[Cypher] Så roliga dissar som möljigt
Shoo alla Gangsterz. Här ska ni skriva så roliga dissar som möjligt.´ Bara på skoj!! Ha det så skoj! (Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-09-16 15:57:27)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Här ska man dissa och ha fet kul// Här kan man dissa dig som är så ful// Jag gör det här för att det är skoj// Det är inget mer än bara massa ploj// 8 bars gör jag nu// När alla andra säger shu Nu är det dem 2 sista raderna// så hare så kul med mödrarna//
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
sellish var waaack
har borde det alltså stå någonting smart :/
konstigt? han är 12 år och ma nkanske inte har utvecklas så mkt och lärt så så mkt ord som man andra gör, men fortsätter han som han gör och verkligen brinner för det så kan jag lova dig att han kommer ta dig så jävla hårt när han är lika gammal som dig. Och eftersom du säger att han är wack, HUR JÄVLA BRA ÄR Du då?
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Graffare
2008-08-14 03:44
IsakG om du ska tracka ner på andra så kan du ju droppa nått tightare?
-
Tack Lillj!! kan inte ni också skriva lite roliga dissar :P
lugnt lillen! jag tror inte jag har sån stor lust, men blir jag riktigt irreterad på den där tönten så kanske jag lägger en liten smygis. haha.
så det ska va roligt som en smäll fet get// droppar lite skit mot den där snubben isak g// bäst du passar dig jag är överditt huvud som en brännmanet// det är bara så det e, så du vet!// lattjo ba' isakg visa vad du kan om du ändå ska skriva i tråden,
Jag är över ditt huvud som en Metroid i Metroid Ingen förstår den raden, men enligt mig var den fett skoj Roligast dissar vinner, så jag går hem med förstapriset Dagen du tar guldet har jag varit död sen länge Det där var inget bra rim, men jag skiter i det Tycker inte du det var bra lägger jag dig i en liksäck Rappen sitter i ryggmärgen som vissa virus Du fattar inte mina rader, för din IQ står på minus HAHA, fan vad kefft. Orkar inte anstränga mig mannen.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
haha
Särblob, killen som våldtar laptoppen och sätter enkla felstavade dissar// Jag är killen som är lika jobbig som en snor unge som vill ha hjälp när han sitter o klistrar // efter bliven? Klart jag är. vad skulle jag nu göra här// jag, Killen som är wack nog att kasta wacka bars 2 på natten// dissa killen över mig, hmm pyttekuk!, yes där satt den!//
Särblob. Okej, nu ska jag inte vara taskig mot sveriges sämsta rappare// ---Men jag har hört Stanislav, fast du är ännu kassare// Du snackar om felstavat när du själv särskriver// Ditt namn passar dig, du behöver hjälp, verkligen// Faktiskt, du är t.o.m. keffare än Isak G// ---Ni vill lära er skriva, men ni e så dåliga att jag inte orkar visa er// Du har så jävla kassa texter och du har säkert hög beredskap// ---Men du är lika dum som en blondin, eller vänta... nu överdrev jag//
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
dampryck , skriker bryter av dig armen bussar naken janne i farmen på dig , så han kan knulla dig i tarmen!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
hehe
Skäms ni inte? Inga roliga eller fyndiga rader.
kebbe gör en egen då!!
12 år eller inte, sellish var iallafall waaack Sen kanske han självklart blir bättre med tiden men just nu så är han wack!!!
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
varför tror alla att jag angsträngde mig
för att du skapade tråden med syfte att folk skulle lägga "roliga rader" och sedan gick vidare med att lägga en 8 bar text som var helt off topic eftersom den inte innehöll några "roliga rader" eller "fyndiga rim". Skulle jag tro iaf. Men samtidigt om man har några riktigt sköna rader så använder man ju inte dem i en cypher på whoa :p
Ingen som gillar min? (A) Jag försökte ju iaf.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
alltså ni har sagt att man ska lägga roliga dissar jag ser då ingen?
hörru scarface. Lägg upp en du då om du ska vara så jävla kaxig.
Alltså jag tycker inte att man ska klanka ner på 12 årigar och säga att dom är dåliga, visst det finns säkert skit grymma osv. Men liksom låt människan få känna sig stolt över nått, han lär ju sig med tiden. Att sitta och säga "eh så jävla dålig". Liksom det är inte sån stor chans att en 12 åring brukar vara bra osv, men om han bara får lära sig det han vill göra så lär han sig det. Men sluta upp och klanka ner på honom, för de göre inte bättre. Hör vi honom när han är äldre och han fortfarande inte lärt sig ngt då kan man klanka ner. Men scarface, hur gammal du nu är, så äre bara onödigt att säga så. Liksom du måste ju ändå förstå också hur stor är chansen att man är svin grym? Jag tycker att ni ska låta honom vara och låt han få göra det han tycker är kul, inte för att jag ser sånna här forum som seriösa. Jag tycker det är okej att använda nörd rim och sånt när man är 12, men börjar man närmra sig 16+ så ska man kunna göra lite avencerat. Men du kan ju inte ta för givet att han drar vääärsta feta raderna och avencerade ord när man är 12 år, finns inte många i världen som är hyper geni vid den åldern. Låt han vara bara, fan va less jag blir på omogna människor som är äldre och bara klanka ner. Käften istället.
scarface- förlåt, förstår att du inte ha mognat till än, din profil var inte så jävla clever heller.
TCM P17 Word!LillJ F17 Ok Johanna Karlfeldt, jag vet inte äns vart jag ska börja. Antingen vakna du upp på fel sida av containern eller så har du bara PMS. Först klagar du på att ingen skriver nå roliga dissar:alltså ni har sagt att man ska lägga roliga dissar jag ser då ingen? Sen skriver du att jag ska lägga upp något själv o inte va så kaxig annars:hörru scarface. Lägg upp en du då om du ska vara så jävla kaxig. Men varför klagar du på att folk inte lägger nå roligt utan att lägga upp något själv. Lukar lite dubbelmoral här. Som jag skrev:12 år eller inte, sellish var iallafall waaack Sen kanske han självklart blir bättre med tiden men just nu så är han wack!!! Klart man kan tycka att någon är dålig även om den personen är 12 år. Eller måste man skriva, "ok du var bra för att vara 12 år". NEJ, det han lade upp, seriös eller inte, var inte bra och det var deffenitivt inte några ROLIGA DISSAR. Därför tycker jag att det han lade upp var WACK!!! Sen kanske han, som han själv vill försvara sig, inte var seriös. Visst då kanske han kan lägga upp bättre grejer när han är seriös men det han lade upp nu var fortfarande WACK. Och främsta lanledningen till att jag tyckte att det var wack, handelar inte om nödrim eller inte, utan att det inte var roligt. Han gör en tråd där han vill att man ska skriva roliga dissar. Sen lägger han upp en text, som inte var roligt, och det får jag tycka och därför skriver jag att de var WACK!!! Men du får gärna säga vad det var som var roligt i hans text. scarface- förlåt, förstår att du inte ha mognat till än, din profil var inte så jävla clever heller. Det handla inte om att hans text inte var "clever", utan att den inte var rolig alls, den var WACK!!! Sen fattar jag inte vad det är för fel på min profil.
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Sluta bråka nu boys n girls, kan vi inte bara vara överens om att alla som droppat bars i denna tråden är dåliga? :) Känns som att jag agerar lite mamma nu(alternativt sträng moderator), men: Förstör inte tråden mer än vad ni redan gjort, låt de wacka killarna skriva sina wacka rader ifred :)
Det är så lustigt med killar, att man kan inte vara sur utan att dom blandar in pms . Du vet inte ens vad pms står för så varför ens ta upp det? Eller vi vänder på det, Förklara för mig vad som menas med PMS, utan att googla på internet. Tanken på att du borde ju veta vad orden betyder som du använder, eller är det nått som alla killar säger "Haru pms eller?" Jag tycker inte heller att ngn diss här var rolig. De va helt vanliga dissar som folk tycker är "feta" men det är bull, verkligen skit tråkiga dissar. Jag kan dissa om jag vill och lägga upp en om jag vill, men jag vill inte. Jag blir bara less på att folk lever på att trycka ner folk, för att känna sig bättre. Och det som är så lustigt med ER. Jag trycker inte ens ner ngn , så varför tycker du jag ska lägga en diss? Jag tyckte bara att de va onödigt. Sen så spelade hans diss ingenting med clever eller nånting och göra. Jag sa bara att din profil va inte så jävla clever. Mest bara rolig. Satt och skratta länge. SUG MIN DASE OM JAG HADE NÅN.
jag hoppas att du är runt 13 för din profil, att lägga upp massa meddelanden/GB:n från nån random och svara på. De är typsikt sån där 13års grej som tror dom är "tuffa" . Men är det så att du är äldre, så snälla tillåt mig skratta.
LillJ F17 Spelar inge roll om jag googlar eller inte, du skule ändå säga att jag googlat svaret...Jag trycker inte ens ner ngn , så varför tycker du jag ska lägga en diss? Jag tyckte bara att de va onödigt. Innan skrev du:alltså ni har sagt att man ska lägga roliga dissar jag ser då ingen? Du dissar alltså alla som skrivit i denna tråd. Jag dissa endast sellish. Vem är det som trycker ner folk, för att själv känna sig bättre. Du dissar mig för att vara ung, men du själv är ju fan helt pantad, DUBBELMORAL gumman DUBBELMORAL!!! Helt jävla paradoxalt!!! Men roligt att min profil får dig att skratta, jag gillar nämligen att sprida glädje runt mig =)SUG MIN DASE OM JAG HADE NÅN. Slår vad om att du har en...jag hoppas att du är runt 13för din profil, att lägga upp massa meddelanden/GB:n från nån random och svara på. De är typsikt sån där 13års grej som tror dom är "tuffa" . Men är det så att du är äldre, så snälla tillåt mig skratta. Du verkar ju veta jävligt mycket om att vara 13 år. Är det säkert att du är 17?
Ser att tråden har gått fett offtopic, så jag droppar några snabba rader bara för att tråden ska vara levande... Vill ni diskutera mer här så gör det i form utav dissar :) ____________________________________ Nu har jag tröttnat på ert dumma tjat, så nu slungar jag lite tunga bars... LillJ är skum, men är hon inte lite gullig; med sitt arga sätt och minne som en guldfisk? Jag menar varje gång hon tittar i sin spegel skriker hon - "VEM FAAN ÄR DET ILSKNA LILLA CPT?" "I love my dawgs" - precis som hundälskare medans Scarface "hackar på folk" som onda guldgrävare! Han tror sig vara stark, och skryter för bröder men är så klen att han tillomed får styrk utav spöregn! Och bara tanken på alla andra keffa jävlar gör mig så less att jag slutar rimma... ____________________________________ no hard feelings, fred ut
Haha
Det händer stundtals att jag delar med mig av min kunskap men nu är jag arg och tömmer magasin tills alla liknar durkslag! Är en våldsam jävel, så du bör hålla noga i slapptasken innan du hittar din bil i en sjö och din kuk i handskfacket! Du kallar dig för tupac, men jag låter det vara osagt vem som är så jävla dålig att hans keystyles går i otakt! Och medan jag är lysande som en solkatt smuttar du på tobak tryck i dig en karta Prozac - jag är över ditt huvud som en slokhatt! Det där borde döda en tråd som denna. Fast följde inte temat kanske, rimrunkade rätt mycket.
Moderator
2008-08-18 03:35
herregud, nu börjar jag att käka alla klagande svin/ men spottade ut IsakG för han smakade skit/ Sen kommer LillJ som e lack o försöker vara mamman i tråden/ pga att hon såg att hennes pojkvän hade en annan i skåpet/ hon e så jävla kåt att hon försöker runka med klittan/ Jag hörde tillochmed att hon brukar köra gurkan i fittan!/ Illusion han försöker, men ärligt det va katastrof/ fattar inte vad han skriver även fast vi talar samma språk/ haha la några rader, ta inget personligt ;)
//TW
Graffare
2008-08-18 03:58
Fetaste raderna i tråden... Dom som Anenkafeli skrev.. Kul läsning:D
-
du är keff... och kommer aldrig bli bättre.. jag torkar din text i röven, ja shit hapens för din diss är mjuk som lambi, slagfärdig som ghandi så om du inte slutar rappa så avväg det typ alltid battla mig och du pissar på dig, för jag pissar på dig som snutens pissprov, du får dricka tills hickan slår dig och när din flicka sover, vet du vart hon finns och sover för hon väntar tills du går hem.. tills du sover för jag är han som trycker den cp hårt i helt fel hål bara för att testa hur mycket mer hon tål hon är genomvåOj förlåt, får du bilder i huvet? jag fortsätter ...säg bara till när du vill att jag slutar för sist lät jag henne suga på kuken, tog tag i nacken så hon fick den så djupt i sn strupe att spyan sprutades ut sen och hon ville ha mer.. det måste väl ändå vara det sjukaste av sjukhet och nu tcker du väl att allting är kefft och du klandrar väl mig och kanske din tjej men fan klandra dig själv. för att du är sämst.. du kan inget ens.
Ni ville ha punchlines, så jag rensar min hals och harklar, easyskanking sluta fakenicka.. DU måste vara han som knarkar! För din text är inte rolig, snarare oroväckande jag är typen som blandar humor med att vara grov och knäckade Du nämnde för fan ordet "sover" så ofta - att jag somnade på riktigt! ska fan misshandla dig tills din jävla kropp töms på blod.. så om en stund lär du va helt vit i ansiktet som sångaren i Misfits Mannen packa resväskorna, för snart ligger du gömd i en skog..
är ingen förebild men ändå störst i k.hamn med mina grabbar vid min sida så tar jag mig fram mina rivaler kommer rysa när dom hör mitt shiet du är bra ful precis som din flickvän till bitch kaxxig som fan men på ett roligt sett ja är stor som fan o har massvis med fett 110 kilo kärlek som rappar idag jag kommer in, jag äger och jag tar över din stad
Me is the Shiet
jag glider alltid ner på stan med byxorna vid knäna, man måste ju ge folket i vårat land vad dem förtjänar! Kastar alltid massa skit på våra politiker i landet, för alla vet att dem bara sprider språket ingen kan, syftar på svammel! Det är skillnad på oss när vi i texten, utför dessa exempel, som kan tyda på rimrunkeri som alltid framstår som enkelt! mina rader är så otroliga att jag skriver roliga rader på en rullgardin drar ner och upp för att inskaffa mig en komedi-film! säkert skit kasst, men den är sötttttttttttttttt!
Klart jag är 17, har ju varit 13 en gång i tiden med, eller har du glömt hur man räknar till 17?
JAG HATAR ER ALLA JÄVLA EMOFITTA ne nu driver jag. :D tack chrill, du gjorde mig genast bättre på humör att kalla mig cp. scarface är cpt i mitt liv.
för att berätta lite om mig själv så skulle ni få en chock för att bara gå in på min profil och checha in min snygga kropp lessnar bara på folk som tror dom är så jävla top notch men sanningen bakom detta är att dom liknar en tolattstol. baajs.
Ch1ll P16 med sitt arga sätt och minne som en guldfisk? så sant...men är så klen att han tillomed får styrk utav spöregn! inte så sant men nice ändåLillJ F17 eller har du glömt hur man räknar till 17? vad har det med någonting att göra, jag sa att du verka vara 13 år själv, betyder inte att jag inte kan räkna till 17.scarface är cpt i mitt liv. Visste inte att jag var en del av ditt liv baby...för att berätta lite om mig själv så skulle ni få en chock för att bara gå in på min profil och checha in min snygga kropp lessnar bara på folk som tror dom är så jävla top notch men sanningen bakom detta är att dom liknar en tolattstol. baajs. Så skönt att du bytt ut din bild på ditt ansikte (eller nån annans) mot en bild på din kropp. =) och baajs? nää det är inte omoget.
haha, jag lyckades dra igång en misslyckad tråd :D okej, nu är Scarface den enda som fortfarande inte langar bars. Så gör det eller gör inte något alls ;)
scarface ärligt talat så förstår jag inte hur du orkar dra upp detta du skämmer bara ut dig ju mer du skriver så lägg ner med att jäkta det är synd att du är så jävla äcklig och mega pank så enda sättet för dig är att stödja en sperma bank du kommer bara misslyckas om du fortsätter som du gör om du inte lämna detta forum kommer jag göra så nån dör. jag vet att de vackraste som du nånsin har skådat är min kropp men lägg ner pincetten och sluta gör de du gör med din snopp för du äcklar mig och du kommer alltid vara nollan i mitt liv. så varför inte packa väskan och hälsa på din faster siv!
Jag måste ju ha råkat kommit åt en känslig punkt eftersom du ha gjort om profilen, sa jag nått som kändes tungt?
eh jag skojade bara råkade vara inne på fel de va visst chr1ll så du kan ju ta åt dig av de första jag sa för de menade jag, om de är chill..
eh jag skojade bara råkade vara inne på fel de va visst chr1ll så du kan ju ta åt dig av de första jag sa för de menade jag, om de är chill.. Bara för att rimma, kan ja säga att jag haft en dålig dag, nu till grejen: - Vem är "chr1ll" och vad ska han ta åt sig av?
du är chrill och det var dig jag kollade på men jag trodde jag va inne på scarface och det är han som ska ta åt sig.
ch1lll eh jag kan inte läsa me nde va en som sa lilja till mig han va lika dålig på läsa namn
LillJ F17 du är fan helt borta, du får inte glömma att ta dina medeciner dagligen, annars går det som det har gått för dig i denna tråd... LillJ självklart kan du inte läsa, du svarar inte på nått jag skriver/ Och vem är pank? Du är ju fan stammis på Lidl/ Du säljer dig så hårt, att det gör ont i både kroppen och själen/ Du har varit i mer sängar än alla lakan tillsammans här i världen/ Det säljs kloner av dig på Ikea, på madrassavdelningen/ Att du skulle göra nå mer nytta på jorden, va väll knappast meningen/ Du verkar veta storleken på min kuk, för du sög av den/ Ända spermabanken jag stödjer, är Johanna Karlfeldt/ (aka LillJ F17 ) Jag hoppas du gör så nån dör, och tar självmord/ Flickan med ett ansikte, lika fult som tio häxor Varför skulle du annars byta bort bilden i din profil/ Mot en så kallad "snygg" kropp, JO VISST!!!/ Att Ch1ll ska kunna rappa, alla undrar kan han? Du skulle inte ens kicka nå bra, om du så fick lektioner av Zlatan/ LillJ och Ch1ll jämfört med mig, vilken klassskillnad!!!/ Ni kommer alltid stanna på samma dåliga nivå, helt fastklistrat/
Ger dig en så hård rövspark att den skjuter dig till Wien, brister ut i gapskratt och njuter av ditt skrik, mest för att detta tar 5 minuter av min tid.... Det är mycket snack men lite verkstad, som fotbollsklacker för Scareface är så keff på att slåss, ... att han hamnar på tredjeplats i boxningsmatcher! Och anledningen till att han frågar om rapp istället är att jag skriver så mkt bättre att han måste byta samtalsämne (hah) Så kan jag rapa, har jag någon CD på G? - hade du varit blind hade jag svarat "den som lever får se" Och temat på cyphern har du troligtvis missat ... det skulle inte vara playade, utan roliga dissar!