktakt/ Åt ditt eget inres självförakt för din skenakt var ett brott mot lagar/ Åt dessa som Sellish krävs inte munkorgar - möjligen loppkragar/ Skäller högst men biter sig själv - ditt enda sätt att fördriva dagar/ Skolkat från livet i största allmänhet och satsat hårt på dagdriveri/ Men allt eftersom skriver du texter som känns mer som jagskiteri/ En stum värld bryr sig inte och du bara gapar efter ben/ Du kommer få som du vill den dagen dom skrapar bort ditt beniga arsel från scen/
Sellish
Ge bara upp du vet att jag kommer vinna Zouldat// Sluta rappa du snackar ju bara massa skitprat// vad var det där för text, hitta ingen diss// jag går på stan och du säger att jag e din kompis// Zouldat hur kan du kalla dig så där// Jag kommer slå dig så du får magbessvär// här kommer mina två sista rader// du tror du e gangsta för du såg gudfader//
Först till 7 votes
Lycka till Zouldat
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|