Sellish V.S Gussti [16 bars, svenska]
Sellish
Embee4president du tror att du e bra// men jag kommer knäcka dig som en knäckt chocklad// jag kommer vinna denna battlen fatta// för allt jag säger om dig e kalla fakta// vem vill ha en president som inte kan rappa// men du kommer väl göra så alla är lätta att haffa// du kommer väl alldrig bli president// precis som homer är du för ointelligent// Embee4president varför försöker du med allt detta battle shit// för om du bråkar med mig jag kan inte garentera att det blir skadefritt// förlåt om jag gör så du missar ett bolibompa avsnitt//¨ för som sagt kommer inte det att bli smärtfritt// du går runt o e kaxig för du tror att det e ett spel// men seriöst du måste ha ett allvarligt rollfel// dem två sista raderna o du rymmer till nån ö// du vet att om du skulle stanna skulle du får spö//
Gussti
Fan, jag är bättre än att battla en liten pojke vars namn är Nick// Jag menar, dina dissar går ju inte i hamn, ungefär som titanic// Vem är du som kallar mig dum egentligen, du tror liksom att du är jagad av snuten// Och det är jävligt kul att skulle ge mig spö när det är du som hamnar på akuten//
Och en sak ska du ha klart för dig; Mitt namn är inte embee4president// Och man har heller inte sin mandom kvar om man som du, är impotent// Eller vafan, du har ju inte ens kommit in i puberteten än// Så istället pimpar du din rumpa som pedofiloffer till äldre män//
Och en sak du borde lära dig är att rappa gör man verbalt// Tror att jag kollar på bolibompa, hah, är det inte paradoxalt?// För du är ju fan 12 år gammal, är det inte läggdags snart? Kallar mig Homer men du är invandraren på Quick-E-Mart//
Oh jävlar, Nu exploderar rimmen precis som smällare// Känner ni? Det luktar incest om Sellish som Fritzl's källare// Lyssa, jag är på bärsärkargång som Matti Juhani Saari// Och jag äger alltid ut dig, från Februari till Januari//
P.S, namnet var Gussti : )
Försten till 7. Lycka till Sellish
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|