Pojo vs Litz [12 bars svenska]
Pojo inledning: Chip Chip Litz, välkommen till Hajk/ Vi börjar matchen med en hederlig inspark/ Jag sparkar in din käke så nu tappar du hakan/ Dags att du vaknar för du kan inte prata/ Du kan inte rappa, du kan inte rimma/ Du kan inte flyta, bäst att du lär dig simma/ Inte konstigt att du sjunker lägre och lägre/ Du lär dig nog bättre om du skär dig i ärmen/ Du är värdelös din läderbög snart är du död som trädens löv/ Och även om du är rätt söt så lär ditt liv bli kärlekslöst/ Se här är nåt för dig, det kallas Copy and Paste/ Ja du och rap det är typ som Hockey och Wales/Litz svar: Läser genom din text märker redan 1 sak Du tycker jag är söt, du är ju för fan bög ditt sega fan-skap Det är sant du håller dig till hockey och bong För du är ett retard, du har precis upptäckt pockemon Du snackar bull, som att jag inte kan rappa och flyta Du har vatten över huvudet, så simma sakta upp till ytan Dax att strypa i ren reflex , jag räknar ner till en vass begravning Du borde fördjupa dig i din text , du använder ju kass flerstavning Behöver inte prata, för jag spottar bara tung skit Dina bröder till gatan, käkar upp dom för jag är hungrig Min efterrätt blir en fläsk kottlett och dig stående föst ovanpå Färskt och potthett står du och skriker ett flåsande döds vrål Först till 7 vinner! Låt bästa man vinna.. Peace
www.myspace.com/litz054
Då var den battle igång!
www.myspace.com/litz054
Kom hem precis hem från jobbet och har tråkigt så jag ska för en gångs skull ge lite utförlig kritik. Pojo inledning: Chip Chip Litz, välkommen till Hajk/ Vi börjar matchen med en hederlig inspark/ (en fotbollsmatch börjar med en avspark inte inspark, så där blev det helt fel) Jag sparkar in din käke så nu tappar du hakan/ Dags att du vaknar för du kan inte prata/ (Ganska intetsägande rader) Du kan inte rappa, du kan inte rimma/ Du kan inte flyta, bäst att du lär dig simma/ (fett played ut både rimmet och flyta raden, nja det håller inte, inte för mig iaf) Inte konstigt att du sjunker lägre och lägre/ Du lär dig nog bättre om du skär dig i ärmen/ (för mig rimmar inte detta, och jag fattar faktiskt inte heller vad du vill ha ut av raden?) Du är värdelös din läderbög snart är du död som trädens löv/ Och även om du är rätt söt så lär ditt liv bli kärlekslöst/ (Både din och battlens bästa rad) Se här är nåt för dig, det kallas Copy and Paste/ Ja du och rap det är typ som Hockey och Wales/ (helt okej flerstav, din näst bästa rad) Litz svar: Läser genom din text märker redan 1 sak Du tycker jag är söt, du är ju för fan bög ditt sega fan-skap (har aldrig gillat bögdissar så detta går bort för mig, dessutom heter det igenom, om man ska vara petig) Det är sant du håller dig till hockey och bong För du är ett retard, du har precis upptäckt pockemon (gillar rimmet, din bästa rad) Du snackar bull, som att jag inte kan rappa och flyta Du har vatten över huvudet, så simma sakta upp till ytan (bra rimmat, helt ok rader!) Dax att strypa i ren reflex , jag räknar ner till en vass begravning Du borde fördjupa dig i din text , du använder ju kass flerstavning (känns som ett tvingat flerstav, eller vad är en vass begravning? jag har aldrig hört det iaf) Behöver inte prata, för jag spottar bara tung skit Dina bröder till gatan, käkar upp dom för jag är hungrig (helt ok rader) Min efterrätt blir en fläskkottlett och dig stående föst ovanpå Färskt och potthett står du och skriker ett flåsande döds vrål (helt ok avslutning faktiskt) Om man sammanfattar är jag besviken på båda. Pojo har jag läst bättre av och Litz din text mot mig var definitivt flera klasser bättre än det du skrev här. Iaf enligt min åsikt. Vem som ska vinna tycker jag är hårfint. Men Trots att Pojo hade den klart bästa raden faller min röst på Litz för han hade en lite bättre "helhet" Lycka till båda
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
Tackar Erik för bra skriven kritik... 1-0 Kom igen nu whoa!
www.myspace.com/litz054
Här gick det inte snabbt! UPP
www.myspace.com/litz054
rätt så fattiga rimm men litz drar längsta strået / ObieTrice.
vote litz mannen
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Okej, kan inte hålla med dig one men tack för vote ;) Men aja, 3-0 WHOA vakna nu och rösta!
www.myspace.com/litz054
Haha, såg det först nu, klantigt att skriva inspark och inte avspark- Doh >.<
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
www.myspace.com/litz054
Pojo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej, HipHopGrabb P12 .. Vore lite fett om du skrev varför osv.. Kritik är det vi vill höra = )
www.myspace.com/litz054
LITZ Jag gilla rimmen mer hos Pojo, annars vare väldigt jämnt. Gilla inte dina rader helt enkelt, träna på! Peys!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vote: Litz Jag röstar på Litz för han rim är inte så enkla, precis som Du kan inte rappa, du kan inte rimma/ Du kan inte flyta, bäst att du lär dig simma/ Liksom, vem kan inte hitta på det rimmet? Helt klart Litz som tar hem detta. Han har dom klart bättre texterna! Vote for Litz!
Jag är riktigt snygg, så vill du ha mig? Då är det bara och höra av sig till närmaste Pimp-Station!
okej det var lite bättre HipHopGrabb ... Tack Weezy-G .. 4-1 !
www.myspace.com/litz054
Röstar på litz, lessen Pojo, jämn battel annars :)
Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //
Okej, Tack BattlarN för att du vota! :) 5-1 !
www.myspace.com/litz054
UPP!! Rösta nu whoa
www.myspace.com/litz054
båda var bra pojo hade lite dåliga rim men du brukar har grymma men Vote; litz
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
okej! tack för Vote Sellish 6-1 Matchboll (A)
www.myspace.com/litz054
Pojo, kändes som bättre flyt.
Litz öppnings och avslutningsrader gör mig väldigt ledsen. Vass begravning/Kass flerstavning kändes väldigt VÄLDIGT krystat även om man överser med vass begravning, är det så svårt att skriva mass begravning? =s. Mkt fetare rad isf(fortfarande krystat). Du hade ok rader, hockey och bong rimmet var sött men raden kändes imperfekt för den hade kunnats göra bättre(slopa retard t.ex. får dig att verka amatörmässig imo. Vilket även öppningsraderna gjorde). Du svarade och dyl men det räcker inte för mig. Pojo, här rimmades det friskt. Det gillar vi, problemet är dock att detta är en battle. Du ska anfalla motståndaren. Att rimma najs det är en sak men du måste få till mer punchlines. Tur nog så lyckades du få in några såna med. Dina första punches är GROVT PLAYED. Du freshade till det genom ett aktivt rimmande vilket känns som en accepterad fall back i detta fallet. Speciellt eftersom du startade. Men försök få en nästan endast heta punches till nästa gång. Gör mitt arbete mkt lättare. Och ja dina sista punches var RIKTIGT NICE V; Pojo, skönare text, högre highs men även högre lows. Massor av rim gör pappa TCM glad med. Ngt sånt
okej tack som fan TMC för bra kritik och vote!
www.myspace.com/litz054
6-3
www.myspace.com/litz054
Vote Pojo. behöver inte säga någon motivering. Pojo sög minst.
I'm oldschool like komvux
Hm okej.. Nice motivering ( noot ) Aja men fuck for the forest! UPP whoa!
www.myspace.com/litz054
zzzzzzzzzzz
www.myspace.com/litz054
6-4!! Försten till 7 cmn!
www.myspace.com/litz054
litz vinner! lätt
"Jag skulle lyssnat för de var ingen annan som gjorde"
okej tack, fimpwish.. 7-4 och det är klart! Tack för votes och tar för en bra match Pojo ;)
www.myspace.com/litz054
Tack för votes och tack* för en bra match Pojo ;)
www.myspace.com/litz054