Spades v.s Akovic (2 ronder .. 2x8)
Spades: Akovic, killen som slickar röv som en standard vill tillbaks i vattnet och det är där han kommer hamna han försöker långa rim och snackar man stilen så ser alla på whoa att han vill coppa min! "jag har blivit bättre" kul att du känner det så men du tillhör fortfarande till dom sämre på whoa din penna och block? lika bra att du slänger skiten för allt du säger tolkas som att du är efterbliven!
Akovic: Spades, du ville battla mig, men jag ska sänka dig du vann förra battlen vi hade, men jag ska säga dig att det är ingen idé längre, för du kommer inte vinna över mig för lika bra du lämnar whoa o musiken, för ingen behöver dig Vaddå jag försöker köra med långa rim? orka köra med sånt, bara försvinn aah jag kan slänga skiten, för jag skriver på dator och du, har din mamma sagt att du är född på delning genom spermadonator?
Spades: Jag trodde det här var en battle, inte sandlådetjafs att du skriver sådär tyder på att du inte kan slå mig alls rimmar lite fult nu, men du är fucked som cancersjuka och borde lägga undan brajjet från din vattenpipa borde fattat innan, du fick din farsa att sticka det är därför du försöker dig på kassa mammadissar du är riktigt dålig, eller nej, du är skit förresten fan att jag slösar rader.. jag trodde du hade blivit bättre
Akovic: Sandlådetjafs? Du jag lever inte som du gör på din fritid det är ingen brajj i min vatten pippa, du mitt liv är mitt liv ditt liv är ditt liv, så snacka inte skit mannen ey, när jag går förbi , släng inte dit sanden jag kanske inte är bra på battle, men jag är lika rapp i käften som en sportkommentator som en expertkommentator, dina ord knockar mig inte, det känns som du slår med dina handflator lite långa rader där, men jag gör ditt liv till missär men du ska veta en sak att detta är min värd
först till 7
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|