HipHopGrabb vs. BattlarN
HipHopGrabb :
Jag tog ett tåg upp till Skövde // Men battlarn var och skröt om sina bölder// Jag fattar att du inte vågar möta mej för jag är tightare än dej och skjuter ner dej med pepparspray// Du vet du är keff som en centerpartist// För jag vet faktiskt ditt ursprung alkis!// På grund av dej kommer inte skövde komma på kartan// Fucking fuling du ska dö och sluta prata// Ditt prat om rymdteknologi var bara prat och driv ja// Du kan inte battla! Ärligt du borde sluta skriva//
BattlarN :
Du tar tåget mot skövde och där väntar jag på närmaste parong // Med mina boys, allihopa beväpnade med revolver och batong // Så, jag vågar inte möta dej, mannen va i helvete gör jag nu då? // Jag baxa din farsas väska igår, den innehöll läppstift och behå // Kommer inte Skövde på kartan? Snart har vi Sveriges största bad // Du langa tio bars, jag knäckte dej med fyra i allra högsta grad // Du går beväpnad med peppar spray, är det ett skydda mot våldtäkt? // Och nu mot slutet langar jag indirekt end rad som är perfekt // Kan jag inte battla? Varför sa du då i pm att du skulle torska? // Kompis, du är en nolla för att haja det behöver man inte forska //
Försten till 8! :)
Lycka till, HipHopGrabb ;)
Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //
|