Limp Vs Sellish
Limp
nicky bajtar så mycket han är ju värsta reprisen o han tycker att han är asscool för att han hatar polisen lägger assfeta rader klart att du tar skada du är inte förortstuggare du tuggar på dina naglar du vill ta dte till gatan men du tar det till din lekpark tror att du är tung för att du snackar dålig svenska o om knark du är lika mycket rappare som jag är värdelös jag tar din trisslott så jag kallar dig för lottlös jag orkar inte lägga ner rim som är avancerade för du är lika pinsam som ordjaktens spyende programledare
Sellish
Limp tror att han är en guldklimp Men egentligen e han en skuld fimp Din lilla bonde du tror du kan allt om förort Bara för när du va 1 i solna du bot Spankar din tjejs vänstra skinka O lägger rader bättre en limpan Alla som känner mig vet att jag är bäst Men ha du dissar att jag gillar polisen för du är lagfäst Förlåt om du blir ledsen bror Men om du blir för ledsen kan du gå till din mor
Först till 7 votes inge kompis votes!! Lycka till bror
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|