I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Limp VS. KevZ08 Rond 2 svenska

Vår Hiphop - Battle & Cypher

Rappare

2008-08-09 12:42

Limp VS. KevZ08 Rond 2 svenska

KevZ08

okej Limp, du har ingen chans,
du vann förragången, o nu får jag min revanch,
din kuk, kan inte va så stor,
efter de här så är du, ur funktion
8 bars, japp jag kan väl börja,
ner på huk, och med glid medlet du kan smörja,
ryggen du ska böja,
o din röv jag ska töja,

Limp

bränner allt i min väg som en flamtrower
jag möter kev o det blir ingen match som walkover
att vinna mina battles är mitt vardagsliv
jag spottar så mycket att du drunkar i saliv
jag rimmar så bra att alla tror ja e dopad
för jag är over your heads som en flygande koopa
jag har ljudeffekter som en hemmabio
jag slår dig så hårt att du slutar som kevZ09

Först till 7 inga kompisvotes o kom gärna med motivation. Peace

2008-08-09 13:42
v; Limp. Behöver inte ens motivera varför .

One!
Cräx Brrr Holla
Producent

2008-08-09 21:56
det roliga är ju att limp´s rim är riktigt keffa, och knappt hälften rimma. men ändå vinner detta. min röst går till limp
Rappare

2008-08-09 22:19
Jag brukar ofta köra med dubbel o flerstavligt men orka inte det den här gången ( o förra battlen) för jag visste att jag skulle vinna ändå ;D

tillexempel http://www.whoa.nu/forum/battle-och-cypher/611710.aspx

2008-08-13 12:04
båda var ganska bra
Vote ; Blankt
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-08-14 00:11
öi,ps
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-08-14 09:25
ser ut som han försökte skriva limp.

Ska försöka ge kritik på detta. KevZ09, dina rim är played och ingen punchline verkade finurlig eller hard hitting. Känns som du inte la ner NGN tid på detta vilket du kanske borde gjort om du förlorade förra(orkar inte kolla men verkar så på din text). Försöka utveckla din vokabulär skulle nog hjälpa eller försöka göra referencer till populär kultur? Ingen aning vad ni ungdomar gör nu för tiden...

Limp, dina rim var långt ifrån klockrena och en del punches var rätt grovt played och krystade. Därimot så hade du ngn skön rad och KevZ09 raden tyckte jag var kreativ. Visst, du hade kunnat göra en del av raderna bättre men du verkar inte ha kämpat i denna(din kommentar vid senare tillfälle i tråden) så är väl ingen direkt idé med det.

V; Limp
Rappare

2008-08-14 11:33
tack för kritiken Tcm :D